Selim Irmak
3.9K posts










🗣️ Yüksel Yıldırım: “Bu seçim kavgalarında taraftarı kandırmak, boş vaatler vererek büyük kulüpleri zarara uğratıyorlar. Bugünlerde buna şahit oluyoruz. Bu ülkenin bu ekonomisinde taraftarı böyle kandırmak hiç yakışmıyor. Yapılmamış transferleri yapılmış gibi gösteriyor! Göreceğiz, bakacağız, o paralar nasıl bulunacak, nasıl ödenecek, devlet bunun neresinde olacak, bunların hesabını biz soracağız. Devletimiz bu kulüpler yardım ediyorsa biz de sıraya gireceğiz, biz de isteyeceğiz. Artık adalet herkese verilmeli, sadece bazılarına değil! Türk futbolunda masaya yumruğumu vurma dönemim geliyor! Benim de çıraklık dönemim bitti, ustalık dönemim başlıyor."



Hakan Safi: "SPK'ya şikayet ettikleri İrfan Can Kahveci'nin maaşını ben ödüyorum. Kulübüme feda olsun. Fenerbahçe aşkı için düşünmeden veririm. Fenerbahçe'den 1 lira alacağım da yoktur."




💥 Murat Zorlu: Guirassy için Kante'yle ve Guendouzi'yle konuşulmuş. İkisi de demişler ki, ligin tozunu atar. Bildiğim kadarıyla Guendouzi, alt yaşlarda beraber oynamış Guirassy ile. Ve Türkiye Ligi için çok çok iyi olacağını söylemişler.


Gecenin bombası. Nunez bir avukatlık şirketinden yardım aliyor demiştim kadro dışı kalma süreci icin yapılan araştırma bitmiş rapor teslim edilmiş. Tek taraflı haklı fesih talebi var. Karari kulübe bildirecekler. Fifa genelde oyunculardan yana oluyor bakalım.










