Tweet Disematkan
﮼هبه🍃
5.7K posts

﮼هبه🍃 me-retweet
﮼هبه🍃 me-retweet
﮼هبه🍃 me-retweet

بنخسر اللي عملناهم قبل ال ٢٧ ومفيش refill
rich@ahmedmadoa997
بنعمل أصحاب وعلاقات جديدة إزاي بعد ال ٢٧؟
العربية
﮼هبه🍃 me-retweet
﮼هبه🍃 me-retweet
﮼هبه🍃
5.7K posts


بنعمل أصحاب وعلاقات جديدة إزاي بعد ال ٢٧؟