bøttehatten

114 posts

bøttehatten banner
bøttehatten

bøttehatten

@pyroidiotSIF

SCN

Inscrit le Haziran 2022
77 Abonnements72 Abonnés
bøttehatten retweeté
Graffern1907
Graffern1907@montanablackSCN·
SCN X YNGRE On tour🚍 Pøffel away🧇🌭
Graffern1907 tweet media
Dansk
1
7
41
12.6K
Viðarr 🇳🇴
Viðarr 🇳🇴@gravelborn·
@marcusjmehnert @godset Herlighet så snål. "Å Energi" må jo stå på linje, og ikke med Åen over. Og KIWI er grønn, bruk en mørkere grønnfarge, men ikke hvit!
Norsk
1
0
1
252
O2
O2@OKr99077·
@OsloBrann Tenk at de må ha tromme for å klare å hoppe i lag
Norsk
2
0
1
829
bøttehatten retweeté
Graffern1907
Graffern1907@montanablackSCN·
Lås bilen din, pass på dattera di! Scenario på Julebord🎅🏼👮🏻‍♂️
Graffern1907 tweet media
Svenska
0
5
29
6.3K
bøttehatten
bøttehatten@pyroidiotSIF·
Snakkes a eliteserien
bøttehatten tweet media
Norsk
0
0
28
3.5K
Vegard
Vegard@partyleven·
Nedrykk (h)
Vegard tweet media
Norsk
1
0
74
5.9K
bøttehatten retweeté
Graffern1907
Graffern1907@montanablackSCN·
Euforisk stemning på Lerkendal idag med både julestemning og sang👏 Takk for i år Godset💙 Og en stor takk til Fagermo som sendte klubben rett til hælvette RBK(a)
Graffern1907 tweet media
Norsk
1
5
60
10.2K
bøttehatten
bøttehatten@pyroidiotSIF·
Hjem kl 21:52 på en søndag etter panzer fylla igår
bøttehatten tweet media
Norsk
0
0
11
1.1K
bøttehatten retweeté
Graffern1907
Graffern1907@montanablackSCN·
Dagen oppsummert…
Graffern1907 tweet media
Norsk
0
3
40
2.8K
bøttehatten retweeté
Graffern1907
Graffern1907@montanablackSCN·
KBK (a)
Graffern1907 tweet media
Indonesia
0
2
16
335
bøttehatten retweeté
Kim Underberg Rolund
Kim Underberg Rolund@KimRolund·
Bryne leder 2-0 hjemme mot Brann. Det betyr at Godset må vinne samtlige kamper, mens Bryne taper resten. Den er grei… Om Strømsgodset holder plassen i Eliteserien etter de tre neste kampene skal jeg gå hjem fra Trondheim og tilbake til Trøndelag.
Norsk
5
10
71
14.1K
bøttehatten retweeté
patrik the LAD
patrik the LAD@patrikthelad·
ZXX
1
7
105
7.5K
bøttehatten
bøttehatten@pyroidiotSIF·
Obos 2026🤝🤝
Português
0
0
1
64
bøttehatten
bøttehatten@pyroidiotSIF·
Enga Borte
bøttehatten tweet media
Español
1
0
9
202
Norges Stolthet
Norges Stolthet@HeleNorgesGlimt·
@GodsetK Det er lov å være sur etter å ha blitt latterliggjort, ydmykhet og rævkjørt på egen hjemmebane. Men å kritisere andre supportere blir litt spesielt når man ikke merket at det var hjemmesupportere. Hvor i faen var dere på stadion? Ikke én gang hørtes dere. Flaut.
Norsk
2
0
22
2.1K
Godset Fans Konnerud
Godset Fans Konnerud@GodsetK·
Da har både Forza Tromsø og Glimt i Sør vært på Marienlyst. Førsnevnte synger og skaper stemning, mens GLIS virker til å kun være der for å juble ved mål og synge "Bodø/Glimt" klapp klapp. Rart hvordan det kan være så klasseforskjell på tribunen hos lagene fra Nord
Norsk
15
1
109
72.5K
bøttehatten retweeté
Veg
Veg@vegard1111·
Når Godset tar ledelsen mot Glimt i morgen:
Veg tweet media
Norsk
0
1
31
1.6K
bøttehatten retweeté
Veg
Veg@vegard1111·
På fredag forsøkte FFK å få fjernet banner med anti NFF fra bortefeltet. For en gjeng!
Norsk
2
4
123
33.4K