Tweet Disematkan

곰 애니메이션 완성했습니다! 학교 다닐 때부터 만들던 건데 드디어..!! 영상 공개는 때가 되면 할게요~😁
finally, The bear animation is finished! I've started making it when I was in college. I'll upload this video on youtube when the time comes😁
#indieanimation #indieanime
한국어















