sepehr

1.2K posts

sepehr banner
sepehr

sepehr

@hellosepehr

برنامه نویس سمت جلو، مخاطب کتاب و سینما | مینویسم تا کاری کرده باشم

زیر تک درخت Bergabung Mart 2024
330 Mengikuti132 Pengikut
Tweet Disematkan
sepehr
sepehr@hellosepehr·
توی حدود صد و چهل تا کشور مادرم من رو در این دیوانه‌خانه به دنیا آورد.
فارسی
0
0
8
2.7K
sepehr
sepehr@hellosepehr·
من اگر جا زدن بلد بودم هم زندگیم قشنگتر بود هم سلامت روان داشتم هم جیبم پر پول تر بود
فارسی
0
0
2
48
sepehr
sepehr@hellosepehr·
امروز این دختر خوشگله رو بوسیدم و باید بگم یام یام چه خوشمزه بود=)
فارسی
0
0
3
51
sepehr
sepehr@hellosepehr·
ولی استوریی که فقط یک نفر تو کلوزته>>>>
فارسی
0
0
1
27
sepehr
sepehr@hellosepehr·
کاش به هروئین اعتياد داشتم ولی به کار کردن اعتياد نداشتم
فارسی
0
0
1
37
sepehr
sepehr@hellosepehr·
خسته شدم انقدر که تو این مملکت یه شرکت درست حسابی و آدمیزادی پیدا نشد
فارسی
0
0
1
67
sepehr
sepehr@hellosepehr·
هرچقد پیش میره بیشتر میفهمم با این وضعیت work/life balance توانایی تو رابطه رفتن ندارم
فارسی
0
0
1
35
sepehr
sepehr@hellosepehr·
من شدیدا ترسیده ام و مامانم را میخواهم
فارسی
0
0
0
32
sepehr
sepehr@hellosepehr·
من اگر صبور بودن و آتو ندادن دست آدم هارو یاد بگیرم زندگیم خیلی بهتر میشه
فارسی
0
0
1
37
sepehr
sepehr@hellosepehr·
کاش ما هم مثل اینترنت به وضعیت قبل دی ماه برمیگشتیم.
فارسی
0
1
8
151
Amir
Amir@amir_mou80·
کدکس میصرفه یا کلاد؟
فارسی
1
0
1
284
sepehr
sepehr@hellosepehr·
یکی از همکارا توییتر منو داره و من نتونستم پیداش کنم و این رو مخمه=)
فارسی
0
0
3
122
sepehr
sepehr@hellosepehr·
بعد از ۳ ماه به اینترنت وصل شدم و حالم از این مملکت، از این شرایط و از این زندگی به هم میخوره
فارسی
0
0
1
31
sepehr
sepehr@hellosepehr·
@not_mattina کرج حضوری ریکت نیاز داریم=)
فارسی
0
0
0
6
sweet like cinnamon
sweet like cinnamon@not_mattina·
واقعا میگید توی تیمتون به یک فرانت‌اند دولوپر ریموت یا هیبرید نیاز ندارید؟ حقوق مد نظر: اونقدر که بشه دووم آورد (و یه کم هم از زندگی لذت برد). استک: ترجیحا vue ولی خب انگولار و ری اکتم میزنم🙏🏻
فارسی
5
16
105
6.2K
sepehr
sepehr@hellosepehr·
@rahafreemhb بدیش وقتیه که توی خواب هم مغزت بیداره=)
فارسی
0
0
0
15
sepehr me-retweet
شاکوت
شاکوت@Shakoot02·
به عنوان آخرین وصیتم اگر من اون دوستتون بودم که پشت چراغ قرمز بمب خورد بهم لطفا جایی از طرفم گه نخورین. من صددرصد موافق جنگم. باتشکر
فارسی
231
3.4K
28.1K
485.6K
sepehr
sepehr@hellosepehr·
@rahafreemhb نظریه نامحبوب: سینتکس پایتون خیلی کثیفه و زیباترین و خوانا ترین سینتکس برای ts هست🚶‍♂️
فارسی
0
0
2
77
sepehr
sepehr@hellosepehr·
به عنوان یک "پهلوی پرست" میگم که عنوان شاه برای رضا پهلوی در حال حاضر زیادیه رضا پهلوی زمانی شاهه که پاش رو بزاره تهران و در یک انتخابات آزاد، تاجش رو از ملت بگیره "فّر ایزدی" شاه از طرف مردم میاد نه از طرف ایزد جاوید شاه!🇮🇷
فارسی
0
0
2
64
sepehr
sepehr@hellosepehr·
باور اینکه چگونه این جماعت مارو از احساس داشتن وطن، از احساس غرور ملی و از احساس احترام به پرچم 🇮🇷 محروم کردن سخت و وحشتناکه
فارسی
0
0
2
47
sepehr
sepehr@hellosepehr·
خرچنگ پرچم توییترم جاش رو به شیر و خورشید داد🇮🇷 جاوید شاه
فارسی
0
0
1
40