MK

759 posts

MK banner
MK

MK

@Mayaa_swe

Hem kaporta ustası hem yazılım mühendisliği öğrencisi 🇹🇷

Bilgisayarın içinde Bergabung Ağustos 2025
429 Mengikuti548 Pengikut
MK me-retweet
d
d@okadarhakliymki·
galeride dolasirken cok iyi tanidigimizi sandigimiz yabancilarla karsilasinca
Türkçe
1
175
1.7K
22.9K
MK
MK@Mayaa_swe·
Türkçe dil kullanan birine bu yapılmazdı be
MK tweet media
Türkçe
0
0
2
66
MK
MK@Mayaa_swe·
Ayakkabı koleksiyonu olan kızlara selam olsun. Bir anda otururken arkadaşlarına ben topuklularımı giyinip gezmek istiyorum diyip hepsini hazırlandırıp dışarı çıkartmak. Benim günlük rutin.
Türkçe
0
0
2
91
MK
MK@Mayaa_swe·
Bir hafta kapanıp Almanca italyanca falan çalışmak istiyorum
Türkçe
1
0
10
216
MK me-retweet
mervoş
mervoş@Bbbulgm·
Ya bu günlerdir gecmiyo sacimi yolcaö dilenci değilim üç beş ment fav bişi atarsaniz cok hos olur
mervoş tweet media
Türkçe
2
1
11
138
MK
MK@Mayaa_swe·
Lisede bambaşka bir bölüm istiyordum. Sonra bakınca karne hediyelerim bile tablet vr gözlük akıllı saat gibi şeyler. Hep bilimsel bir şeyler araştırıp okurdum hocalarım dalga geçerdi. Sanırım ben o zaman göremesem de ben mühendisliğe aitmişim.
Sezer İltekin@sezeriltekin

bir işi sevdiğini çocukken keşfeden hiçbir insanın o işte başarısız olduğuna şahit olmadım. tutkusundan para kazanan adamla kolay kolay yarışamazsın. onlar senin bazı sabahlar küfrederek açtığın o dükkanı yıllardır hiç kapatmadı.

Türkçe
0
0
3
437
MK me-retweet
deniz
deniz@mavimsisuu·
ailen de dahil olmak üzere insanlar seni daha az gördüklerinde sana daha fazla saygı duyuyo
Türkçe
8
211
5.4K
82.5K
MK me-retweet
Lâ
@Haletihissiyat·
Nasibim olmayan şeylerden dolayı kalbimin yorulmasından sana sığınıyorum Allah’ım.
Lâ tweet mediaLâ tweet media
Türkçe
2
105
1.2K
18.9K
MK me-retweet
Üzge
Üzge@uzgenindiyari·
Hiç istemediğin halde kopması gereken bir bağı kopardıktan sonra gelen o his..
Türkçe
0
324
2.6K
38.8K
MK me-retweet
anılcan galiba
anılcan galiba@anilcangaliba·
gelecek 2-3 yıl içinde nerede olursam olayım, umarım gerçekten mutluyumdur
Türkçe
4
265
3.4K
43.6K
MK
MK@Mayaa_swe·
Normalde 21 de üni bitecekti İngilizce sertifika cv vs halledilmiş bir şekilde ama 1 yıl uzatıp 22 de mezun olmak istedim. Babam (ağladığım zamanlar dışında) sürekli geç kaldığımı hayatımdan bir yıl kaybettiğimi söylüyor. Bilmiyor ki o arada ne güzel şeyler yaptım kendim için.
Mihriban@bennmihri

ben de 22'de mezun oldum ve iş hayatına girdim. her şeye o zamanlar geç kalmış hissediyordum. aslında çok küçükmüşüm 30-35-40 yaşında kariyer değişikliği yapan, sıfırdan başlayan insanlar tanıdıkca diyebiliyorum bunu..

Türkçe
2
0
38
5.1K
MK
MK@Mayaa_swe·
Geçen annem açtı ben yine ağlamaya başlayınca da kızıp arkadaşlarınla hep bu konuyu konuşup depresyona falan giriyorsun dedi. O an ilk defa o resti anneme çektim. Senin yüzünden kaybedip kahrolduğum bir şeyin bir daha sakın konusunu açıp sormayacaksın diye. Tekrar kahroldum.
Türkçe
0
0
0
58
MK
MK@Mayaa_swe·
Bu benim hayatımın özeti. Canımı yakan ne varsa herkese konuyu kapattırırım asla konusunun açılmasına izin vermem.
𝗦𝗲𝗻𝗮@artikdursena

Türkçe
1
0
0
101
MK me-retweet
🏛 Filosofía Estoica 🏛
🏛 Filosofía Estoica 🏛@FilosofiaStoica·
El marido no competía con su mujer, ni ella sentía la necesidad de superarlo, porque el matrimonio no es un negocio
Español
11
473
19.3K
654.3K
MK
MK@Mayaa_swe·
Bez parçanızı…
MK tweet media
Türkçe
0
0
4
139