
@EghbalAlAbedin @sakhtak1 آدرس که مشکلی ندارند
خورش ماس هم مشکلی نیست، نخورین🙏
فارسی
کرکیچ
6.9K posts





یه چیزی در مورد گرمای هوا تو اروپا بگم. شما میخندین وقتی میگن شده سی درجه اما تصوری ندارین. خونههای اروپا به خاطر اقلیم سرد برای حفظ حرارت طراحی شده و هیچ خونهای کولر نداره. شما تو ایران میری توی گرمای چهل درجه اما بعدش میای خونه زیر کولر. اما اینجا وقتی میشه سی و خوردهای/۱
