Tweet Disematkan
Fadileh
2.5K posts


@nobody_else____ پتانسیل اینو دارم که هربار این ایونت برگزار میشه برم و شرکت کنم
یبار رفتم تا حالا 💅
فارسی

@_nakhodayebinam آدمایی که دوستشون دارم... کمن... ولی وجودشون نگهم داشته.
فارسی

@setareh_fazlii1 خیلی خوبه
جوری که اگر اهلش باشه آدم باید چند وقت یکبار حتما بره
فارسی
Fadileh me-retweet
Fadileh me-retweet
Fadileh me-retweet
Fadileh me-retweet











