𝑝𝑎𝑑𝑟𝑒¹⁴
3.2K posts


TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu: "Bu takımın hocasına da sahip çıkacağız, oyuncularına da sahip çıkacağız.
Burası bir kulüp değil. Kulüp takımlarında da baktığınız zaman da devamlılık olmadığından dolayı başarısızlıklar geliyor.
Siz buradan 15 tane futbolcuyu gönderip yerine 15 futbolcu alamazsınız. Hocayı gönderip yerine hoca alamazsınız. Başkanı gönderip yerine başkan alamazsınız.
Onun için biz oyuncularımıza sahip çıkıyoruz. İki gündür yazıyorlar, hocaların isimlerini de yazıyorlar.
Ama bizim karakterimizi bilenler şunu iyi bilir ki biz yolda yürüdüklerimizi, yolda bulduklarımızla asla değişmeyiz.
Eğer iki senede bu başarıları bu hoca, bu çocuklarla beraber başardıysa onlara sahip çıkacağız, aziz Türk milleti de sahip çıkacak.
Ondan sonra yine aynı başarıları yine bu çocuklar bize yaşatacak."

Türkçe

Hoca: Tekniğin iyi ama geliştirmen lazım.
Formula 1, ………… ❌
#F1
………….. ✅
Boşuna Tıklama@bosunatiklama
Formula 1, Eskişehir'de yaşayan sanatçı Taylan Türkmen'in yaptığı heykelin Britanya Grand Prix'sinde sergilenmesi için teklif verdi.
Türkçe

@AvPerit @deltazamanif1 Büyük bir belirsizlik tabi ki yok değerli kardeşim onda okeyiz. Tartışmasız pilotlar kendilerini yıllar içerisinde ispatladı. Ama iyi pilotun ne kadar iyi olduğu bazen istatistiklerine yansımıyor, bu yöntem istatistikleri adil hale getirebilir. Farklılıklara kapalı olmamak gerek.
Türkçe

@elplan__ @deltazamanif1 Güzel kardeşim zaten düzenli F1 izleyen insanların yüzde 90’ı kimin ne kadar iyi pilot olduğunu görüyor, biliyor. Amaç ne bunda? Şu an gridin açık ara en iyi pilotu Max. Kazansa da o, kazanmasa da o. Sainz arkadaş bu konuda büyük bir belirsizlik varmış gibi konuşuyor.
Türkçe

💥 “PİLOTLAR HER TAKIMDA 2 YARIŞ YAPSIN, EŞİTLENELİM.”
🗣️ Carlos Sainz: "Ben her zaman markaların ve pilotların ayrıldığı bir Formula 1 düşündüm. Öyle bir kategori ki, 20 yarış yapıyorsun ve her pilot her araçla ikişer yarışa çıkıyor. Böylece pilot, bir takımın değil, Formula 1'in bir parçası oluyor.”
🗣️ “Hepimiz Dünya Şampiyonluğu'nu kazanmak için tamamen eşit fırsata sahip olurduk. Bu, gerçek bir Pilotlar Şampiyonası yaratırdı; ardından bir pilot olarak o marka için topladığın puanlar da Markalar Şampiyonasını belirlerdi.”
🗣️ “Böylece hem gerçek bir pilotlar şampiyonası hem de gerçek bir markalar şampiyonası olurdu."

Türkçe

@racerofthelight Eklemek gerekirse iyi ve çok yönlü pilotlar kötü araca da hızlıca adapte olup aracın kusurlarını istemsizce ötüyorlar. Bu da aslında kötü aracın iyi gibi görünmesine neden oluyor. Tersi, diğer pilotlar da en ufak bir kusurdan etkilendiği için sürekli geliştirme ihtiyacı oluşuyor.
Türkçe

bir takım, onlarca departman, yüzlerce bölüm, binlerce mühendisin içinde arabayı geliştirmek alonso'ya kalıyorsa vah o takımın haline deriz mesela
alonso'nun performansının kaynağı yeteneğinin yanında aracını iyi bir şekilde tanıyıp yarışa en iyi şekilde hazırlamasından geliyor
Korhan Durukan #F1@korhan_durukan
#F1 ALONSO’YA ELEŞTİRİLER Kariyerin boyunca çok yanlış seçimler yaptın. 2005 ve 2006 Renault haricinde, bir tane otomobili geliştirdiğini görmedim. Tam aksine, gittiğin tüm takımlar, kaçınılmaz bir şekilde geriledi. Artık şundan eminim ki sen otomobil geliştiremiyorsun.
Türkçe

@deltazamanif1 Ayrıca adaptasyon problemine gelince de adapte olabilen iyi pilottur zaten. Tek mantıklı eleştiri pist koşulları olabilir. İyi araç sana denk geldiği yarışta yağış vs gibi etkenler yarışını etkileyebilir ve bu dezavantaj oluşturur. Şans faktörü devreye girer ki bu istenen şey dğl
Türkçe

@deltazamanif1 Adamın dediğini kimse nasıl anlamamış amk ya. Olum sizin dediğiniz gibi eşit araçlar olması durumunda markalar şampiyonası olmuyo ki. Carlosun önerisinde her iki tarafta da yarış var. Araç bariz iyiyse her pilottan puan alır, pilot bariz iyiyse her araçtan puan alır.
Türkçe

@hakangul1436 @gusholderhaber Olur muuuu. Mimar mühendis hava parası alıyor bu uyanıklara göre. Sonra sağda solda konuşurlar. Mimarlık/Mühendislik firmasına gittim adam (mim/müh) 200 fazla istedi. Ben ustayı kendim buldum 200 bin liram cebimde kaldı (uyanıklık kahkahası). Ama sonuç: twt atıp ağlayıp zırladı.
Türkçe

@gusholderhaber Göre fiyat talep edeceksiniz fiyat yüksek kalırsa mimari ücreti ödeyip işi başkasına da yaptirabilir bütçen yetmiyorsa yaptirmazsin ama toplum ne yapıyor sıvacı ya mobilya doğrama seramik su elektrik tesisatı işi veriyor sonra sonuç bu video gibi oluyor bizde boşa vergi ödüyoruz
Türkçe

@asayisberkemal0 *7 plakaların alayına kafamı sokayım. Tüm ülkeyi gezdim daha rezalet araç kullanan “plaka”ya rastlamadım. Antalyaya yolumun düşmemesi için de elimden geleni yaparım hep gerekirse yol uzasın hiç sorun değil.
Türkçe

Antalya’da seyir halindeki bir tırdan yola çakıl taşları döküldüğünü fark eden bir sürücü, korna çalarak tır şoförünü uyarmaya çalıştı. Ancak aracının taşlar nedeniyle zarar gördüğünü belirterek durumu şoföre bildirmesi üzerine taraflar arasında tartışma çıktı. Tartışmanın büyümesiyle tır şoförü aracından inerek sürücüyü darp etti.
Türkçe

@bayrakmedya Abi ustalar da şu klima açma muhabbetini de bi bırakmadı aq ya. Bahsettikleri şey yüz yıl önceki mevzu amk. Artık yeni nesil araçların motor kapağını bile açıp tamir edemiyolar diye yüzden 90 ının yeni teknik gelişmelerden haberleri yok ki. Bunların hepsi güncellendi aloo
Türkçe


@MercedesAMGTR Etkileşim lazım olmuş amınoğlu mg- f1 news sayfasına. Şimdi kazandığın bu etkileşimi al ve mabadına monte et aq. Kimin ihtiyacı olsa adamın söylediklerini farklı bir kompozisyonda yazıp etkileşim kasıyor. Bıktık artık şu liseli ergen tayfa adminlerden. sg sınava falan çalışın amk
Türkçe

🏎️💥 Fernando Alonso’dan Kimi Antonelli’ye Sert Sözler! “Bearman Daha İyiii…” 👀
Fernando Alonso: “Antonelli mi? Bu devir benimkine göre çok farklı. Teknoloji yardımcı oluyor, simülatörler var. O inanılmaz bir yetenek, ne var ki alt kategorilerde biraz dengesiz bir grafik çizdi. Bana sorarsanız, Bearman ondan daha iyisini yaptı. Hem şimdi elinde dominant bir araba var.”

Türkçe

@benibozzar @justfenerss @ggltekib polisin elinde ehliyet var ama yaşını soruyo amk hikayenin kolpalık orda yarmaya başlıyo
Türkçe

@justfenerss @ggltekib Polis sana kadar düştüyse onlara da yazıklar olsun
Türkçe

Bu asker polislerde kucuk hanim kelimesi halismiş bu arada
Gecen beni polis cevirdi iste bi belge eksikmis falan neyse dedi baglıcaz araca bende acil isim var dedim konustum baya ama polisi gorsen tam bi pic tipi var 27 yaslarinda falan neyse arabaya yasladi kendini +
domatessiz tantuni@slmbenmeri_
baba siz ne kullaniyosunuz ya
Türkçe

SON DAKİKA | Varlık barışı kanunu, AKP ve MHP oylarıyla kabul edildi.
-Yurt içi ve yurt dışı bütün kayıt dışı varlıkları kapsayacak.
-Geçmişe dönük hiçbir araştırma ve soruşturma yapılmayacak.
-%5'e kadar tek seferlik bir vergi alınacak ancak paranın devlet tahviline yatırılması halinde vergi alınmayacak.
Türkçe

Türkiye’de Avrupa Ligi finali oynanıyor. Kupayı, bu kupayı daha önce namağlup kazanan takımın kaptanı Bülent Korkmaz değil, tüm kariyerinde 5 tane UEFA Kupası maçı olan İlhan Mansız taşıyor.
UEFA Europa League@EuropaLeague
İlhan Mansız 🏆🇹🇷 #UELfinal
Türkçe

@RacersReady @Sonerrrrr @gundemio Kendini çok cool falan mı zannediyosun amk sen ya. Dosya yargıda diyorum, ortada kanıt olmasa itiraz edebilir miyim sence. Halen sikko sikko hırsız mırsız saçmalıyosun yrraö. o kadar cv döşemiş ama daha kırk yaşında eski mühendis amq nedeni belli işte. alaka kurma sıfır elemanda.
Türkçe

@RacersReady @Sonerrrrr @gundemio Neyin ispatını istiyorsun dostum tam olarak Uyapa yaptığım başvuru dilekçesini ve kanıtları sana da mı sunayım? Ve ayrıca karşılığında bana vereceğin şey nedir haklıysam polisi açığa aldıracak mısın mesela? Dosya yargıda şu an.
Türkçe

@Sonerrrrr @gundemio Evet kurallara uydum da ceza kesildi aq. Ne tabela var ne uyarı var ara sokakta trafiğin akışına da engel olmadığım halde park cezası kitlendi gıyabımda. Uyaptan itiraz et diyeceksin evet yaptım ama hiç umudum yok. Çünkü bu kapı kilit tutmaz dostum maalesef. Nedenini yazmayayım.
Türkçe

Yorumlara baktım da hemen hemen herkes kesilen cezalara saydırmış… Arkadaşlar, kurallara uydunuz da mı ceza kesildi? Benim 2000 yılından beri ehliyetim var, yediğimiz ceza sayısı 3… Allah aşkına emniyet şerit ihlali yapmayın, kırmızı ışıkta geçmeyin, trafikte saygılı olun ceza falan yemezsiniz!
Türkçe

@Mehmet22551244 @ekgedik1903 Siyaset senin gibileri böyle mal mal yorum yaptırıyor tek kelimeyle aparatsınız amına koyim. Birileri başlattı sizde onların koyun gibi peşinden devam sorgusuz sualsiz. Yarram zaten ne hedefin vardı şu ligde sergen gelmeden önce. Sana maç kazanabilme hayalini veren adam o zaten.
Türkçe

@elplan__ @ekgedik1903 hm siyaset rizeye konyaya trabzona samsuna domalttırdı, siyaset hala yönetim göndermemek için yırtınıyor, siyaset cengizi oynatıp Jotayı yedek bırakıyor, siyaset sergeni laubali konuşturuyor he
siz mal mısınız mamacı mısınız
Türkçe

Sergen Yalçın'ın bu sezonki ilk ve son maçı konuşması
2. Hafta : "Camianın hedefi her zaman şampiyonluk olduğu için yarışmacı takım kimliğini kaçırmamak gerekiyor"
34. Hafta : "Sezon başında konuşulmuş zaten çok ciddi hedefler yoktu"
#YanlıştaİstikrarOlmaz
Türkçe






