Miya@II_MIYA_II·11hاینقدر ک نگرانی بابت برگشت کیا به اکسش دارم اگ راجب زندگی خودم داشتم زندگیم گل و بلبل بود :/अनुवाद فارسی1081171
Kia🐾@khanom_hd·11h@II_MIYA_II سه ماه اینجا بود نرفتم ببینمش زنننننن تموم شده رهام کنید😭अनुवाद فارسی10027
🦄 (همون که خر میبافه)Narin@nariin_kharbaf·14hبازم خر بافتم 😀अनुवाद🦄 (همون که خر میبافه)Narin@nariin_kharbafخر تون دار بافتم براتون 😁 فارسی661029991
Miya@II_MIYA_II·11h@khanom_hd سابقت بد خرابه قربون شکلت 😐🩷 کم کم برمیگردم اصفهان از ترس کاراتअनुवाद فارسی10023
Kia🐾@khanom_hd·11h@btadalirian دوست من میگه دو روز نیسی لحنتم عوض شده نکنه اکست برگشته:))अनुवाद فارسی100174
Qazale Tale@TaleQazale22387·1dرفتم رو چتریم دوباره چتری زدم 😂अनुवादQazale Tale@TaleQazale22387من باز چتری زدم. نزنین تو ذوقم 🙄 فارسی81781.5K3
Kia🐾@khanom_hd·1d@II_MIYA_II من چرااااا ندیدم اینوووووووو واییییییییییی چقدددد تو نازی زننننننننن قبونتتتتت برمممممअनुवाद فارسی10096