لجين@queenluluf·3d@clock440 قال احمد توفيق "لو لم أُجازف وأقترب، كنت سأظل أعتقد بأن شيئًا جميلًا فاتني" لكن الحمد لله (خذوا من كل تجربة وعيها، واتركوا ألمها يمضي)अनुवाद العربية18902.6K30
444@clock440·3dشفتو يوم تكتبون كلام طويل يوصفكم بس مايجي بالضبط كثر الكلام اللي بمقطع fyp عشوائيअनुवाद العربية112226
444 रीट्वीट किया7@yearsoffea7·16 Hazأفهم شعور أنغام لما قالت مش طايقة أشوفك لكن أنت وحشتنيअनुवाद العربية391.4K11.4K344.7K1.4K