elfoiam@harryam_potter·2d@Amen_vibe راز دار بتونی باهاش درد و دل کنی وایب خوب بده دو رو نباشهअनुवाद فارسی00011
Z A H R A@4everahadi·2dالان باید خجالت بکشم برای ۲۳ تا فالورم توییت میزنم یا نه؟=))))))अनुवाद فارسی179359819.2K5
elfoiam@harryam_potter·2d@Aliosakam یعنی چی این مگه ترکیب سری من نبود کی دزدیدیش؟؟؟😂अनुवाद فارسی101106
ALI RA ⛩️ ( باریستای معبدِ اوساکا )@Aliosakam·2dکسی وجود داره که ازین ترکیب بدش بیاد واقعا؟अनुवाद فارسی77223010.3K7
elfoiam@harryam_potter·2dکسایی که این سریالارو دیدین بیاید نظراتونو دربارش بدین ببینم ارزش دیدن داره یا نهअनुवाद فارسی00015
سونات@SonataNo5·5dدخترای اینجا هم استایلشون هم چهرهشون ۱٠/۱٠ اصلا من در برابرشون به چشم نمیام ولی پسراشون همه از دم تخمی!अनुवाद فارسی1013437
elfoiam@harryam_potter·4d@Aliosakam والا من به جز پیتزا ایرانی چیز دیگه ای نخوردیم. اگه خوردیم حتما اطلاع میدم😂अनुवाद فارسی00018
ALI RA ⛩️ ( باریستای معبدِ اوساکا )@Aliosakam·4dکدومو بیشتر میپسندی؟ پیتزا ایتالیایی👇🏻 پیتزا امریکایی👇🏻अनुवाद فارسی154021123K10