Tweet Disematkan
nrr
536 posts


@selaybar12 ben burda ilkini lincleticek bir tweet göremiyorum o görevi kendi fanları üstleniyo
Türkçe

@fbselsio Siz nerden buluyorsunuz böyle aptal paylaşımları benim önüme hiç düşmüyor. Ariyor olabilir misiniz ilkin lincletmek için? Bir hayat edinseniz keşke! Kendinize, çevrenize, sokak hayvanlarına filan bir faydanız olsa ne güzel olmaz mı?!
Türkçe

@fbselsio Şunu araştırsınlar incelesinler kesin bi yamuğu çıkar içeri fln attıralım amk biz bunlarla nasıl yarışıcaz yoksa
Türkçe

ya şu tipe bak gidip çete falan kursana mk gelmiş burda parasıyla başımıza bela oluyor ya
adinisenkoy@gerekbazenn
loop
Türkçe

@cimbomvolley burda ciddi anlamda 7/24 tanımadığın birini hayatsızca savunup geberip gidicek olan kendini düşün önce
Türkçe

buna gsliler bisi demiş miydi ya o zamanlar ilah ilan etmişlerdi de çünkü çok komik olay amk hahshsjahajahajahh
nrr@fbselsio
@mybambiorro şov için 4141i takipten çıkıp olaylardan sonra tıpış tıpış gidip tekrar video çekmesi gibi olmuş
Türkçe

@cimbomvolley gına geldi senden kimsenin bir şey uydurdugu yok cıkmıstı takipten
Türkçe

@mybambiorro şov için 4141i takipten çıkıp olaylardan sonra tıpış tıpış gidip tekrar video çekmesi gibi olmuş
Türkçe

bu kadar yuzsuz birini daha taniyorum bas harfi ilkin
nrr@fbselsio
vargasın 12 bloklanma nası bir rekorsa kimse kıramıyorewmqkpaxöksğqçamx😂😂
Türkçe

@fbselsio attığım her tweete alıntı girip tweetlerimi ss alıp tweetleyip bir de kendimizi bir bok sanış demen AHAKHAKSHSJSHSHSH devam et hoşuma gidiyor
Türkçe

mesaiye kahkaha attım valla siz böyle her attığım tweeti menti rtyi takip mi ediyorsunuz ahakshakhskshsjshshbs
nrr@fbselsio
vargasın 12 bloklanma nası bir rekorsa kimse kıramıyorewmqkpaxöksğqçamx😂😂
Türkçe

🎙️ Hande Baladın:
Öncelikle Ankara'da evimizde 4/4 yaptığımız için çok mutluyuz. Son iki maç çok uzun sürdü, seyir zevki açısından bence harika maçlar oldu. Seyircilerimize burada çok güzel maçlar izlettiğimizi düşünüyoruz.
Elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz her seferinde, her sahaya çıktığımızda. Bugün de çok güzel hatırlanacak maçlardan biri oldu. Tüm takımla gurur duyuyorum, herkesin ellerine sağlık.
Şimdi VNL'e doğrusu yaza daha yeni başladık sayılır. Bu tarz maçların olması çok normal. Buralarda birbirimize yardım ediyor olmamız çok önemli, yaz sezonunun devamında ve Avrupa Şampiyonası'ndaki performanslarımız adına.
Güzel geçti, çok mutluyuz. Çıktığımız her maça galibiyet almak için çıkıyoruz. Japonya'da da elimizden gelenin en iyisini yapıp 4/4 ile orayı da bitirip finallere gitmek istiyoruz.
📺 S Sport

Türkçe

@fbselsio kudurduklari icin one of the most hated figures abla zaten
English

🌐 VNL 2. Hafta MVP oylaması başladı
🇹🇷 Vargas
🇮🇹 Fahr
🇹🇭 Sasipaporn
🇩🇪 Weitzel
🇨🇦 Van Ryk
🇺🇸 Thompson
🇮🇹 Cambi
🇨🇦 Maglio
🇷🇸 Cajic
🇧🇷 Kudiess
🇧🇪 Martin
🇵🇱 Stysiak
🔗 tv.volleyballworld.com/games
📌 VBTV uygulamasını indirip üye olun ya da tv.volleyballworld.com bölümünden üye olun ve games bölümünden hesap oluşturup oy verin

Türkçe












