Sevi🎒

204 posts

Sevi🎒 banner
Sevi🎒

Sevi🎒

@callmesevii

Bergabung Mayıs 2026
31 Mengikuti5 Pengikut
ایران اینترنشنال ورزشی
تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل بلژیک به تساوی بدون گل رسید تا دو تیم با کسب دو امتیاز، شرایط مشابهی در جدول گروه G پیدا کنند. در این دیدار علیرضا بیرانوند ستاره ایران بود و عملکرد خوبی از خودش به نمایش گذاشت. این مسابقه در ورزشگاه سوفای لس‌آنجلس برگزار شد و بلژیک از دقیقه ۶۶ با اخراج انگوی ۱۰ نفره به بازی ادامه داد. با این حال، شاگردان امیر قلعه‌نویی نتوانستند از برتری عددی خود برای رسیدن به گل استفاده کنند. در دقیقه ۲۵، مهدی طارمی روی یک ضربه شروع مجدد دروازه بلژیک را باز کرد، اما داور پس از بازبینی صحنه توسط VAR، گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. در سوی مقابل، علیرضا بیرانوند با چند واکنش موثر دروازه ایران را بسته نگه داشت و مانع گلزنی مهاجمان بلژیک شد. با این نتیجه، تیم ملی ایران با یک بازی بیشتر نسبت به نیوزیلند و مصر، فعلا در صدر جدول گروه G باقی ماند.
ایران اینترنشنال ورزشی tweet media
فارسی
37
1
41
40.1K
Sevi🎒 me-retweet
Cinematic Eye 📽
Cinematic Eye 📽@CinematicEye_·
If a father bathes his children, both laugh. If a son bathes his father, both cry. 🎥 A Separation, one of the greatest films ever made in Iranian cinema
English
234
5.8K
56.1K
4.9M
Sevi🎒
Sevi🎒@callmesevii·
@BBCArdalan خدایا لطفا این خبرهای خوب رو برای ایران بیشتر کن🥲
فارسی
0
0
0
44
Siavash Ardalan
Siavash Ardalan@BBCArdalan·
سد کرج هم مثل بقیه سدهای کشور تقریبا پر شده. یک خبر خوب دیگه ... علاوه بر لغو تحریم نفت و پتروشیمی ایران تا دو ماه آینده، قابل استفاده شدن میلیاردها دلار دارایی مسدود شده کشور، پیشرفت «خیلی خیلی خوب و مثبت» مذاکرات ایران و امریکا و درخشش فوتبال ایران در جام جهانی
🌳 Hadi@hadinik

پر شدگی سد کرج با ۱۵۶ میلیون مترمکعب ذخیره آب به ۸۷ درصد رسید، ۱۱۰ درصد بیشتر از پارسال این موقع سد کرج، دیروز

فارسی
201
131
2.4K
67.8K
Sevi🎒
Sevi🎒@callmesevii·
@biireya به نظرم تو اسرائیل بساط کن پوستت شفاف تر شه
فارسی
2
0
5
109
رایاااا
رایاااا@biireya·
نمیدونم شاید الان فکر کنین خیلی پرو ام که اینو میگم ولی کاش نقاشیام همون موقع که بساط میکردم ویو میلیونی میگرفت که اگه میشد شاید وضع روحی و مالیم بهتر میبود پیجم خیلی وقته مرده ولی دوست داشتین نگاه کنین❤️🙏 instagram.com/senssism?igsh=…
رایاااا@biireya

امروز کارام کل کریمخانو گرفته😂🔥

فارسی
47
25
1.1K
42.8K
Sevi🎒
Sevi🎒@callmesevii·
@BehrouzNiko هر چی آدم حسابی هست طرفدار پهلویه😂
فارسی
0
0
5
79
دیـاکـو
دیـاکـو@BehrouzNiko·
نوشته که… با افتخار برای جاویدنامهامون گریه کردم.🤡
فارسی
29
9
109
3K
Sevi🎒
Sevi🎒@callmesevii·
@kargadan_khaste روحشون شاد تا ابد مدیونشون هستم بابت تدریس عالی شون.
فارسی
0
0
0
53
it's so empty without me!
it's so empty without me!@kargadan_khaste·
تنها استادی که سال کنکورم قبولم داشت امروز تصادف کرد و فوت کرد. ببخشید استاد، میخاستم متخصص شدم ازت تشکر کنم🖤 اون بچه ضعیف به خاطر باوری که تو بهش داشتی به آرزوش رسید.
فارسی
62
16
5.8K
79.7K
Soureh 🟩☫🟥
Soureh 🟩☫🟥@Soureh_design2·
Amir Mohammad came back to give a kiss to his mom.. his mom still waiting for another kiss #Minab
English
59
749
2.9K
37.6K
Sevi🎒
Sevi🎒@callmesevii·
سال های دبیرستان که در اوج افسردگی بودم کلاس های شیمی استاد اسماعیلی برای من مثل یک نفس تازه بود. درس شیمی رو با لبخند و شوخی پیش میبردن و من یاد گرفتم که خنده پیچیده ترین معادلات رو حل می‌کنه.خداروشکر که تونستم یکی از شاگرد های شما باشم...
فارسی
0
0
0
48
Sevi🎒
Sevi🎒@callmesevii·
@rezaalavi_1998 یکی از درسایی که تو کنکور ازش نتیجه گرفتم شیمی بود و بسیار مدیونشون هستم.همیشه با جون و دل بهمون درس دادن... واقعا غم انگیز ترین خبری بود که شنیدم خدا رحمتشون کنه
Sevi🎒 tweet media
فارسی
0
0
0
53
Reza Alavi🎒
Reza Alavi🎒@rezaalavi_1998·
حامد اسماعیلی سال ۹۵ معلمم بود. از ۹۹ همکار هم شدیم. همیشه داشتم ازش یاد میگرفتم. یعنی دیگه هیچ وقت قرار نیست جواب پیام اخرم رو بده؟
Reza Alavi🎒 tweet mediaReza Alavi🎒 tweet media
فارسی
7
0
65
8.5K
Sevi🎒
Sevi🎒@callmesevii·
@mail2arjunm I get that your points make sense but as I said sometimes things just don't go as expected. Portugal shipping goals against Congo Spain struggling to score against a minnow... football is full of surprises
English
1
0
0
101
Arjun
Arjun@mail2arjunm·
@callmesevii @ScouTurk I m a neutral but you call it playing well ? Bro they didn't score a goal with 10 men team bruh. They lacked that seriousness n intensity for worldcup
English
1
0
6
415
Turk Scout
Turk Scout@ScouTurk·
Türkiye lost with Turks. Morocco won with French players. Germany won with migrants. Albania didn’t play. USA has 0 Native Americans in its team. Good Night.
English
3.9K
354
7.9K
7.4M
Sevi🎒
Sevi🎒@callmesevii·
@ScouTurk Yah I'm Iranian who speaks both Farsi and Turkish(Azerbaijani version) Thanks for praying 🙏
English
2
0
3
1.4K
Turk Scout
Turk Scout@ScouTurk·
@callmesevii Aren’t you an Iranian Turk? Thanks, good luck to your team
English
4
0
5
49.1K
Mina Ghorbani
Mina Ghorbani@minamonteguide·
از سال ۸۶ شایدم قبل‌ترش دیگه تقریبا هیچ وقت حتی توی مناسبت‌ها آرایش نکردم. بخشی از کیفیت ارتباط با خودم رو مدیون اون تصمیم هستم. دکتر پوست رفتم، ضد آفتاب می‌زنم و اگر بشه ماهی یه بار فیشیال می‌رم. این کل روتین پوستیم هست. مو هم کاری نمی‌کنم، ژنتیکه.
Mina Ghorbani tweet media
فارسی
114
4
912
135.4K
Sevi🎒
Sevi🎒@callmesevii·
@Therock3000000 لیاقت آدم آویزون و دوزاری همینه.دلم خنک شد که کل دنیا این حرومی هارو شناختن
فارسی
0
0
0
60
Rocky
Rocky@Therock3000000·
⭐️تیکه سنگین ترامپ به رضا پهلوی ⭐️به این میگن عاقبت کاسه لیسی قدرتهای بیگانه برای به قدرت رسیدن، یک رسوایی بزرگ تاریخی و ملی برای رضا پهلوی خاندان پهلوی هرگز از تاریخشون که همیشه آویزون دولتهای بیگانه بودن و همشون هم به طرز خفت باری محو شدن درس نمیگیرن!
فارسی
94
199
1K
60.6K
Sevi🎒
Sevi🎒@callmesevii·
@Ario1401 از طرفدارای رضا پهلوی غیر از این انتظار نمیره به طرز عجیبی همگی عاشق کشتار
فارسی
1
0
196
1.8K
Ario 𓄂✺ ||
Ario 𓄂✺ ||@Ario1401·
بی‌بی داره با بمبای فسفری خار جنوب لبنان رو میگاد بمبای فسفری باعث میشن منطقه کلا پاکسازی شه و غیر قابل سکونت بزن که خوب میزنی
Ario 𓄂✺ || tweet media
فارسی
224
328
6.7K
180.6K
Sevi🎒
Sevi🎒@callmesevii·
@mahdisattari82 ظهر شنبه نهم اسفند وقتی خبر شهید شدن بیش از صد تا طفل معصوم رو همه شنیده بودن و عدد ها ثانیه به ثانیه افزایش پیدا می‌کرد رفیق ده ساله من گفت که کلا دو تا بچه کشته شدن. یه بار دیگه بهش فرصت دادم که شاید اخبار رو نخونده ولی فهمیدم از بمباران ایران بسیار خرسنده.منم دکشمو زدم🤌🏻
فارسی
0
0
2
158
MMS
MMS@mahdisattari82·
بیاین بگین چی شد دوست صمیمی‌تون به زباله دان تاریخ پیوست ؟
فارسی
482
24
454
7.6M
Sevi🎒
Sevi🎒@callmesevii·
@Bashir__ir به نظرم مهم ترین دلیلش اعتماد مردم به هم بود. هیچکس به فروشگاه ها حمله نکرد.مثل روزای عادی هر کس اندازه نیازش خرید کرد
فارسی
0
0
7
467
بشیر
بشیر@Bashir__ir·
یکی از شاهکارهای جنگ که کمتر صحبت شد، قحطی نشدن مواد غذایی و ملزومات زندگی بود. از روز اول جنگ، صف نانوایی، بنزین و فروشگاه‌ها فقط این را می‌گفت که خیلی از مردم انتظار قحطی دارن. ج.ا با وجود تحریم، کسری بودجه، محاصره و خشکسالی اخیر خیلی خوب مدیریت کرد.
فارسی
81
54
1.5K
31.7K
شهیار
شهیار@shahyar___·
حاجی دلار ۳۰ تومن اومد پایین ! طلا گرمی سه میلیون افتاد ! همه چی داره درست میشه 👌 فقط میمونه خون ۵۰۰۰۰ انسان شریف و بیگناه ، که اگه یادت رفت و گول پروپاگاندا خوردی و عادی سازی کردی ، بدون خیلی مادرجنده ا ی 🤌✌️ بین ما و حاکمیت،عادی سازا و کصشر بگوها، دریا دریا خونِ بچه هامونه
فارسی
77
624
5.6K
37.5K