.

369 posts

. banner
.

.

@Caesar868657

Bergabung Kasım 2025
2 Mengikuti0 Pengikut
.
.@Caesar868657·
@bibiliboboliboo مادرجنده اونیه چشمشو روی کشته شدن اون همه کودک بیگناه میبنده و توجیهش میکنه. گوه تو اولو آخرتون لوزرهای بدبخت
فارسی
0
0
0
3
𝑮𝑶𝑮𝑶🏳️‍⚧️
@Cina13es از نظر اینا پول پشت قاب یعنی جنده و از نظر ما کوله پشتی نماد مادرجندگیه👏🏻👏🏻👏🏻🤙🏻🤙🏻
فارسی
2
0
40
668
.
.@Caesar868657·
@DaVoodzzzzzzzz بازم به کصخلی پسر خاله من نمیرسی که تا همین پارسال برای دوست دختر دوستش کادو میخرید🤣
فارسی
1
0
0
241
‌‌‌‌Mr.D‌
‌‌‌‌Mr.D‌@DaVoodzzzzzzzz·
از سادگی و کصخلی برا من حرف نزن من سال ۹۹، ۲۰ فاکینگ میلیون لوازم ارایشی دادم به یه دختری که … دختری که چی، دختری که هیچیم نبود حتی از نزدیکم ندیده بودمش ((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((:
فارسی
55
2
334
17.4K
.
.@Caesar868657·
@SalaR_x64 @uzer0098 فک کن لامپ تصویرش سوخته فقط بلندگوهاش کار میکنه
فارسی
0
0
0
13
SalaR 💥
SalaR 💥@SalaR_x64·
@uzer0098 صدا رو داریم فقط، تصویر نداریم🥲
فارسی
2
0
0
1.2K
SalaR 💥
SalaR 💥@SalaR_x64·
تکلیف آدم با همسایه مجردی که صدای آه و ناله‌شون این موقع شب میاد چیه؟ 😫😩
فارسی
28
0
32
15.2K
.
.@Caesar868657·
@Danesh26403114 @dadyarplus یکی از دلایل تجرد زیاد همین بالا بودن سطح توقعاته. توی دخترها هم خیلی بالاتر و شایعتر از پسراست. تعداد پسرهایی که حاضرن با یک کسی همطبقه و همسطح خودشون برن تو رابطه و بعد ازدواج کنن بشدت بیشتر از دخترهاییه که اینطورین.
فارسی
1
0
2
187
مگنولیا
مگنولیا@Danesh26403114·
@dadyarplus چقدر واقعا شما پسرها توقعتون زیاده دنگ کافه که نمی دهید، مهریه هم که می خواهید بپیچانید حق طلاق هم که با شماست خانه و ماشین هم که ازتون نباید بخوان ولی دختره باید تحصیلکرده، کدبانو،بساز،کم توقع، دارای جیهزیه تکمیل،باکره، دارای حقوق، خوشگل، خوش هیکل،طناز،باشه وبا هر ساز شما برقصه
فارسی
5
0
232
4K
دادخواه
دادخواه@dadyarplus·
تهران، میری خواستگاری سریع می پرسن خونه داری؟ ماشین داری؟ حقوق بالا داری؟ خونه و کوفت، ماشین و درد. گویا: •فقط ۵٪ مردم بالای ۲۰۰ م تو ماه دارن. • میانگین سنی خونه دارا بالای ۳۸ ساله. • میانگین سنی کارآفرینا ۴۲ ساله. • میانگین سنی افرادی که ثروتمند شدن ۶۱ ساله. ایرانی بسه!
فارسی
137
12
675
66.3K
.
.@Caesar868657·
@dadyarplus ۹۰ درصد افراد جامعه اکثرا دنبال اون ۱۰ درصد میگردن نه کسی هم طبقه و مثل خودشون
فارسی
0
0
1
47
.
.@Caesar868657·
@MadDragon97 @HessamAghajamal تا پارسال که میدونم میدادن. الانش رو خبر ندارم اگه عوض شده. در ماهش اگه فول تایم میرفتن حدودا ماهی ۱۰۰۰ دلار میشد
فارسی
1
0
1
22
شمس‌الملوک
شمس‌الملوک@MadDragon97·
@Caesar868657 @HessamAghajamal هنوزم مگه پول میدن؟ شنیدم دیگ برداشتن این قضیه‌ی‌پول رو🫢 مگه چقدر حالا میدادن فک نمیکنم زیاد بوده باشه
فارسی
1
0
0
26
He sum
He sum@HessamAghajamal·
رفیقم مهاجرت کرده کانادا الان داره برا IELTS میخونه خانومشم برا pte. تازه کلاس فرانسه هم میرن که امتیازشون بره بالا. ناموسا این چه مهاجرتیه که بعدشم باید پاره شدن‌های زبان رو بر گرده بکشی؟
فارسی
27
0
361
27.4K
.
.@Caesar868657·
@rezamsalehi خب شما اسکول بودید که فکر میکردید تا ابد میتونید به این وضعیت ادامه بدید. مطمئنا در پس پرده چنان اولتیماتومی به سران دادن که اخرش کاری رو کردن که باید از همون اول انجام میدادن. توهم کلا بد دردیه و فقط باعث نابودی و خسارت بی نتیجه میشه!
فارسی
0
0
1
34
رضا صالحی
رضا صالحی@rezamsalehi·
در جنگ کسی جرئت نمی کرد از قوانین بین المللی و عبور آزاد صحبت کند چون تو حاکم و ناظم بودی همه تحلیلگران هشدار دادند اگر تنگه ۶۰ روز رها شد ممکن است برای همیشه رها شود اما گوش ندادید
فارسی
3
14
146
4.1K
.
.@Caesar868657·
@aradferi876 دختری که زیاد فک نزنه از همه اینا >>>>>>>>
فارسی
0
0
0
383
.
.@Caesar868657·
@smksh97 پس خدارو شکر خرس خوردش😄
فارسی
0
0
0
4
شیخ شبانی
شیخ شبانی@smksh97·
رئیس‌جمهور ضعیف، کشور را تضعیف می‌کند!
فارسی
265
187
1.4K
39.4K
.
.@Caesar868657·
@t00ckaa من ۹۰ درصد چیزایی که تو زندگیم به درد خورده رو از ۳۵ سالگی به بعد یاد گرفتم. یه نمونه اش کاربر و استفاده از هوش مصنوعی تو پایپ لاین کاریم که اونو ۱۰۰ پله ارتقا داده. چیزی که تا یکی دو سال پیش کلا وجود خارجی نداشت
فارسی
0
0
1
9
Toska🦢
Toska🦢@t00ckaa·
اینایی که سنشون بالای ۲۵ ساله و همچنان برای یادگیری چیز‌های جدید مشتاقن برام جالبن، من تا ۲۵ سالگیم به چیزایی که میخوام برسم رسیدم که هیچ، نشه دیگه شبتون بخیر.
فارسی
36
2
187
12.7K
.
.@Caesar868657·
@parsakarimi_ir در جمهوری اسلامی که امثال خمینی و خامنه ای رهبرش بودن و احمدی نژاد و رئیسی هم رئیس جمهوراش والا یه روزی همچین ترکیبی هم ازش ببینیم اصلا بعید نیست. قشنگ کلکسیون این طویله با اینها کامل میشه و به حد کمال خودش در عن بودن میرسه🤣
فارسی
1
0
7
580
Parsa karimi
Parsa karimi@parsakarimi_ir·
به ترتیب:رئیس جمهور، معاون اول و وزیر خارجه مون در آینده، ان شاالله ✌️ #دولت_جوان_مومن_انقلابی_فساد۳تیز
Parsa karimi tweet media
فارسی
870
58
620
40.5K
.
.@Caesar868657·
@saunnure مثلا کسی که گوشی سامسونگ دستش میگیره و براش این قضیه هیچ اهمیتی نداره که گوشیش آیفون باشه یا سامسونگ در ۹۹ درصد مواقع جایگاه اجتماعی بالاتر از شخصی داره که خودشو پاره میکنه آیفون دستش بگیره تا شاید به واسطه اون دیده بشه!
فارسی
0
0
1
532
سونور
سونور@saunnure·
عذرخواهم اما جایگاه اجتماعی ما رو "دقیقا" کالاهایی که مصرف می‌کنیم نشون می‌ده و نه عدد مانده‌ی حساب. یک کشاورز توی ساوه به‌مراتب مانده حساب بیشتری نسبت به یه کارمند در جردن داره، اما جایگاه اجتماعی دومی بسیار بالاتره.
آمیتاباچان@_armiiiita_

چقدر کامنتش قشنگ بود.. خوشم اومد.

فارسی
250
22
2K
155.9K
.
.@Caesar868657·
@dr_hsamsami #طویله_تراز
QME
0
0
0
49
حسین صمصامی
حسین صمصامی@dr_hsamsami·
در تداوم کودتای پارلمانی و محدود کردن نمایندگان، همچنان گزینۀ «نظارت-استیضاح» و «بیانیه» از دسترس خارج است. مردم عزیز ایران: رفتار مسئولان را رصد کرده و دور بعدی به کودتاچیان و تضعیف‌کنندگان جایگاه نمایندگی رای ندهید! قرار ما با نمایندگان عزیز یکشنبه 7 تیر ساعت 8 صبح در مجلس
حسین صمصامی tweet mediaحسین صمصامی tweet media
فارسی
160
268
809
11.8K
.
.@Caesar868657·
@Marlboro_blk10 @criminologist_s کیر تو آمریکا و اسرائیل و ایضا اون کصکشی که دستور قتل اون جوونا رو داد و اون کصکشتری که اجراش کرد!
فارسی
0
0
2
25
حاج کمیل
حاج کمیل@Marlboro_blk10·
@criminologist_s این جماعت وقتی تو دی ماه آدم بیگناه وسط کوچه و خیابون با کمک موساد و آمریکا داشتن کشته میشدن ب سلامتی عنقلابشون جشن گرفته بودن و شادی میکردن الان رخ عزادار گرفتن حقارت و ذلالت تو ذاتشونه
فارسی
2
0
20
883
سارای🎒
سارای🎒@criminologist_s·
عزیزان شما قبل دی ماه هم تاسوعا عاشورا صرفا براتون دو روز تعطیلی مطلوب جهت سفر به شمال محسوب میشد. انقدر ادا درنیارید:)
فارسی
41
63
1.9K
23.6K
.
.@Caesar868657·
@feranchesko_gh @liiymo احتمالا رفته پنج تن که فکر میکنه همه جای مشهد اونطوریه😂
فارسی
0
0
1
18
francesco
francesco@feranchesko_gh·
@liiymo بیا وکیل آباد اونجایی که تو الان هستی ما هر 10 سال میریم خودمون
فارسی
1
0
4
310
.
.@Caesar868657·
@liiymo اتفاقا مشهد یکی از بهترین شهرای ایرانه برای زندگی کردن. شهرسازیش اصولیه مخصوصا سمت غربش. کلی امکانات داره و جا برای تفریح، ارزونه، آبو هواشم بد نیست. نمیدونم شما دقیقا چی میخواید و چه استانداردی مد نظرتونه اونم تو شهرای ایران!
فارسی
0
0
5
166
.
.@Caesar868657·
@justnumbm ای جان😙
فارسی
0
0
0
11
ivy
ivy@justnumbm·
@Caesar868657 😂😂😂 ایول خداروشکر پس فشار خوردن نداره که مگه اینکه تروماشو داشته باشی
فارسی
1
0
0
20
1️⃣8️⃣1️⃣9️⃣زارا
وای پسره زشت زشت زشته و کوتاه ولی با بنز جی عکس گذاشته دخترا دارن خودشونو شرحه شرحه میکنن تو منشنا 🤣🤣
فارسی
60
1
223
38.1K
.
.@Caesar868657·
@M_gorji2 تو خونه زیاد تنها نمون ورزش بکن سرتو از کون ملت بیار بیرون هر از چند گاهی و به نفسی بکش اینا هیچکدوم افاقه نکرد کافور بخور جاکش حشری
فارسی
0
0
0
120
مصطفی گرجی ☫
گفتن حجاب... گفتید بخاطر یه تیکه لچک مردم رو اسیر کردید، گفتید با دیدن ی لاخه موی زن ها تحریک میشید! الان اما دارن لخت میان بیرون... امثال من که به تخممون هم نیست، اما داره به هول های جاکشی مثل شما خوش می‌گذره... الان میگیم مذاکره نتیجه نداره... میگید مذاکره نمی‌کردیم چه می‌کردیم!؟ ولی ایندفعه اگه دسته خر هم بهتون ندادن و بعدش سنگین تر از اسفند ماه بهمون حمله کردن، من میرینم تو سرتون و هیچ ابایی از عاقبتش ندارم
فارسی
119
23
468
22.2K
.
.@Caesar868657·
@zaariran بله از زندگیهای این دوره زمونه کاملا مشخصه. آدمها مثل دستمال کاغذی میمونن برای هم
فارسی
0
0
0
6