Benleo 🇮🇷

18.5K posts

Benleo 🇮🇷 banner
Benleo 🇮🇷

Benleo 🇮🇷

@awomanalien

نمیدانم؛ ایده ای به طور کلی راجع به خود ندارم. در صورت کنجکاوی نسبت به عقاید و تفکرات این یوزر به قسمت posts و replies مراجعه کنید.

Bergabung Aralık 2019
73 Mengikuti15 Pengikut
Tweet Disematkan
Benleo 🇮🇷
Benleo 🇮🇷@awomanalien·
You persevere, even when others don’t understand ~
English
0
0
1
323
Benleo 🇮🇷
Benleo 🇮🇷@awomanalien·
@imtheha من روانم خراشیده شده از حرفایی ک راجع ب وزنم شنیدم
فارسی
1
0
1
17
هانیه
هانیه@imtheha·
والا هرکی که مارو دید به وزنمون احساس ناکافی بودن داد نمیدونم اینایی که این توییتارو فیو میزنن در دنیای واقعی وجود دارن یا خیر
𝝑𝝔@byamarachi

فارسی
27
4
222
10.7K
Benleo 🇮🇷
Benleo 🇮🇷@awomanalien·
لایک اقای فردوسی پور شما واقعا دنبال چی هستی؟؟
فارسی
0
0
0
3
Benleo 🇮🇷
Benleo 🇮🇷@awomanalien·
حالا به خودمم گفتن اینارو و بنظرشون بس نبوده؛ به مامانمم گفتن :)))
فارسی
1
0
0
3
Benleo 🇮🇷
Benleo 🇮🇷@awomanalien·
یه عروسی خواستیم بریم بعد عمری ک اونم با این حرفا کوفتمون شد
فارسی
0
0
0
3
Benleo 🇮🇷
Benleo 🇮🇷@awomanalien·
ادما گاییدن منو سر وزنم! کافیه ادم سایزش از ۳۶ پایین تر بیاد و سوال‌ها(فضولی و بی ادبی) شروع میشه. عععع چرااا انقد لاغر شدی؟؟ واای هر دفعه میبینمت کوچولو تر(کثافت تر از این کلمه نداریم) میشیی😭
فارسی
0
0
0
3
Benleo 🇮🇷
Benleo 🇮🇷@awomanalien·
@a11forkoo عه دلیلشو کی درمیاری به ماهم بگی
فارسی
0
0
0
49
Noir 🇧🇻•Იᰍ
Noir 🇧🇻•Იᰍ@a11forkoo·
یه بار یه محتوایی دیدم این رو توضیح می داد که دلیلش چیه ولی خنگا فکر می کنن چون ماینوریتی🤣 شدن لباس اندازه شون نیست
فارسی
5
0
52
6.4K
Benleo 🇮🇷
Benleo 🇮🇷@awomanalien·
@cremebrul2e اینکه میگه چرا واسه سایز من لباس نیس ینی پیک میه؟ گند همه چیو در میارین
فارسی
0
0
0
31
shaghayegh
shaghayegh@cremebrul2e·
یک ژانر جدیدی از پیک‌می داره لانچ میشه دوستان، سنگر بگیرید! یا شایدم حمله کنید نمیدونم!
فارسی
25
3
776
47.1K
Benleo 🇮🇷
Benleo 🇮🇷@awomanalien·
@Faghatamin کیکاووس من ک میدونم تو دوسدخترت رنگ موهاشو عوض کنه نمیفهمی دیگه نگو این چیزارو تشخیص میدی
فارسی
0
0
0
16
_کیکاووس
_کیکاووس@Faghatamin·
نمیدونم دلیلیش چیه ولی ویرجین بودن یا نبودن دخترا رو میشه از فیس و اندامشون فهمید .
فارسی
79
0
526
165.7K
Benleo 🇮🇷
Benleo 🇮🇷@awomanalien·
@hastiyz به احتمال بالایی نا‌امنه و یا اینکه فیکیه ک فقط دنبال ایمپرشن گرفتنه
فارسی
0
0
0
4
Benleo 🇮🇷
Benleo 🇮🇷@awomanalien·
@Shakoot02 اینا به هم چه ربطی دارن؟ شیش خط نوشتی و در طول نوشتنش با خودت فک نکردی کراپ پوشیدن خیلی جاها همچنان یه تابوعه و زن بدبخت بخاطرش کلی کسشر میشنوه و این چه کس‌ایه که دارم میگم؟
فارسی
0
0
0
6
شاکوت
شاکوت@Shakoot02·
نظر نامحبوب: خیلی از این دخترایی که الان با کراپ میرن بیرون و حجاب ندارن همونایی‌ان که اون سال می‌گفتن باید مدارا کنیم، فرهنگ مردم رو خدشه‌‌دار نکنیم، راننده اسنپ رو از نون خوردن نندازیم. دممون گرم که تره هم برای حرفاشون خرد نکردیم.
فارسی
9
8
354
8.8K
Benleo 🇮🇷
Benleo 🇮🇷@awomanalien·
@hosseindelkhaah این کامنت مظلومانه‌اش اصلا به اون کاراکتری ک تو اکادمی گوگوش بود نمیخوره چرا😭
فارسی
0
0
1
47
جَمْعِ اَضْداد
جَمْعِ اَضْداد@hosseindelkhaah·
مگر چیکار کردم؟ آهنگ خوندم فقط (😭)
جَمْعِ اَضْداد tweet media
فارسی
234
77
11.8K
701.7K
Benleo 🇮🇷 me-retweet
suspended amir
suspended amir@idk_whatto_do_·
مملکت دستم بود نسخی ای از این قوم و طایفه بازیا میگرفتم که رضا شاه از قبر پا بشه بگه کوتاه بیا
فارسی
15
48
1.2K
17.8K
Benleo 🇮🇷 me-retweet
y
y@yndlu1·
این که این مدت فیلتر شکن نخریدیم معنیش این نیست که فقیریم شوخی های کصشرتون درباره این موضوعو تموم کنید ما فقط نخواستیم پول مفت تو جیب این کصکشا بریزیم چون اینترنت حقمونه
فارسی
68
252
7.7K
68.7K
Benleo 🇮🇷
Benleo 🇮🇷@awomanalien·
فک کنم یه هفته شده ک نتونستم به نت وصل شم.
فارسی
0
0
0
15
Benleo 🇮🇷
Benleo 🇮🇷@awomanalien·
آلسو پزشکیان؛ لطفا اون هم بزنین🙏🏻 مردن دوتا رئیس جمهور پشت سر هم که هیچ کدوم دوره چهارسالشونو تموم نکردن خیلی بانمکه D:
فارسی
0
0
0
21
Benleo 🇮🇷
Benleo 🇮🇷@awomanalien·
همه به کشتن لاریجانیا و روحانی اشاره میکنن من به جز اینها منتظرم اژه‌ای کسکش بیشرف مادرجنده خونخوارو بزنن.
فارسی
1
0
0
16