
memur maaşı 2000$ oldu olacak… Dünyanın hiçbir ülkesinde en düşük memur maaşı asgari ücretten %150 fazla olmaz Hayat pahalılığının bir sebebi işte bu. Milyonlarca vasıfsız insana bu kadar maaş bağlarsan olacağı bu Üretenin değil, memurun ödüllendirildiği sistem elbet İFLAS eder









