Plankton

2.3K posts

Plankton banner
Plankton

Plankton

@GoodForAll12

A tiny creature who can make a small difference for good #FreeIran #JavidShah #جاویدشاه #پاینده_ایران

Bergabung Eylül 2022
276 Mengikuti272 Pengikut
Plankton
Plankton@GoodForAll12·
@emilykschrader @JNS_org تو یکی از مهمونهای ویژه ایران بعد از آزادی هستی مرسی امیلی بخاطر آگاه بودنت
فارسی
0
0
5
189
Plankton
Plankton@GoodForAll12·
@gorbeyeTanhayeS اینجا نسبتا خوب توضیح داده x.com/itellsadstorie…
Storyteller@itellsadstories

درباره‌ی این حمله‌ای که به ایرانی‌های لس‌آنجلس داره میشه خواستم چند تا فکت بگم تا بهش فکر کنیم: ۱. جمعیت ایرانی‌های شهر بیش از ۵۰۰ هزار نفر تخمین زده میشه (بیشترین جمعیت دیاسپورای خارج از ایران) ۲. تماشاچی‌ها از هر شهر دیگه‌ای ممکنه رفته باشن چون مساله تو سوشال مدیا خیلی مورد توجه قرار گرفت پس ج.ا می‌تونه برده‌هاشو از جاهای مختلف فرابخونه. ۳. لس‌آنجلس میزبان تظاهرات چندصدهزار نفری بوده تو ماه‌های گذشته. ۴. هزینه‌ی بلیت‌ بازی‌ها واقعا زیاده و خیلی‌ها برای چنین چیزی نمی‌خوان خرج کنن. ۵. ج.ا در تمام این سال‌ها سعی کرده بین ایرانی‌های مخالف تفرقه بندازه از جمله ایجاد جوک و استریوتایپ راجع به اقوام مختلف ایران و جریان «آب کانادا» که دیدیم چقدر اشتباه بود. کلا تا الان باید فهمیده باشیم که تفکیک و تفرقه تو چنین شرایط حساسی به ضرر خودمونه و نباید با حرف‌ها و کارهامون بقیه رو که واقعا همراهن برنجونیم و بهشون انگ بزنیم.

فارسی
0
0
1
30
JJ
JJ@gorbeyeTanhayeS·
منظوری ندارما.. ولی لس آنجلس مشکلی دارن مردم؟ همینطوری کلی پرسیدم!
فارسی
11
0
70
1.2K
Plankton
Plankton@GoodForAll12·
@fairghh اینا که عنن دم اون چند صد هزار نفری که تو آمریکا برای فراخوان چند ماه پیش رفتن خیابون گرم. وگرنه اینایی که ورزشگاه رفتن و ایران ایران گفتن نهایتش از آخوند با عبای غیر شکلاتی بدشون بیاد. احتمالا به نیروی انتظامی هم میگن حافظ جان و مال مردم
فارسی
0
0
3
146
nothing👑🇮🇷
مردم داخل جلوی فشنگ و دوشکا میگن #جاویدشاه، بعد رفتی تو دل دموکراسی کسی باهات کاری نداره وسط ورزشگاه صدای ایران ایرانت میاد، نمیگی جاویدشاه ؟!
فارسی
12
59
1.1K
13.4K
سخنگوی ساواک 🇮🇷
آمار نیمه اول بازی پیروزی های ج‌ا هم مانند تیم فوتبالشه 😂
سخنگوی ساواک 🇮🇷 tweet media
فارسی
4
4
112
3.2K
Plankton
Plankton@GoodForAll12·
@Pink00Turban یبار علی پروین گفته: "تیم ما الان ۷۰ درصد آماده است، ان‌شاءالله با تمرینات ۴۰ درصد دیگر هم آماده می‌شویم تا به آمادگی ۱۰۰ درصد برسیم!" کلا با ریاضیات در حد ابتدایی هم رابطه خوبی ندارن
فارسی
1
0
2
17
Plankton
Plankton@GoodForAll12·
@YAGHI404 @SAVAK071 آره منم شنیدم ولی اینکه از بلژیک با این وضع بازی کردن گل نخوری کار گروهبان نیستا. فکر کنم قندعلی سرهنگ شده 😄
فارسی
1
0
3
32
YAGHI
YAGHI@YAGHI404·
@GoodForAll12 @SAVAK071 😂😂😂 ولی جدی بعنوان کسی که یه تایم زیادی در استادیوم ها بودم، جادو جمبل تو فوتبال ایران وجود داره و بشدت رایج هست گروهبان قندعلی هم ستون اصلی و سکان دارش هست
فارسی
2
0
6
52
Plankton
Plankton@GoodForAll12·
@YAGHI404 @SAVAK071 😅 فکرشون کن مهمترین تحقیقی که تیم ملا قبل جام جهانی کرده این بوده که اسم مادر تمام بازیکنهای سه تا تیم رو در بیارن 😆
فارسی
2
0
2
34
YAGHI
YAGHI@YAGHI404·
@SAVAK071 من که میدونم این کصکشا جادو جمبل کردن ولی نمیتونم ثابت کنم :))
فارسی
9
2
165
1.3K
Plankton
Plankton@GoodForAll12·
@iranovsky کلیت تئوری وجودیشون همینه هروقت قدرت بیشتری دارن، میزنن و میکشن. قدرتشون که کمتره فقط گوزگوز میکنن و وقتی کار به جاهای باریک کشید قمبل قهرمانانه میکنن تا نجات پیدا کنن. تو کل تاریخشون فقط یه نفر وقتی محاصره شد با وجود قدرت کمترش جنگید. برای همینه که 1400 ساله براش مجلس میگیرن
فارسی
0
0
0
16
Plankton
Plankton@GoodForAll12·
@_magn0lia_ فکرشون کن سرود رژیم رو هو کنی ولی همزمان با گل زدن تیم رژیم خوشحالی کنی!! اینا همون آدمهای سردرگمی هستن که با ماشین میرن نذری میگیرن و دم هیات میرن و برگشتن خونه یه پیک عرق میزنن. همونایی که بوی اصلاح طلبی میدن بوی بلاتکلیفی
فارسی
3
1
38
1.9K
Magnolia 👑💮👑 مگنولیا
اینقدر صدای هو بلند بود که گزارشگر گفت قابل انکار نیست! همین خودش لغزش فرویدیه، یعنی دلشون می‌خواست بتونن انکار کنن! دم همه‌‌تون گرم باشرفا ❤✌ به امید بگا رفتن تیم تفاله‌های باقی‌مونده‌ی رژیم تروریستی ج.ا.
فارسی
34
227
3.2K
146.5K
Plankton
Plankton@GoodForAll12·
@IsraelPersian الان شما درخواست بده به همراه تجهیرات، یه میلیون ایرانی میان تو اسرائیل و لبنان اینا رو از توالت هم شده میکشن بیرون و تحویل شما میدن. درجه خشم و میزان بیداری ایرانی ها رو دست کم نگیرید. یه لطفی کنید یه کمک هم کنید ایران رو آزاد کنیم. نمیدونید چه متحدی برای خودتون تو منطقه میسازید
فارسی
3
4
115
2.4K
اسرائیل به فارسی
به هلاکت رسید: زکی یوسف محمود ابومصطفی، تروریست عضو جهاد اسلامی که در جریان قتل عام ۷ اکتبر به کیبوتص نیر عوز نفوذ کرده و در ربودن کودک اسرائیلی یاگل یعقوب شرکت داشت، به هلاکت رسید.
اسرائیل به فارسی tweet media
فارسی
659
1.1K
13.5K
195.8K
Plankton
Plankton@GoodForAll12·
@thetwelfth_Imam این مهاجرهای مسلمون تو کشورهای غربی هر گهی بخوان میخورن و میگن فرهنگمونه. دست هم بهشون بزنی پشت قوانین غربی پنهان میشن و ازت شکایت میکنن. حالا فکر کردن میتونن تو ایران هم از این گه ها بخورن. بعد کشتار دی ماه، فحش دادن، مدنی ترین و آرومترین حرکت ماست
فارسی
0
0
32
1K
امام زمان (عج)
امام زمان (عج)@thetwelfth_Imam·
ما به دشمنان ایران و قاتلان جاوید نامانمان نه تنها فحش می‌دهیم مادرشان را هم می‌گاییم، بروید درس اخلاقتان را برای مادر و خواهر جنده‌یتان برگزار کنید
فارسی
203
2.6K
24.5K
224.5K
Plankton
Plankton@GoodForAll12·
@mogharebati 😆 با این حساب باختهای قطر و عربستان معادل فیلم پ.رن بود
فارسی
1
0
1
43
Plankton
Plankton@GoodForAll12·
@Lesanolgheybb دیدی صبحها دو سه ساعت زودتر بیدار میشی ولی هرکاری میکنی دیگه نمیتونی بخوابی. بعد نیم ساعت اینطرف و اونطرف شدن تو رخت خواب، دو تا فحش میدی و بیدار میشی و روزت رو تو تاریکی شروع میکنی. اسمش رو گذاشتم بیداری اجباری. ما مردم ایران بیدار شدیم و پهلوی میخواییم. #جاویدشاه
فارسی
1
0
1
16
لسان الغیب
لسان الغیب@Lesanolgheybb·
من که میدونم پهلوی به زودی میاد ولی نمیتونم ثابتش کنم مگر با گذر زمان👑🫡 #جاويدشاه‌ #KingRezaPahlavi‌ForIran
فارسی
9
4
87
737
Plankton
Plankton@GoodForAll12·
@Mahdi_Rozbahani "دموکراسی" با قالیباف براشون قشنگه همونطور که زن زندگی آزادی با اصلاح طلبا بهشون میچسبید. کلا هرچیزی وقتی براشون قشنگه که رژیم اسلامی انجامش بده
فارسی
0
1
22
574
Mahdi Roozbahani
Mahdi Roozbahani@Mahdi_Rozbahani·
راستی کسی دیگه از دموکراسی نمی‌گه؟ پروژه فقط واسه اون موقعی بود که حس می‌کردن مردم دارن پیروز میشن؟ الان قالیباف داره با آمریکایی‌ها دست میده دیگه نگران دموکراسی نیستن؟!
فارسی
87
818
6.9K
61.1K
Plankton
Plankton@GoodForAll12·
@RealPersianGod آقا جان زخم کردی همه رو با این قفلی زدنت رو ترامپ. ناسلامتی پرشین گاد هستی، دموکرات گاد که نیستی! در عوض چهار تا معجزه خداگونه کن در راستای سرنگونی رژیم اسلامی
فارسی
0
0
0
284
Persian God
Persian God@RealPersianGod·
ترامپ آثار کسخلی خودشو همون دوره اول ریاست‌جمهوریش هم نشون می‌داد، منتها ماها چون به آخوند می‌رید براش هورا می‌کشیدیم! یه لحظه تصور کنید تو کره شمالی از گشنگی دارید علف می‌خورید و یهو تلویزیون ترامپو نشون میده که میگه «کیم جونگ اون رهبر بزرگیه، ما باهم رابطه خوبی داریم.» ما کیرمون نبود که ترامپ به کیم جونگ اون میگه رهبر بزرگ و باهاش رابطه خوبی داره، چون سرنوشت ما نبود، چون اونی که داشت علف می‌خورد ما نبودیم. الان که سر خودمون اومده تازه فهمیدیم ای دل غافل این چه کسکشی بوده و ما چقد کسخل بودیم!
فارسی
158
466
6.4K
89.3K
Plankton
Plankton@GoodForAll12·
@IsraelPersian برای تب ناشی از عفونت، خوردن فقط مسکن کافی نیست. آنتی‌بیوتیک هم لازمه. شما ده بار هم حزب‌الله رو از ریشه بکنی، تا عفونت اصلی درمان نشه، اون حزب‌الله دوباره ساخته میشه. شما بیا با هم ایرانو آزاد کنیم. کسی دیگه غلط بکنه به شما موشک بزنه.
فارسی
0
0
1
45
اسرائیل به فارسی
در ۴۸ ساعت گذشته، حزب‌الله ۵ اسرائیلی را کشته و ۱۲ نفر را زخمی کرده است. اینها موارد نقض سیستماتیک آتش‌بس توسط حزب‌الله تنها در دو روز گذشته هستند: • ۶۳ حمله موشکی • ۷ حمله پهپادی انفجاری • ۲ حمله بمب دست‌ساز • ۱ حمله موشکی • ۱ تلاش برای نفوذ توسط ۵ تروریست
فارسی
512
849
5.1K
57.8K
Plankton
Plankton@GoodForAll12·
@PersianGangster نمیگم قطعیه ولی احتمال ۸۰ درصد اینهایی که گفتی پیش میاد، به جز مورد قطر. نظر منم اینه که راه دیگه‌ای که به ته دره منتهی نشه برای غرب نمونده
فارسی
0
0
1
175
گانگستر
گانگستر@PersianGangster·
این فکت‌ها را به خاطر بسپارید و این توییت را در بوکمارک خود ذخیره کنید. ۱: هرگز توافقی نهایی که فرجامی داشته باشد بین ایالات متحده آمریکا و ج.ا و ته‌مانده‌هایش شکل نخواهد گرفت و پابرجا نخواهد ماند.(هدف فقط ایجاد آنتروپی درون سیستمی در ج.ا برای لحظه موعود و زدن ضربه آخر است) ۲:اسرائیل و آمریکا مجددا به رژیم ج.ا حمله خواهند کرد و با استدلال عدم همکاریِ همان حلقه تسلیم شونده را هم پاکسازی خواهند کرد و کشور برای عبور از تمام و کمال باقیمانده‌ی رژیم ج.ا آماده خواهد شد. ۳: فراخوان نهایی توسط «رضاشاه دوم» داده خواهد شد و شما باز هم پس از همه‌ی این فراز و نشیب ها مجددا توسط سیل میلیونی ملت ایران در خیابان شوکه خواهید شد. ولی این بار خبری از آن شدت سرکوب و کشتار بی‌رحمانه مثل ۱۸ و ۱۹ دی نیست و ایرانیانِ میهن‌پرست با تمام قوا و کمترین زمان ممکن تمام ایران را آزاد خواهند کرد. ۴: تمامی شبکه‌های رسانه‌ای داخلی و خارجی لحظه‌های سقوط و سرنگونی رژیم ج.ا را پوشش خواهند داد و در زمان مناسب «رضاشاه دوم» از طریق تلویزیون و رادیوی(ملی) با ملت ایران صحبت خواهند کرد. ۵: در دوره گذار و پس از برگزاری رفراندوم٫ شکل نظام سیاسی آینده ایران٫ پادشاهی پارلمانی و با اکثریت قاطع توسط ملت ایران انتخاب خواهد شد.(…) ۶: ایرانیان پس از چندین دهه درد و رنج٫ به چشمِ خود شاهد آزادی و شکوفایی دوباره ایران خواهند بود و آن روز به قطع یقین بزودی محقق خواهد شد. ۷: پیمان کوروش بین دو کشور ایران و اسرائیل انعقاد خواهد شد و در ادامه کشورهایی همچون عربستان٫کویت٫عراق٫عمان و سوریه هم با پیمان ابراهیم به عادی‌سازی روابط با اسرائیل خواهند پیوست.( پاکستان در زمان به نخست‌وزیری رسیدن فیلد مارشال عاصم منیر به آن خواهد پیوست) ۸: سوریه( نیروهای جولانی) و لبنان( حزب‌الله) وارد درگیری خواهند شد و پس ضعیف شدن هردو اول سر حزب‌الله و شبکه نفوذ سیاسی و مالی شیعیان لبنان بطور کامل بریده خواهد و سپس نوبت جولانی میرسد. ۹: احمد الشرع الجولانی در آینده توسط ایالات متحده و اسرائیل از صحنه سیاسی سوریه حذف خواهد شد. (بخش‌های دروزی نشین سویدا در سوریه به اسرائیل ملحق خواهند شد) ۱۰: پس از اتمام پرونده ایران و سقوط رژیم ج.ا و آزادی ایران٫ ایالات متحده با حجم بالایی از لشکرکشی تایوان را برای مدتی در چتر‌ نظامی٫امنیتی خود قرار خواهد داد. ۱۱: راست‌گرایان به رهبری نایجل فاراژ پیروز انتخابات در بریتانیا خواهند شد و تشکیل دولت خواهند داد. ۱۲: جریان‌های مختلف درون حزبی جمهوری‌خواهان در آمریکا پس از فراز و نشیب‌های بسیار بلاخره متفق‌القول تصمیم به کاندیداتوری مارکو روبیو برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۸ در مقابل دموکرات‌ها خواهند گرفت. ۱۳: مارکو روبیو در انتخابات سال۲۰۲۸ پیروز خواهد شد و به عنوان ۴۸مین رییس جمهور ایالات متحده سوگند خواهد خورد و مشغول به کار خواهد شد و ادامه دهنده راه دونالد ترامپ و کارهای نیمه تمام برای بازتعریف جدید در نظم جهانی به رهبری ایالات متحده خواهد بود. ۱۴: در دوره ریاست جمهوری پرزیدنت روبیو قراردادهای اقتصادی٫صنعتی٫انتقال تکنولوژی٫نظامی و امنیتی ایران و ایالات متحده به اوج خودش از زمان پرزیدنت نیکسون خواهد رسید) ۱۵: قطر این قُلک اخوان‌المسلمین بعد از آزادی ایران و توازن در تولید گاز و محصولات پتروشیمیِ صنایع جهان یجوری سرش بریده میشه که کُلک و پرتون بریزه. فعلا دارن دونه براش میپاشن و به قتل‌گاه هدایتش میکنن تا به وقتش. عربستان٫ امارات٫ اسرائیل و ایران پادشاهی همچین سرشو ببرن که اردوغان توی آنکارا آه از نهادش بلند بشه. ۱۶: جنگ روسیه و اوکراین به جنگی بشدت فرسایشی تبدیل خواهد شد و در انتهای این جنگ و در آینده باعث مرگ پوتینیسم در ساختار سیاسی روسیه خواهد شد.( این جنگ از ابتدا هم توسط اتاق فکر سازمانهای اطلاعاتی غرب برای تمام کردن پوتینیسم در روسیه طراحی شده بود).
فارسی
44
65
501
40.1K
Plankton
Plankton@GoodForAll12·
@mahdi_jpg اولا مجتبی نه و آیت‌الله العضمی مجتبی خامنه‌ای ثانیا تا جایی که اطلاع دارم، حضرت عظمی تو hard drive ذخیره شدن 😀
فارسی
0
0
0
13
Plankton
Plankton@GoodForAll12·
@SAVAK071 وقتی یکی روبروت ایستاده باشه سمت راست تو میشه سمت چپ اون. اون ۵۷ ها هرچی گفتن راست نبود
فارسی
0
0
2
183
سخنگوی ساواک 🇮🇷
در زمان محمدرضاشاه به نظم و دموکراسی میگفتن ظلم همونا الان به ظلم و کشتار رژیم ملا میگن نظم و قانون
فارسی
53
697
7.7K
64.9K