Serdar

264 posts

Serdar

Serdar

@Hawkish06

Çok sıradan bir vatandaş

Ankara, Türkiye शामिल हुए Haziran 2026
43 फ़ॉलोइंग5 फ़ॉलोवर्स
Serdar रीट्वीट किया
Turgut YILDIRIM
Turgut YILDIRIM@itfo_·
Gençlerimize örnek olan rol modeller bunlar artık. Yemek yapamamayı marifet gibi anlatıyor. Evlenmişte 2 yıl yemek yapmamışta çok büyük bir gurur ve başarı abidesi MaaşAllah. Eşini arıyormuş, gelirken açsan yemek ye öyle gel diyormuş. 2 yıl boyunca dışarıda hamburger, pizza ve bol bol CİPS yemişler. "Sizden yemek istemeyecek, yemeği dışarda yiyecek adamlar (!) ile evlenin."diyor. Şimdi haberler: Bilim insanları; CİPS'lerin beyin üzerinde ki yıkıcı etkilerini söyleyerek, kesinlikle yenmemesi gerektiğini açıkladılar. CİPS yemeyin arkadaşlar, CİPS sağlıklı bir şey değil !!! #Evlilik #Aile #Yemek
Alexi Zorba@CagriKent

İki senedir yemek yapmamış olmakla övünüyor. Eşi aç ise ‘dışarıda yiyip gel’ diyormuş. ‘Cips yedik’ diyor, utanmadan.. Bir de insanlara akıl veriyor. Fark ettiyseniz muhafazakar-seküler demeden kadın-erkek rollerinden sıyrılmış garip bir toplum sınıfı doğuyor. Eskiden bu rolleri genelde seküler kesim reddederdi, şimdi muhafazakar kesime de yayılıyor. Ben artık bunları paylaşmaktan sıkıldım. Ama bu davranışları toplumdan dışlamak için de paylaşmak gerekiyor.

Türkçe
33
8
105
23.8K
Serdar
Serdar@Hawkish06·
@sahin_yedek Güzellik yok, saygı yok, karakter leş, sosyal medyadan ilgi almaya çalışır.. Neden evlenirler bu tiplerle anlamak mümkün değil
Türkçe
0
0
0
28
MEHMET ŞAHİN
MEHMET ŞAHİN@sahin_yedek·
Beyler, bir kadının yemek bilmemesi ayrıdır. Azim vardır, zamanla öğrenir. Hoş görülü olun. Bir de böyle bir tür var. Kasıtlı yemek yapmayan. Ama tüm imkanlarınızdan da istifade eden. Böyle kadınları sakın hayatınıza almayın tam bir baş belasıdır. Onunla rezil olursunuz.
Yankı Haber@yankigundem

“Yemek yapmayı bilmiyorsanız dışarıda yiyip eve gelecek biriyle evlenin” diyen genç kadın sosyal medyayı ikiye böldü.

Türkçe
7
5
25
1.3K
Serdar रीट्वीट किया
Ferhat Efe
Ferhat Efe@efeuuc·
abi makarayız dimi normal geleneklerimizin dışına çıkarız marjinaliz biz. eşimle akşam yemeğinde cips yeriz ama beraber 15 dakika pilav yapmayı akıl edemeyiz aykırıyız biz dimi abi. toplumu çürütmeye yemin etmiş gibi farklıyız biz abi
Ferhat Efe tweet media
Türkçe
56
47
2.1K
139.8K
Serdar
Serdar@Hawkish06·
@kafaparanoyakk_ Ailesini bilmem ama kadınlar genelde arkadaşlarının onaylamadıği erkeği terk ederler. Bazen arkadaslari kiskandigi icin kötüler yine terk ederler
Türkçe
0
0
0
19
Pervin
Pervin@kafaparanoyakk_·
Erkekler ailesi o kadını onaylamazsa ayrılır Kadınlar ise tüm ailesi bütün arkadaşları hatta pencere kenarındaki çiçek bile karşı çıksa yine de sevdiği adamın yanında kalır
Türkçe
61
14
209
7.2K
Serdar
Serdar@Hawkish06·
@gunlukpro Dangalağın biriyle evleneceğime böyle devam
Türkçe
0
0
1
44
Günlük
Günlük@gunlukpro·
İstediğiniz kadar inkar edin; toplumda evli, ailesi ve düzeni olan bir insanın saygınlığı ile 35 yaşına gelmiş hala tek başına yaşayan birinin saygınlığı asla aynı değil. Evlenmeyen insan toplum gözünde büyüyememiş çocuk muamelesi görür. Gerçek bir yetişkin olmak evlenip sorumluluk almayı gerektirir.
Türkçe
121
32
701
174.9K
Serdar
Serdar@Hawkish06·
@asayisberkemal0 Öncesinde ne olursa olsun, araçtan inip tekme atıyor. Bacağının kırılması lazım!
Türkçe
0
0
0
11
Asayiş Berkemal
Asayiş Berkemal@asayisberkemal0·
İstanbul Fatih’te bir şahıs trafikte tartışmış olduğu aracın önünü keserek tekmeli saldırıda bulundu. Öncesinde ise ne yaşandı bilinmiyor. “Gel karakola”
Türkçe
164
165
1.8K
289.3K
Serdar
Serdar@Hawkish06·
@temmuz1919 Şu duruma düşeceğine ömür boyu 31 çek amk
Türkçe
0
0
0
87
Serdar
Serdar@Hawkish06·
@Bolsevik_D Anadolu tasrasinda bir de cuckoldluk da yaygın. Kadını öldürme ama çek git, bırak bu karıyı amk. Ama adamın da hoşuna gitmiş ki kalmış orada.
Türkçe
0
0
1
151
Çelik
Çelik@Bolsevik_D·
Anadolu taşrasında yetişen kadınlar, onları öldürebilecek potansiyeli sizde görmezse sizi adam yerine koymaz ve her fırsatta boynuzu takar. Çünkü bu topraklarda birey diye bir şey yoktur. Birey gibi değil, sokaktaki kedi köpek gibi çiftleşen, bir araya gelen tipler bunlar. İlk cümlem biraz ağır ve korkutucu ama hakikat budur.
Milli Kaos Ajansı@MKAjansi

Karısı gözünün önünde her gün aldattı. Baş başa kalmak icin kocasını odasına gönderdi.

Türkçe
18
24
599
74.2K
Serdar
Serdar@Hawkish06·
@turkcegundemtr Araban oluyor bu sefer hiçbir şeyi olmayan kızlar diyorlar ki evin niye yok. Evin oluyor bu sefer maaşın neden 250-300k değil. Kafayı iyice sıyırdılar. Sonra da eşitiz cart curt!
Türkçe
0
0
0
25
Türkçe Gündem
Türkçe Gündem@turkcegundemtr·
Bir genç, metrobüs durağında bekleyen yolculara seslendi: "Kadınlar neden ayakta bekliyorsunuz? Bir de arabası olmayan adamla evlenmem diyorsunuz ya."
Türkçe
34
4
106
21.6K
Serdar
Serdar@Hawkish06·
@ocmvakfi Suçun yüzde 90ı erkekte. Kendi isteğiyle
Türkçe
0
0
0
10
Serdar
Serdar@Hawkish06·
@margasi46 Ben utandım amk bu ne!
Türkçe
0
0
0
7
Margasi 🇹🇷
Margasi 🇹🇷@margasi46·
Bu nasıl bir üslup, bu nasıl bir yayın anlayışı? Milyonların izlediği ekranlarda saygısızlık prim yapıyor, ahlak sınırları eğlence uğruna yok sayılıyor. Sonra da gençlerin neden öfkeli, tahammülsüz ve duyarsız olduğu sorgulanıyor. Tohum neyse, ürün de odur. Toplumun önüne ne koyarsanız, yarının karakteri de ona göre şekillenir. Bazı şeyler reyting uğruna normalleştirilmemeli. Çünkü bozulan sadece ekranlar değil, zihinlerdir.
Türkçe
36
8
74
15.9K
Serdar
Serdar@Hawkish06·
@merididemmm Calışan kızlar tüm maaşını olduğu gibi gezmeye eğlenmeye harcar. Ben para birikleyip mal mülk edinmişini görmedim. Erkekler ise genelde bir gün evlenirim ya da ev filan alırım diye para birikler.
Türkçe
0
0
1
20
Serdar रीट्वीट किया
Tuğçe
Tuğçe@tugceee1905·
Bekar kızların ev araba para sevdası beni bile baydı. Hayata bu kadar sığ bakmaktan vazgeçin. 30 yaşında adamdan ev bekliyor ki evlensin vay be bana evim için gelecek birine ihtiyacım yok açıkçası derim. Daha zenginini bulsa tekme koyacak birine emek vermenin manası ne?
Zeynep@siyahiunsur

Yine kızlar ev-araba diyor erkekler zor diyor. Bu uçurumun sebebiyse bekar kızların ekserisinin maddi durumu iyi, bekar erkeklerin ekserisinin ise kötü. Dolayısıyla çatışma sonuç vermiyor, farklı dünyalardan sesleniyoruz sadece birbirimize.

Türkçe
14
31
811
68.8K
Serdar
Serdar@Hawkish06·
@Yargicmanxq Madem iyice batı toplumuna geçtik, birliktelikler de batılılar gibi olmalı. Batıda bakirelik umursanmaz ama hiçbir batı erkeği kadına yatırım yapmaz. Herşey eşit ortaktır.
Türkçe
0
0
5
1.1K
YargıçMan
YargıçMan@Yargicmanxq·
Eren diye biriyle Evllik yolundaydı.. Erene.. Ev araba mehir Altın.. Düğün.. Arsa tarla.. Talep etmediği bir şey kalmamıştı.. Şimdi ise Sevgili flört ayağına.. Kekolara bedava karılık yapıyor Beyler uyanın artık... Bu devirde evlenen ERKEK AHMAKTIR
YargıçMan tweet media
Türkçe
67
77
3.3K
473.2K
Serdar रीट्वीट किया
Tavit Nişanyan
Tavit Nişanyan@TavitNisanyan·
hakikatler: 1- babam, yani 2. en kaliteli ebeveynim, gerçekten dünyanın en manyak babasıydı, reenkarnasyon varsa bi sonrakinde sıkıntıdan gebereceğim. bu konuda hakkı yenemez 2- Alin hanımı tavrından ötürü bin kere takdir ederim, ayrıca baya cool birisiniz :d. babam da karizmanız karşısında andropoza girmiş bülbüle döndü 3- yayın boyunca babam iyi ahkem kesti ama ne istediğini ve neden istediğini uzmanca geçiştirdi çünkü savunulabilir bir tarafı yok 4- arsen kamera karşısında çok iyi ama ben baya awkwardım, bi süre daha yazı medyumunda takılacağım 5- yorumlardaki desteğiniz için çok teşekkür ederim
Türkçe
81
24
1.6K
524.4K
Serdar
Serdar@Hawkish06·
@AvMuge Bana layık bir evlat olamadı demesinden belliydi zaten. Çocuklarını kendi uzantısı gibi görüyor, o yüzden bu yaygarayı kopardı. Kanunlarda sağ kalan eşin hakkı bellidir. Çocuklar niye onun yunan karısı için kendi hakkından feragat etsin? Ben de olsam ben de etmem.
Türkçe
3
0
82
5.4K
Müge Özarmağan
Keeping Up with the Nişanyanlar’da bu akşam Alin Ozinian’a mülakat veren Sevan Nişanyan’ın hukuktan ve etikten yoksun talep ve konuşmalarının özeti: “Tapuda çok basit iki işlem yapılacak. İlki mülkümün %16,6’sı sevgili eşim aynı zamanda TC vatandaşı olan Ira’ya devredilecek. İkinci işlem ben de %50’lik intifa hakkımdan KIZIM lehine feragat edeceğim, bu kavga böyle biter” deyince Alin Ozinian “sert değil mi” diye sordu. Sevan Nişanyan soruya “Hayır, Oteli hapishanedeki Kürt arkadaşlarıma satın demiyorum” dedi…😳 Geri kalan süreyi bol bol “tek ve yegâne” eşim dediği Ira Hanımı överek bitirdi. Ama kendine göre övgü biçimindeki üslup da tıpkı hukuki talepleri gibi tuhaf ve sorunluydu. “Müdüre Hanım olmasa hiçbir şey beceremem, bir defa çok güzel yemek pişiriyor, yatak kısmına girmiyorum, ikimiz de geçmişte aynı kültür ve sosyal sınıftan olmayan insanlarla evlenmişiz” gibi nispetli, mukayeseli ve geçmişteki eşleri küçümseyici etikten yoksun cümlelerdi. İlginç bir itirafta da bulunarak ilk gençlik yıllarından itibaren çok sayıda çocuk yapmayı, onlara bir isim ve mali bir alt yapı hazırlayarak, kocaman bir “Nişanyan ordusu” ile dünyayı fethetmek olduğunu ve şu anki hayal kırıklığının bunu başaramaması olduğunu ifade etti. İnsan ister istemez düşünüyor: Çocuklarıyla yaşadığı ihtilafın arka bahçesi, gerçekten tapudaki birkaç işlem para veya pul mu yoksa yıllardır insanlara birer birey değil de kendi projesinin unsurları, satranç tahtasındaki piyonlar olarak bakması mı?
Türkçe
27
16
479
67.8K
Serdar
Serdar@Hawkish06·
@siyahsancakx Yok onlar sadece kadınların görevi paylaştırılsın, hatta mümkünse hepsi erkeğe devresilsin isterler. Erkeğin görev sorumlulukları zaten olduğu gibi duruyor.
Türkçe
0
0
0
10
SİYAH SANCAK
SİYAH SANCAK@siyahsancakx·
🔴 TBMM'ye gelen talep: ➖20 yaşına gelen kadınlar zorunlu askerlik yapsın.
SİYAH SANCAK tweet mediaSİYAH SANCAK tweet media
Türkçe
312
38
1.9K
317.5K