Mr.Tiger
580 posts

Mr.Tiger
@stormofthetiger
this account opened for only #stockmarket Any article written on this page is not investment advice. It is my personal investment strategy and notes.





#ecilc bu hikayenin nereden geldiğini adım adım takip ettik. pozitif uyumsuzluk gelmeden giriş yapmazuk ta dedik. yatırımcısına bereketli olsun. artık stop 70 75 aralıgı. Bir begeni atmak sizin için saliseler alabilir ama benim için büyük bir hediye olur. #Borsaİstanbul #bist100 #xu100 #kendimenot #teknikanaliz #temelanaliz #para #yatırım #Borsa #takip #geritakip #takipleşme t.me/mrtigermeeting



#mercn bana göre halen pek iyi bir durumda degil. tahtası ilgimi çekmiyor. bilancosu ilgimizi çekmemişti yenisine bakacagız. ancak grafik belki birilerinin ilgisini çeker ve hacim girer ise spek hareketler görebiliriz. 18.60 üstünde yeni bir kapanıs görürsek trend değiştigini öngörebiliriz. o duruma kadar pozitif bir durum söz konusu degil. #Borsaİstanbul #borsa #kendimenot #bist100 #xu100 t.me/stormofthetiger



#tnztp teknik anlamda 10 aylık bir üçgen icinde. bu üçgen içinde wolf wave cizimi görüp mavi okla birleştirdigim yere hedef tahmini yürütebiliyorum. siyah rakam altında stop olmak sartı vardır. 24 üstünde kaldıkca pozitif seyredecegini düşünüyoruz. *hisse defter degerinde fiyatlanıyor. *kv borcları cogalırken uv borcları azalmış. uv borclarının cogunu vergi yükümlülüğü oluşturuyor. *dönen ve duran varlıklarının toplamı artıs göstermiş stokları %20 oranında artmıs. * elindeki nakit ve ya dönem karı dahi borc karsılıgına yetiyor. *özkaynakları artmış *esas faaliyet karı ve dönem karı artıs göstermiş. *hisse sürdürülebilir bir kar zarar tablosuna sahip. *fd oranı %20. takasta saklama yok. net dolaşım adedi görülebilir. *hissenin ilk bes yatırımcı sayısı %60 * buna karsılık hissede ky oranı ciddi artış gösteriyor. *yatırım fonları sahiplikte ilk sırada. *takası su an için dagınık Genel yorum olarak grafiğin vaad ettigi şeyleri son bilancosu ve oranlar destekliyor. yatırım fonları ve iş bankasını takip etmekte fayda var. virmanlamalar var ufak tefek. silkelemeye benziyor. ne zaman ky oranı azalmaya baslar ise o zaman orta vade için hayırlısı olur. bol şans. #borsaistanbul #bist100 #borsa #kendimenot t.me/stormofthetiger



#euren biraz fazla saldı ama ana hareketimzi bize verdi. hatta 4.87 de stop olana yüzde 10 civarı asagıdan rtest bölgesinden sans bile verdi. halen yeşil ve ya mavi yol ana yol. bol şans Bir begeni atmak sizin için saliseler alabilir ama benim için büyük bir hediye olur. #Borsaİstanbul #bist100 #xu100 #kendimenot #teknikanaliz #temelanaliz #para #yatırım #Borsa #takip #geritakip #takipleşme t.me/mrtigermeeting


#glrmk kırmızı yol 1 aydır takipte idi bizi utandırmadı. ona bir mavi yol cizdim. yolu maviliklere acılsın deyu. Bir begeni atmak sizin için saliseler alabilir ama benim için büyük bir hediye olur. #Borsaİstanbul #bist100 #xu100 #kendimenot #teknikanaliz #temelanaliz #para #yatırım #Borsa #takip #geritakip #takipleşme t.me/mrtigermeeting
























