पिन किया गया ट्वीट
🇹🇷 ŞAHİN 🇹🇷🤘
12.1K posts


@NurhaanSultan Geçmiş olsun ablacım dualarımız anneniz için Rabbim şafi ismiyle şifa versin inşallah
Türkçe

Aziz dostlarımız,
Kıymetli annemiz Farizet Hanım'ın tedavisi hastanede yoğun şekilde devam etmektedir.
Bu süreçte arayan, soran, mesajları ve dualarıyla yanımızda olan herkese teşekkür ediyoruz.
Rabbimizden niyazımız; annemize acil şifalar ihsan etmesi, kendisini en kısa zamanda sağlık ve afiyetle aramıza döndürmesidir.
Sizlerden de dualarınızı eksik etmemenizi rica ediyoruz.
Cenâb-ı Hak bütün hastalarımıza şifa, yakınlarına sabır ve kuvvet nasip eylesin.
Dualarınızı bekliyoruz.

Türkçe
🇹🇷 ŞAHİN 🇹🇷🤘 रीट्वीट किया

Bu zihin,Türkçenin anlam inceliklerine düşmandır.
Alenî: gizli olmayan
Bâriz: belirgin
Âşikâr: ortada olan
Bedihî: kendiliğinden açık, apaçık
Vâzıh: anlaşılır
Sarîh: net ve yoruma kapalı
Müstehcen: edebe aykırı
Münhal: boşalmış, açık kadro
Üryân: çıplak
Mübin: açıklayıcı, apaçık
Öğretmen@ogretmensitemiz
Dil devriminin muhteşem özeti; Alenî: açık Bâriz: açık Âşikâr: açık Âyân: açık Bedîhî: açık Vâzıh: açık Sarîh: açık Müstehcen: açık Münhal: açık Üryân: açık Defisiter: açık Mubîn: açık Bu dram, dünyanın en zengin dillerinden biri olan Türkçe'nin kasten felç edilme dramıdır.
Türkçe
🇹🇷 ŞAHİN 🇹🇷🤘 रीट्वीट किया
🇹🇷 ŞAHİN 🇹🇷🤘 रीट्वीट किया

Ne kadar yumuşak bir geçiş oluyor değil mi,
hiç hissettirmeden.
Ekrem için, Özgür için ölürüz diyenlerden Ekrem'in, Özgür'ün yanlışlarını anlatanlara ve bu dönem için herkesin Kemal'in arkasında durması gerektiğini söyleyenlere..
Özgür'le Ekrem'i de Kemal'in arkasında görürüz yakında.
Çünkü emeklinin maaş artışı veya vatandaşın geçiminin nasıl rahatlatılacağı değil,
kimin vatandaştan ve ülke kaynaklarından nasıl ve ne kadar faydalanabileceğine kafa yoruyorlar.
Bunu anlamak için yeni yönetimin bazı isimleri ihraç edip de Ekrem'i, Özgür'ü niye ihraç etmediğine bakmak bile yeterli.
Kimseyi ihraç etmeseler daha dürüst olacaklar o iki ismi ihraç etmedikleri sürece.
Çok acı ama CHP siyaseti yıllardır bu.
Merhaba dediği kişiden ertesi gün bir çıkar sağlamaya çalışan insanımıza öncülük eden de bu akıl.
Arınacağız diyenler önce kuralları koysunlar.
Yoksa yaptıkları savcı polisim diye kendisini tanıtan dolandırıcının yaptıklarına benziyor.
Türkçe

@NerminSekin1 “Özgürlüğün en büyük sembolü, kendi ayakları üzerinde duran kadındır.”işte o kişiyede @NerminSekin1 denir 🧿
Türkçe

KİM NE DERSE DESİN,
KENDİMLE GURUR DUYUYORUM.
Hayatın en yorucu yollarından geçerken; kırıldığım yerlerden başkalarını kırarak değil, her şeye rağmen insan kalmayı seçtim. İyiliğin sessizliğine, vicdanın zarafetine ve samimiyetin asil duruşuna inanmaktan asla vazgeçmedim.
Haksızlık karşısında susmamayı, doğruluktan sapmamayı ve kimsenin gözyaşına sebep olmamayı kendime ilke edindim.
Bugün aynaya baktığımda; kusurlarına rağmen sevmeyi bilen, şefkati eksilmeyen ve vicdanını rehber edinmiş bir insan görüyorum.
ÇOK ŞÜKÜR

Türkçe
🇹🇷 ŞAHİN 🇹🇷🤘 रीट्वीट किया

ABD ile İran arasındaki savaşın sona erdirilmesi amacıyla varılan mutabakatı memnuniyetle karşılıyoruz.
Söz konusu mutabakat, bölgede kalıcı barış ve istikrarın tesisi yolunda önemli bir merhale teşkil etmektedir. Tamamlayıcı görüşmelerin de yapıcı bir tutumla sürdürülmesini ümit ediyoruz.
Bu önemli adımı atan taraflar ile arabuluculuk rolü üstlenen Pakistan’ı ve Katar başta olmak üzere sürece katkı sağlayan diğer ülkeleri kutluyoruz.
Varılan mutabakatın sabote edilmesine yönelik girişimlerin önlenmesi ve bölgesel barış ile güvenliğin korunması açısından ilgili tüm ülkelerin sağduyulu ve sorumlu bir tutum sergilemesi büyük önem taşımaktadır.
Türkiye olarak, Sayın Cumhurbaşkanımızın liderliğinde, bu sürece başından beri büyük bir destek ve emek verdik. Bölgemizde barış, huzur ve istikrarın tesis edilmesine yönelik desteğimiz kesintisiz devam edecektir.
Türkçe
🇹🇷 ŞAHİN 🇹🇷🤘 रीट्वीट किया
🇹🇷 ŞAHİN 🇹🇷🤘 रीट्वीट किया

🇹🇷 Rahmetli Necmettin Erbakan:
➖ Hacca gitmek istiyorum.
➖ Hacca gitmek için ne yapacağım?
➖ THY veya Suud Hava Yolları'na bineceğim.
➖ Buna bindiğim zaman "İyi işte Müslüman ülkelerle iş görüyorum" diye seviniyorum içimden.
➖ Halbuki Türk Hava Yolları veya Suud Hava Yolları uluslararası havaalanında uçmak için IATA üyesi olmaya mecbur.
➖ IATA Rockefeller’ın kuruluşudur.
➖ IATA üyesi olması için de bilet parasının yüzde 9’unu Rockefeller’a ödemeye mecbursunuz.
➖ Ben bilet parasının yüzde 9’unu ödemeden buradan hacca gidemiyorum.
➖ Öyleyse uçakla gitmeyeyim, gemiyle gideyim.
➖ Geminin açık denizde gitmesi için Lloyd müsaadesi alması lazım.
➖ Lloyd da Rothschild’in kuruluşu, orada da yüzde 9 ödüyor.
➖ Şu dünyanın haline bakın.
➖ Hacca gideceğim yol paramın yüzde 9'unu Yahudi'ye ödemeden evimden dışarıya çıkamıyorum.
➖ Bu nasıl dünya?
Türkçe
🇹🇷 ŞAHİN 🇹🇷🤘 रीट्वीट किया

