SlySip

5.7K posts

SlySip banner
SlySip

SlySip

@_TeaCat_

शामिल हुए Ocak 2020
199 फ़ॉलोइंग201 फ़ॉलोवर्स
SlySip
SlySip@_TeaCat_·
@freiheitttt22 ببین باید حقوق همه رو به موقع داد. اما نمیشه من با وجود شرایطی که میدونم برن یه جا استخدام شم بعد شروع کنم غر زدن، حرفم اینه طرحی حق داره چون هیچ امتیازی نگرفته و برده داریه ولی تعهدی همه اینا رو میدونسته و با علم با همه اینا تعهد داده. چه حقوق، چه محیط.
فارسی
0
0
1
119
كافكا در حاشيه
كافكا در حاشيه@freiheitttt22·
@_TeaCat_ نه خوب این تیکه رو اشتباه متوجه شدی کسایی که رفتن تعهد برای محل تعهد دادن برای بیگاری که تعهد ندادن 😬 پول باید بدن و به همه دارن کم میدن چه طرحی چه تعهدی چه غیر پزشک همه باهم باید اعتراض کنیم.
فارسی
1
0
7
126
SlySip
SlySip@_TeaCat_·
تمام فارغ التحصیلای علوم پزشکی بابت شرایط کاری، رفتار مردم، درآمد و ... حق دارند هرچقدر دوست دارند غر بزنند و ناراحت باشند. به جز تعهدی و سهمیه! اینا رو اصلا درک‌ نمیکنم.
فارسی
7
5
214
5.6K
SlySip
SlySip@_TeaCat_·
@freiheitttt22 سر وقت دادن پول همه حق دارند اعتراض کنند، اما اعتراض تعهدیا به مبلغه که کمه! خب طبیعتا اگر کم نبود تعهدی نمیخواست.و همه این چیزایی که میگی اونجا رو‌تبدیل کرده به منطقه محروم.
فارسی
1
0
1
129
كافكا در حاشيه
كافكا در حاشيه@freiheitttt22·
@_TeaCat_ ببین میفهمم چی میخوای بگی ولی واقعا نحوه ی صحبت مردم دیر کرد پرداختی نحوه ی برخورد رئیس شبکه همچنان جای اعتراض رو باز میذاره. اونا تعهد دادن باید برن منطقه ی محروم کار کنن مدرکشون ازاد نمیشه و تخصص هم نمیتونن برن، دیگه پولشونو که باید سروقت بدن نه؟
فارسی
1
0
2
134
SlySip
SlySip@_TeaCat_·
@freiheitttt22 نه قبول کرده با اون شرایط بره، وقتی تعهدی قبول میکنی یعنی من حاضرم با همون حقوق طرحی برم منطقه محرومی که بازم خودم انتخابش کردم کار کنم در قبال اینکه رشته موردعلاقم در شهری بخونم که رتبم بهش نمیرسه. طرحی حق داره چون هیچ امتیازی برای قبولیش یا انتخاب محلش نداره ولی تعهد نه.
فارسی
1
0
3
307
كافكا در حاشيه
كافكا در حاشيه@freiheitttt22·
@_TeaCat_ سهمیه که صد درصد ولی تعهدی چرا نتونه؟ ازینکه باید بره تو محل خدمتش کار کنه درسته نباید غر بزنه اما ازین که شرایطش و پرداختی و همه چیش بده چرا میتونه اونم غر بزنه به نظرم.
فارسی
1
0
14
386
SlySip
SlySip@_TeaCat_·
*منفیه
فارسی
0
0
0
64
SlySip
SlySip@_TeaCat_·
خواهرم خیلی موحود نازیه، درحالی که تنها دغدغه زندگیش انتخاب سایز دایسونشه به من میگه تو خیلی انرژیت منفی و سعی کن مدیتیشین کنی😂
فارسی
1
0
17
458
SlySip
SlySip@_TeaCat_·
@_fato_o ازمون☝️
العربية
0
0
0
943
ایستاده در طرح
بچه ها چطور میشه پزشک بانک یا کارخونه یا شرکت نفت شد؟ خلاصه پزشک هر گل به در شده ای به جز وزارت بهداشت
فارسی
23
3
323
19.4K
SlySip
SlySip@_TeaCat_·
این در تمام ارتباطات انسانی هست، من یه مدت کار اداری انجام‌ میدادم و تمام مراجعینم فارغ التحصیل دانشگاه بودند، به حز اون در ببند همه این جملات بارها و بارها تکرار میکردم. میزان استیصالم اونجا بیشتر از درمان بود از بس که آدم‌ها کلا محق و خود بزرگ بینند.
Donno Don' Care@Grinningnow

قبل اینکه بیام سرکار از خود پزشکی کردن میترسیدم ولی الان میبینم در واقع چیزی که داره روانی م میکنه تکرارِ هرروزه ی این جملاتِ کسشره: "باید وایسین تا نوبت تون بشه!" "پشت در منتظر باشین تا نوبت تون بشه!" "بیرون منتظر باشین!" "خانوم برو بیرون درم ببند!" "مگه نمیبینین مریض داخله؟؟"

فارسی
0
0
12
349
SlySip
SlySip@_TeaCat_·
🕯️🕯️🕯️ شمع یادم رفت.
فارسی
0
0
1
36
SlySip
SlySip@_TeaCat_·
من دو تا خواسته دارم: ۱- اون سفارت مسخرت باز کنی. ۲- مثل ادم براساس داشتن ادمیشن صرفا وقت بذاری نه باز مثل قبل همه بیان تو صف هیچکس به نوبتش نرسه.
فارسی
0
0
6
60
SlySip
SlySip@_TeaCat_·
@Mr_amib در تمام زمینه‌ها
فارسی
0
0
1
9
جک
جک@Mr_amib·
@_TeaCat_ شما هم اینطوری شدی؟
فارسی
1
0
1
33
جک
جک@Mr_amib·
زیر و رو شدن ارزش های زندگی یکی از عجیب ترین اتفاقاتی بود که بعد سی برای من اتفاق افتاد چیزهایی که تا مدت ها برای من مهم بود ناگهان از چشمم افتاد و حتی تبدیل به ضد ارزش شد
فارسی
3
1
18
531
SlySip रीट्वीट किया
mahdi hadian, MD
mahdi hadian, MD@mhdihdin·
با تشکر از بانک ملی که منو به یه بی پول تمام عیار تبدیل کرده که تخم نمیکنم از در خونه بیرون برم!
فارسی
10
3
246
6.3K
SlySip
SlySip@_TeaCat_·
@itsfareee منم دیگه نشه شوهر میکنم
فارسی
1
0
1
45
فاره 🧉
فاره 🧉@itsfareee·
هر وری رو که نگاه می‌کنم، آدما دارن پله‌پله می‌رن بالا. من چهار ساله فقط منتظر مدرک و ویزای کیری‌م و هیچی.
فارسی
3
0
29
418
SlySip
SlySip@_TeaCat_·
@itsfareee اندو قبول شدی؟😍
فارسی
1
0
1
27
فاره 🧉
فاره 🧉@itsfareee·
دیگه با من فقط از کرو زیاد کانال و کانال فرعی و اینا حرف بزنین 😎
فارسی
1
0
14
280
SlySip
SlySip@_TeaCat_·
@itsnegzz نگار جون شما اینقدر زود پله‌های تلقی طی کردید توقع ندارند، حق بده بهشون.
فارسی
1
0
1
289
نگز
نگز@itsnegzz·
یه کلینیک جدید اومدم سر کار بعد بیمار اومد تو اولین چیزی که من رو دید بهم گفت این بود که “شما تجربی هستی؟” آخه نامررررررررد😭😭😭😭😭
فارسی
6
0
178
5.4K
SlySip
SlySip@_TeaCat_·
لاینسن مارکت پولم خورد یه آبم روش😭
فارسی
0
0
4
81
SlySip
SlySip@_TeaCat_·
@_mojank_ شما برای فارغ التحصیلی تو ایران کار سختی در پیش نداری و عملا قیف برعکسه! در ثانی بچه‌های ایثارگران تو دانشگاه نمرات پایینشون بعد مجدد پاس کردن از کارنامه پاک‌میشه یا استاد و مشاور مخصوص دارند برای پاس کردن درساشون.
فارسی
1
0
0
59
موژان🇪🇸
موژان🇪🇸@_mojank_·
سهمیه میگی ممکنه نا حق باشه ولی یعنی انقدر تاثیر داره که کسی که پزشکی رشته به این سختی خونده دفاع کرده ببریمش زیر سوال؟ خب خودشم هوشش داشته علاقه داشته خونده مدرکش گرفته
فیلسووپ@philsoop

از هردوتا دانشجو پزشکی و پزشک‌های امروز و آینده، یکیشون یا سهمیه داره با پول بابا از خارج کشور بعد دوسال برگشته. این یکی فقط دستش رو شد و گرنه خیلی زیادن از اینا. تازه کنکور که خوبه، موقع آزمون تخصص و رزدینتی عمق فاجعه رو می‌فهمی که بعضی رشته‌های تاپ کلا با سهمیه پر میشن...

فارسی
2
0
4
559
SlySip रीट्वीट किया
زنِ چندلر
زنِ چندلر@Nrgsi83000·
کیکاووس یاکیده برای من چیزیه که بهترین مرد ایرانی میتونه باشه چهره ی زیبا، جنتلمن،صدای فوق العاده، صحبت کردنش افسانه ایه و به طور کلی شاهکار.
نیکه ساموتراس@niqe_samotras

✨✨✨✨

فارسی
80
62
3.3K
81.2K
SlySip
SlySip@_TeaCat_·
@B0b1n3k1 عه شما Phd یا Dpt?
1
0
0
283
بابنسکی
بابنسکی@B0b1n3k1·
یادش بخیر پارسال همین موقعا روزی دو سه تا ویزیت در منزل میرفتم و با درامدش پادشاهی میکردم. حالا چی؟ یه دانشجوی دکترای بدبخت که منتظره اخر ماه بشه کمک هزینه ی تحصیلیش و بریزن
فارسی
4
0
99
3.9K