
ercan cakir
1.1K posts


@BahattinKucuk54 İlk tökezlediğinizde neler olacaklarını sen düşün amk. Abileriniz arkanızdan bi çekildiğinde başınıza neler gelecek hayal bile edemezsin! İşte o yüzden dursun ihoya sakın ha dedi anladın mı Bahattincim
Türkçe

YAZIKLAR OLSUN‼️
Galatasaray'ın tarihi Olağanüstü Yetki Genel Kuruluna, 498 üye katılmış.
1 milyar euroluk bir yetki için 10.000'nin üzerinde kayıtlı üyesi olan Galatasaray'da, bu kadar önemli bir Kurula, üyelerin katılmamalarını,
üyelik kimliği sahiplerinin,
sorumluluğunu yerine getirmemeleri olarak adlediyorum.😌

Türkçe

@Yagizckl @emreekaaplan Ya kim napsın davinsonu amk. 15 milyon bonservis en az 6-7 milyon Euro maaş orada bu maaş 13-14lere gidiyor amk. Siz kafayı yemişsiniz
Türkçe

@ercuben @emreekaaplan davinsona her sene 15 milyon teklif geliyor zaten, 15 e davinson satilir mi? boyle ozel bir stoper bulmussun hem yuksek bonservis hem maas da verirsin. sen baya cahilsin anlasildi, senin kafani boyle hop hop hoplatmak lazim ercancim
Türkçe

Bu paraya Davinson Sanchez’in satılabileceğini düşünen kulüpler için benzer rakamlarda güzel bir köprü var elimde.
Salt Futbol@SaltFutbol90
🚨 Como, Davinson Sánchez transferi için Galatasaray ile görüşmeler yürütüyor. 🔸 Galatasaray, 15 milyon euro bonservis bedeli talep ediyor. (Sacha Tavolieri)
Türkçe

@kadircetincali Yalamakta sınır tanımıyorsun. Devre arasında kendisi için neler söylediğini de biliyoruz kadircim devam böyle 😂
Türkçe

Galatasaray Olağanüstü Yetki Kongresi gerçekleştiriyor. Son 4 sezonun şampiyon olan kulübün başkanı olarak Dursun Özbek arkasına yaslanıp, 5 ve 6. şampiyonluk için hesapsız transfer işlerine bile girebilirdi. İlerlemiş yaşına ve sağlık sorunlarına rağmen onlarca proje için yetki istiyor, projeler üretiyor. Bu Adam Galatasaray Tarihi’nin en başarılı ve en büyük başkanı.
Türkçe

@_vlknylmz Günlerce götünü yırttın amk volkan yok milli takımda 2 futbolcu Fenerbahçe ile görüşüyorlar diye.
Türkçe

@_vlknylmz @lemarcaspors_ Volkancım sen sığ aklını kendine sakla üzerine de ketçap mayonez koyalım mı
Türkçe

@GalaAslaniGS Siz bilmiyorsunuz sanırım ya da mallıkta çığır açtınız amk bu holdingin sahipleri Fenerbahçeli. Alacaksa alır zaten Fenerbahçeli adam böyle bir gönderme yapar mı mal mısınız buna inanacak kadar düştünüz mü amk😂
Türkçe

@zcakir27 @TFF_Org Ulan fener şampiyon olsaydı demekki adamı vatan haini ilan edecektiniz. Siz gerçi iyi bilirsiniz hainleri. 2 sene dolmadı 4 kupa aldınız hala mı bu adam size karşı? Ben tff başkanı olcam ve istemediğim bi takım şampiyon olacak öyle mi? O hakemleri var ya insan içine çıkarmam!
Türkçe

TFF’de bir karar alınacağı zaman yardımcısı Fuat Göktaş’a, “Ali Koç ne diyor, bir de ona sorun” diyen İbrahim Ethem Hacıosmanoğlu denen şahıs için iyi bir tasvir…
Bu arada sözünü ettiğim durumu @TFF_Org yönetiminde bilmeyen yok, hatta bu konu “Koç-koyun-kuzu” muhabbetlerine bile zemin olmuş…
saim@Beyneminel
Trabzon'un kupasını fenerden geri almak için yola çıktı fenerin yaveri oldu
Türkçe

@barisozdemirgs Ulan hadi hepsini geçtim Kerem naptı size amk😂 onun acısı başka tabi kuyruk acısı o can çıkar o çıkmaz. Lan ne garip adamsınız pardon adam dedim bak yine😂
Türkçe

@hazar_buyuka Hazarcım madem öyle al takımına bonservisi de elinde bedava topçu. Lan sizin kadar futbol cahili bi topluluk daha görmedim. İsmail’den uzak ara iyise bizim ligde her türlü iş yapar alın takımınıza bakalım ne kadar iyi topçuymuş. Boş konuşmakta üstüne yok!
Türkçe

@kadircetincali En azından adam sevinmiş amk ya sen ve diğer sana benzeyenler gibi sırtlan gibi beklemiyor
Türkçe


@karainci62 @farukGsAA Bunlarda utanma duygusu gideli çok oldu. Geçmiş başkanları bile yavsaklasmıs topluluk diyor daha ne olsun.
Türkçe

@ercuben @farukGsAA Bunlar arsız amk bunlar bilerek yapıyorlar şuan Fatih terim gelsin diye yırtınıyorlar ya fanatik fenerli diyecekler feneri şampiyon yapacak diyecekler onada aynısını yapacaklar
Türkçe

@torinollugorkem Sevgili hüso ilk golde nasıl bi görüş acısı vardı benim baktığım açıya göre golü en iyi yerden izledi amk😂 sana da akıldan önce biraz haysiyet ve onur versin
Türkçe

@Haginews_ Ya amk bir de kalecinin yediği gollere bak lan. Ya ne tuhaf insanlarsınız amk siz eğitilmezsiniz
Türkçe

@berkalog Hatta ve hatta menajer ücreti ile beraber 50 milyon Euro’lara ulaştığı söyleniyor. Fenerbahcede bunlar olurken gesede ise can uzun 100 bin Euro ve camawinga şampiyonlar liginde olmasından dolayı gesede bedavaya oynayacağını iletti😂 bunu kopyala yapıştır amk ban nasıl yazdım😂
Türkçe

Amara Diouf transferinde inanılmaz detaylar var. Oyuncunun fenerbahçe’ye maliyeti toplamda 30 milyon euro.
Asıl merak edilen şey ise, çapraz bağlarını çok genç yaşta koparıp iki dizinde de problem olan bu oyuncu için fenerbahçe neden toplamda 30 milyon euro ödüyor?
Yoksa yine bir usulsüzlük yaptılar ve bu transfer de onun bir parçası mı?

Fenerbahçe SK@Fenerbahce
Ailemize hoş geldin Amara Diouf 💛💙 🔗 fenerbahce.org/haberler/futbo…
Türkçe

@_vlknylmz @lemarcaspors_ Harbiden futbol cahilisin sen amk. 2 tane milli maç izledin amk izledin mi o da muamma da neyse sadece keremle değişecek bi oyun var mıydı amk. Siz gerçekten topluluk olarak kafayı yemissiniz amk😂 e kuyruk acısı var belliki can çıkmadan o da çıkmıyor maalesef
Türkçe

@ugur14official @burhancanterzii sana yalaka diyor amk ağzını açıp tek kelime etmiyorsun 😂
Türkçe

Burhan Can Terzi ve sosyal medyada ki yalakaları geçen sezon Hakan Çalhanoğlu'nu 20-30 milyon Euro bonservis ile Galatasaray'a saplamaya çalıştılar olmadı. Şimdi de max 15 milyon Euro'luk Aral için 40 milyon Euro haberleri pompalamaya başlamışlar. İyi ki Galatasaray taraftarı diğerleri gibi aptal bir kitle değil. Doğru ile yanlışı ayırt edebiliyor. Ve iyi ki hâlâ "satılmamış" sadece Galatasaray menfaatlerini düşünen abi ve kardeşlerimiz var 🫶
Nexy@nexygs9
🚨 Midtjylland, Galatasaray'a Aral Şimşir için kapıyı 40 milyon eurodan açtı. [@burhancanterzii] Youtube
Türkçe

@Ugur40 Aynen net fikstür şikesi. Bizde 4 yıldır aynısını söylüyoruz amk. Değişen bir şey yok bir de üstüne her sene bi öncekinden daha fazla yaptılar fikstürde şikeyi. Bil bakalım 4 yıldır kim yapıyor bu şikeyi amk 😂
Türkçe

🚨 Bunun adı Fikstür Şikesidir!
Fenerbahçe şike yapmayı alışkanlık haline getirmiş. Her sezon aynı numaralar, aynı skandallar… Galatasaray’ı durdurmak için her yolu deniyorlar
Buzz Spor@buzzspor
Fenerbahçe yönetimi, Süper Lig'in 2026-27 sezonunun fikstür çekimi öncesi TFF'nin yetkili personelleriyle telefon görüşmesi yaptı. Görüşmede geçmiş yıllarda Fenerbahçe’nin yaşadığı mağduriyetin bu yıl yaşanmasına izin verilmeyeceği, konunun yakından takip edildiği TFF yetkililerine ifade edildi. (NTV)
Türkçe

@FeridunGunhan @cantongo Ya abi bunlar ne bilsin amk fener sevgisini. Bunların tek derdi her boku yiyip şampiyon olayım ne olursa olsun. Önceki başkanları bunlara yavsaklasmıs dedi amk ne daha ne desin sevgili büyükleri Altaylı. Sirkte şampiyon olabilmek için bütün değerlerini kaybeden bi topluluk!!!
Türkçe

Koyu Fenerbahçeli arkadaşımın oğlu, 13 yaşındayken bahçede gol atınca Icardi sevinci yapıyordu ama konu Galatasaraylı olmaya gelince taviz vermiyordu.
14 yaşına geldiğinde, “Gel sen de Galatasaraylı ol” dediğimde “hayır” diyemedi; uzun uzun babasının gözlerinin içine baktı.
Bu sene sorduğumda ise “Aslında babam Fenerbahçeli olmasaydı…” diye başlayıp sona yaklaştı.
Muhtemelen şampiyon olursak seneye ilk formasını alacağım 😀
İşte 5. şampiyonluk bu yüzden çok önemli.
Türkçe














