Emir

135 posts

Emir

Emir

@Emir7952

@YeditepeUni tıp

Bergabung Ocak 2020
9 Mengikuti1 Pengikut
Emir
Emir@Emir7952·
@bursakaplaniww @perfectlytrue Olm tamamen aynı şeyi söylüyoruz millet akıllanmıyor sadece soru tiplerine ve sisteme alışıyolar şu an da öğrenci kaliteleşmesi dediğim şey herkesin bu sisteme alışması ve bu şekilde gelen sınavlarda artık zorlanmıyolar bu soru tipleri klasikleşti
Türkçe
0
0
0
13
ebu
ebu@bursakaplaniww·
@Emir7952 @perfectlytrue dayı 2027 de 135 dk yap ve yepyeni özgün sorular vs koy tytye ardından aytde yine ayni şekil ozgun soruları koy sıralamalar ayni 2021 gibi gelir bi bok degismez ve dünyada senin kalite diyen bahsettigin şeyin iq gerilemesi olarak makaleleri dönüyor
Türkçe
1
0
0
18
Emir
Emir@Emir7952·
@bursakaplaniww @perfectlytrue Tamam öğrenci kalitesini belirleyen şey zaten sınava alışmışlık seviyesi 21 de kimse bu sorulara alışkın değilken artık herkes alışıyor her sene daha fazla sistemin değiştiği senelerde puanların düşmesinden anlayabilirsin bu olayı
Türkçe
1
0
1
29
ebu
ebu@bursakaplaniww·
@Emir7952 @perfectlytrue 21 benzeri hiç piyasada olmayan tarzda ve o yıl ki süreyle yapilsa sinav yine aynı sonuçlar gelir ögrenci kalitesi hep ayni duzeyde aq herhangi bir 25 26 ogrencisinin 21 ogrencisinden seviye olarak hic bir farkı yok
Türkçe
1
0
0
45
Emir
Emir@Emir7952·
@perfectlytrue Kesin tıp istemiyorsan yazma reis sonra cidden pişman olursun sırf sıralaması tutuyor diyip yazan sonra bırakan çok arkadaşım oldu özellikle ilk sene
Türkçe
0
0
0
23
ç’ılgınsal 🇹🇷
ç’ılgınsal 🇹🇷@perfectlytrue·
mesela mühendislik mi yazsam tıp mı yazsam yoksa eadan işletme mi yazsam ne zaman karar vercem neye karar vercem
Türkçe
4
0
19
8.9K
Emir
Emir@Emir7952·
@carlituvs O soruyu öyle düşünüp yapanları harbi helal olsun ama ben de katılıyorum çoğu kişi cidden yanlış yapıp doğru olmasını istiyor ama gerçekten çözenler de olfuğu için en mantıklısı iptal olması gibi
Türkçe
0
0
6
1.5K
hilalf🌷
hilalf🌷@carlituvs·
turev grafik sorusunu yalniz 1 yapan 12-mezunlarin cogu ispatiyla falan oyle yaptiysa nolayim ya yanlislikla dogru yaptilar diye eyupb gibi takılıyolar mat neti 30u gormeyecek insanlar🙏🏻
Türkçe
16
11
631
19.7K
Emir
Emir@Emir7952·
@kemal1stkerem @perfectlytrue Bir sene değil ama artık özellikle ilk 20 k sayısalda ne kadar zor olursa olsun yapıyor insanlar 21 gibi fln değil yani
Türkçe
1
0
0
168
Emir
Emir@Emir7952·
@Ksj1666071 @perfectlytrue Geçen sene 95 le falan ben de 12 k yapmıştım bir sene de tabi ki öğrenci kalitesi olarak çok bir şey değişmese de çok küçük bir fark oluyor daha çok sınavın zorluğu önemli
Türkçe
0
0
0
141
Emir
Emir@Emir7952·
@ghostingpromax @perfectlytrue Dünyanın en kolay sınavu diyenlerde abartıyor tabi ki ama sonuçlar gelince anlarsınız geçen sene aynı zamanlarda herkes 21 gibi gelir en kötü 24 diyordu ama artık görülüyor ki her sene insanlar alışıyor özellikle sayısaldaki rekabet çok sor hake geldi
Türkçe
0
0
1
221
herhangi biri
herhangi biri@ghostingpromax·
@Emir7952 @perfectlytrue bok daha kötü gelir kimse yapamadi sinavi aq twitter boceklerinin 100 tyt 70 ayt netlerine mi inanıyonuz
Türkçe
4
0
34
1.5K
Emir
Emir@Emir7952·
@perfectlytrue Toplu cevap veriyim arkadaşlar öğrenci kalitesi genel olarak 1 yıl bile olsa da biraz değişiyor geçen sene 2024 den daha kötü olcak diyen kimse yoktu ama sonuçlar gelince herkes şok oldu bu arada ea hakkında yorum yapmıyorum sadece sayısalı biliyorum kendi bölümün olduğu için
Türkçe
0
0
0
93
Emir
Emir@Emir7952·
@perfectlytrue Daha kötü gelir hem öğrenci kalitesi hem sınav zorluğunu hesaba katarsan beklentiyi yüksek tutmamakta fayda vad
Türkçe
8
0
43
7.2K
Emir
Emir@Emir7952·
@Nisibise @DailyTurkic geçen sene girdim tıp okuyorum türev çalışcak halim yok bir daha sana başarılsr yksde
Türkçe
0
0
0
25
Daily Turkic
Daily Turkic@DailyTurkic·
A real math question from Turkish 2026 university entrance exam 🇹🇷 Think you're smarter than a Turkish high school senior? Solve it. 😅
Daily Turkic tweet media
English
39
12
719
236.4K
Emir
Emir@Emir7952·
@mckinley_1776 İnanılmaz mantıklı her çıkarım ayrı ayrı doğru
Türkçe
0
0
0
12
Emir me-retweet
William McKinley 💔
William McKinley 💔@mckinley_1776·
Arkadaşlar trol sayfalar bir yana sınava giren hakkaniyetli bir abiniz olarak size samimi yorumlarımı belirteyim: 1)Bu iki gün yapılan sınav artık YKS sisteminin tıkandığını, ÖSYM’nin irtifa kaybı yaşadığını açıkça gösteriyor. 2)Öğrenciler stresli (yığılma korkusu) kurum dengeyi korumak için soru ayarını tutturamıyor. Malum 21 gibi sınav yapsan altta yığacaksın insanları. 3)Yapılması gereken belli. Eski YGS-LYS sistemine dönülüp soru sayılarının artırılması ve puanlama mekaniğinin genişletilmesidir. İTÜ EHB’ye 2 tane dandik elektrik ve manyetizma sorusuyla öğrenci alacaklar bugün. Deli olmayın, bir tane salakça akı ve bir tane rezonans devre sorusuyla bu bölüme öğrenci alınmaz. 4)Herkes ne istiyorsa kendini orada görsün. Tıp isteyen 50 matematik 30 biyoloji çözsün. Makine okumak isteyen 30 fizik çözsün. Bu sistem bu ülkenin demografisine dar geliyor. Zehir gibi çocukları kıyma makinesinden geçiriyor
Türkçe
56
138
2.6K
282.7K
Emir
Emir@Emir7952·
@vibeandparadis Eğer küçük de olsa kalmama şansınız varsa hemen çıkın bu yks işinden hem yeni müfredat geliyor hem de sınav rekabeti gittikçe zorlaşıyor hiçbir şeyin garantisi yok
Türkçe
0
0
1
1.1K
Arvelesss
Arvelesss@vibeandparadis·
Mezuna kalmayı düşünen var mı bu sınavdan sonra
Türkçe
110
1
563
77.4K
PennyroyalTea
PennyroyalTea@yks70gunde20net·
Tıp Diş Ecza Tercih listemi bu 3lüyle doldurup kaçıyorum sanırım
Türkçe
5
0
53
6.9K
Emir
Emir@Emir7952·
@Nisibise @DailyTurkic Değişip değişmemesi önemli değil benim için keyfi girdim bu sene zaten soruyu da 1-3 yaptım ama cevap yalnız 1 olmalı he ösymnin kendisinin bile yanlıl yaptığı bir sorunun sonradan cevabını değiştirmesi aşırı saçma olur maksimum iptal edilmeli
Türkçe
1
0
0
104
Emir
Emir@Emir7952·
@huzuntulerim @userrr11qq @nonduchenne Öyle bir şey olmuyor avantajları ile dezavantajları birbirini götürüt hatta çoğu kişiyle konuşsan dezavantajı daha fazla der
Türkçe
0
0
4
194
tonight's the night
tonight's the night@huzuntulerim·
İTİRAF | Tıp tutmadığı için mezuna kalmayı hiç düşünmedim, tıp kazanamadığıma da hiç pişman olmadım ama sitede o kadar yoğun tıpçı var ki bazen özeniyorum keşke doktor olsaydım diye.. Olabilir miydim okuyabilir miydim o da ayrı mevzu da canımı çektiriyolar
Türkçe
19
4
393
44.9K
Emir
Emir@Emir7952·
@egilmemomenti @zahasame 24 e göre 6500 dü 7500 gelmişti sıralamam bazı aralıklarda farklı olsa da genel olarak hep daha kötüydü
Türkçe
0
0
0
12