TR M@TRMral·2d@aseiswonder @nisasaidthat 11de sabahın köründe sapık gibi kadına yazmak normal mi? Çoğu kadın yatağından kalkmamış oluyor o saatte. Bir kadına bu saatte yazmak yatağına girmek gibi bir şeyTerjemahkan Türkçe8178469.5K51
aisha@aseiswonder·3d@nisasaidthat gayet normal bi saatte yazmis sorun neTerjemahkan Türkçe3012.3K385.9K24