Tweet Disematkan
من بی ادبم
1.6K posts

من بی ادبم me-retweet

رشته هنری بودم و یه واحدی کل ترم تو کارگاه صدای استادبلند بود که من چقدر کارم خوبه و درست.اخر ترم داشتیم cdگزارشارو میدادیم به منشی گروه که یکی گفت چی میدین نمراتو گذاشته.
من کمترین نمره شدم😊 چون اقااسم منوبا دختردیگه ای قاطی کرده بود که ایشون تا اخر ترم بوم رو هم نتونست دراره
Massoud Beygi@Merkousha
توی دانشکده فنی کرمانشاه یه اسطوره بود به اسم مهندس امینی، باهاش اسمبلی پاس کردم ۲۰ هم گرفتم. تو کارشناسی مجبور شدم دوباره پاس کنم. منم که با امینی ۲۰ گرفته بودم.. بچه ها میومدن خونه مون برای یادگیری و تمرین، ۵-۶ نفر میشدن. همه ۱۶ - ۱۷ گرفتن، استاد بزرگوار منو انداخت! 🧵۱ از ۲
فارسی

اینو خود خانم میذاشت همه از رنگ غذا و چیدمان و فلان ایرادمیگرفتن. ولی فک نکنم کسی به این اقا گفته باشه چرا همسرت تنها این همه کار کرده؟
در واقع منظورم این فرد نیست و کنکاش نکردم داستانو.منظورم عوضی بازی یه عده کثیری از مردمه
🌳 Hadi@hadinik
۱۶ نفر مهمون داشتیم و شامی که همسر به تنهایی براشون تدارک دیده بود
فارسی

#رشتو
ریت بزنید شاید بدرد کسی خورد
داستان از این قراره که من سه روز پیش یه آگهی زمین گذاشتم تو دیوار که قیمت نسبتا بالایی داشت
از اون روز حداقل ۶ ۷ نفر بهم زنگ زدن که آقا بیا بدهیتو بده
به هرکدومم میگفتم اشتباه گرفتید کاملا محترمانه میگفتن ببخشید و قطع میکردن
امیررضا@Amirreza_140
ملت از چیزایی میخوان پول دربیارن که آدم پشماش میریزه
فارسی

@DonShumi @elisaleh5 گه نخور نفهم متنو بخون . هر خری میدونه هر ماشینی تو سر بالایی با سرعت کم نمیتونه.
فارسی

@elisaleh5 آفرین دستتو گذاشتی رو بوق؟ بعد گناه ساکنین اون محل چی بود که تو ضعف رانندگی و عمل کلاچ داری؟؟؟ کلا خانوم ها تنها چیزی که از رانندگی یاد میگیرن دست گذاشتن رو بوقه
فارسی

@lldondonll اره بابا لاشی بود خیلی. البته من 80درصد اکسام این گهو خوردن😐 نمیدونم چیه تریسام طلبه بدنم انگار 🙁
فارسی

@fakafbaba خیلی جدی گفته بیا تریسام؟ عجب ادمایی پیدا میشن
فارسی

یادم اومد ک اکسم لاشیم میگفت بیا تریسام و این کسکش بازیا. گفتم باشه ولی منم تریسام میخوام با پسر دیگه همه چی متقابله.
با لکنت گفت باشه.
ولی سرعت ماشین یهو رفت رو 140 😂😂😂😂 🤗
Alice in mullah land@lldondonll
این زیر اکثر کسایی که نوشتن دوباره خیانت کرد دخترن میبینید؟ پسرا خیانت رو نمیبخشن، شما هم نبخشید
فارسی

@mahi_siyah_life وای چ بد خیط شدم 😂😂😂 بخدا انقد شبیه همن و الانم همه جا شده دوا فکردم خودشه
فارسی












