पिन किया गया ट्वीट
ナスビ
138 posts

ナスビ रीट्वीट किया

#美少女戦士セーラームーン
-Shining Theater Shinagawa Tokyo-
本日からTeam Gold Moonです!
お越しいただきありがとうございました🫧
今週はうさぎとちびうさちゃんのバースデーウィークです🎂♡
明日も2公演、よろしくお願いいたします!
ほたると💜
Team Gold Moon is back starting today!
Thank you so much for coming today🫧
This week is Usagi and Chibiusa’s birthday week🎂♡
We have two shows again tomorrow!
Looking forward to seeing you at the theater!
With Hotaru💜
#PrettyGuardiansSailorMoonShiningTheater #ShiningTheater

日本語
ナスビ रीट्वीट किया





