Ada
1K posts

Ada me-retweet

İmkanım olsa 18 yasında bitirirdim hala atanamayıp 24 yasında ben ne yapıcam demeye baslıyınca asıl aptallık kendini gösteriyor
Ada@Adamllkk
22 yaşında üniversiteden mezun olma aptallığı yapmamalıydım
Türkçe
Ada me-retweet






