efe

761 posts

efe banner
efe

efe

@silenthill____

night city Inscrit le Ağustos 2022
191 Abonnements35 Abonnés
efe
efe@silenthill____·
@tourenscom buna da ucuz der herkes sorun yok gibi
Türkçe
0
0
4
431
Tourens
Tourens@tourenscom·
GTA 6'nın online modu ayrı olarak satılabilir! GTA 6'nın PS Sıkça Sorulan Sorular kısmında çok oyunculu modu sorusuna "GTA 6 tek oyunculu bir deneyimdir." cevabı verilmiş. GTA Online tarafından hiç bahsedilmemesi bunun ayrı olarak satılacağı anlamına gelebilir 👀
Tourens tweet mediaTourens tweet media
Türkçe
30
3
173
33.9K
efe retweeté
Official ATLUS West
Official ATLUS West@Atlus_West·
It may not be Satonaka Saturday, but we’re celebrating all things Chie! 🥩 Persona 4 Revival releases February 18, 2027 on Xbox, Steam, and PlayStation! Pre-order now: atlus.link/P4R
Official ATLUS West tweet mediaOfficial ATLUS West tweet mediaOfficial ATLUS West tweet media
English
91
1.2K
10.5K
218.7K
efe
efe@silenthill____·
@imliberius ben mementosu oynamadım yani ek olarak yapılan şeyler vardı onları yapmadım ona rağmen 120 falan sürdü de hiç sosyal link geçmedim bilemiyorum en fazla azcık hızlı bitirmişsindir sen o kadar
Türkçe
0
0
1
6
Liberius
Liberius@imliberius·
@silenthill____ kanka orda Insta kill yeteneği sayesinde belli bi seviyeden sonra full tek atmaya baslıyoz o yüzden cok hızlı ilerledim orda ben. Ekstra oalrak jose den %200xp şeysini yapıp grind işini bayağı kolaylastırydım. 62 levelden 90a çıkmam birkaç saat sürdüydü
Türkçe
1
0
1
9
efe
efe@silenthill____·
@imliberius valla ben mementosu tamamlamama rağmen 120 saat falan sürmüştü
Türkçe
2
0
1
14
Liberius
Liberius@imliberius·
@silenthill____ bilmiyom valla. Bazısosyal linkler dısında herhangi bir şeyi de atlamadım hızlı sekilde
Türkçe
1
0
0
20
efe retweeté
🗑
🗑@puragominohi·
🗑 tweet media
日本語
0
386
4.2K
64.9K
efe retweeté
Sugoi
Sugoi@Sugoiiii__·
persona 4 revival leak
Sugoi tweet media
Español
21
2K
17.1K
189.3K
efe
efe@silenthill____·
@ManwithoutF patlattık doğum günün kutlu olsun
Türkçe
1
0
1
28
Gyro🇦🇷
Gyro🇦🇷@bayzeppeli2·
Rockstar 1 yıl icerisinde gta6yı pcye çıkarmazsa
Gyro🇦🇷 tweet media
Türkçe
10
1
133
4.5K
efe retweeté
the (over)thinker 💭
the (over)thinker 💭@odolcimani·
why is no one bringing up nanako’s hot pink elephant watering can. guys please. shes so cute im going to kill myself i love her so much my daughter
the (over)thinker 💭 tweet media
English
9
575
5.2K
44.2K
efe
efe@silenthill____·
@Lordakca o kadar hype ki herkes çıkınca kimse memnun olmıcak bence
Türkçe
0
0
1
134
efe retweeté
Shitpost 2077
Shitpost 2077@shitpost_2077·
Shitpost 2077 tweet media
ZXX
44
6.5K
95.7K
697.9K
efe
efe@silenthill____·
@_medrin 33 yıllar eskisiyim
Türkçe
0
0
2
256
Med.
Med.@_medrin·
Persona 6 desteklenen diller. Türkçe olduğunu nereden biliyorsunuz uydurmayın zart zurt derken artık götünüz rahat etsin
Med. tweet media
Türkçe
5
1
80
2.2K
efe
efe@silenthill____·
@simsekthe1 valla bi bizde para yok
Türkçe
0
0
0
445
efe
efe@silenthill____·
@simsekthe1 persona fanlarına tam gidiyor güzel
Türkçe
0
0
0
67