e

773 posts

e

e

@hypnoticVanilli

Bergabung Ocak 2026
255 Mengikuti117 Pengikut
e
e@hypnoticVanilli·
bazen gunes kovamin etkisiyle cok marjinal kararlar alasim geliyor ama annem ve babamin koc oldugunu unutuyorum
Türkçe
0
0
2
20
e
e@hypnoticVanilli·
@weianrz ya inanilmaz guzel olmus saclarin 😍😍😍 zemin rengin neydii
Türkçe
0
0
0
11
ruby
ruby@weianrz·
burda dursun🩷
ruby tweet media
Türkçe
11
0
70
1.1K
e
e@hypnoticVanilli·
@catpartisi tatil kombinleri cok cesitli oldugu icin genel risksiz 2 diyorumm💕
Türkçe
0
0
0
14
libra
libra@catpartisi·
haftasonu tatile gidiyorum, tirnak yaptirayimm dedim sizce kirmizi yaza uyar mi digeri mi?
libra tweet medialibra tweet media
Türkçe
23
0
88
5.5K
e
e@hypnoticVanilli·
@dahadogmadm Ortaokul icin* en azindan
Türkçe
1
0
1
25
e
e@hypnoticVanilli·
@dahadogmadm okul sinavlarini da meb yapsa herkes ortak bir sinava girse nasil olur sizce ?
Türkçe
1
0
1
91
gün gören 2.0
gün gören 2.0@dahadogmadm·
Obp gerçek bir adaletsizlik. Devlet okulları arasında dahi adil bir sistem değil. %2 lgs sonucumla nitelikli bir anadolu lisesinde okudum, sınavlarımız bırakın özel okulları diğer devlet okullarından da zordu neden diye sorunca da burası nitelikli bir okul nitelikli öğrencilere +
Abdullah Güner 🇹🇷@Abdullahguner06

Bugün ÖSYM ve MEB'e dava açtım. Konu: kolejlerde şişirilen notlar sebebi ile yks sınavında yapılan haksız sıralama

Türkçe
17
13
502
56.5K
e
e@hypnoticVanilli·
@grkmgkmn Ayy cok sagoll kesfette gormustum bershka etegi ama trendyoldaki bershkada bulamamistim demek kendi sitedinde varmisss
Türkçe
1
0
0
396
e
e@hypnoticVanilli·
zara bu etekten 5 tane falan mi uretti allah askina
e tweet media
Türkçe
10
0
501
166.3K
e
e@hypnoticVanilli·
@helinkoync evet ben de ayni sekilde dolabimda dursun yeter djdjdkdk
Türkçe
0
0
1
373
🥑
🥑@helinkoync·
@hypnoticVanilli Asla stok yok alıp birkez giyicez sadece eminim ama stok bekliyorum
Türkçe
0
0
0
2.1K
e
e@hypnoticVanilli·
@birdileeeek Hadi ya :/
Indonesia
0
0
0
214
e
e@hypnoticVanilli·
@ssuperstarajdar baska modelleri bulabiliyorum da bu buyuk pullu olanina taktim askimm 😭
Türkçe
0
0
0
578
zair
zair@ssuperstarajdar·
@hypnoticVanilli daha minik pullu hali dolapta var askim bi bak istersen
Türkçe
1
0
2
837
e
e@hypnoticVanilli·
@thiisilove ben de bu pullari canta icin almistim ama sanirim etekten yana kullanicam
Türkçe
1
0
0
1.8K
e
e@hypnoticVanilli·
@sienewK Dimii
Türkçe
0
0
1
1.6K
İrem Tarot
İrem Tarot@iremtarot·
Favlayın size 2021 iremtarotu gibi kısa tek cümlelik tarot bakacağım
Türkçe
50
10
724
15.3K
e
e@hypnoticVanilli·
cantam bitmek uzere 💚
e tweet media
Türkçe
0
0
0
183
e
e@hypnoticVanilli·
@mammamiyos @efervese canim ben kart kullaniyorum 🤭 evet ama sure asimi olunca qr da okutulmuyor🥲 turnike sirasi beklemek istemiyorsan da seni bekletene tepkini gosterebilirsin
Türkçe
0
0
0
39
mamma mia
mamma mia@mammamiyos·
@hypnoticVanilli @efervese tekrar şifre girmeden kullanabiliyorsun 10 kere her sseferinde giriş mi yapıyorsunuz ya turnike kuyruklarının sebebi belli oldu
Türkçe
1
0
0
34
efervesing
efervesing@efervese·
qr okutan insanlara otobuse en son binme cezasi verilmeli
Türkçe
66
112
7.8K
379K
duygusal baby
duygusal baby@lunacollectivee·
zorbalarınızın burcu neydi? benimkiler boğa/aslandı🤠 bu burçların pisi o kadar pis ki, kendilerini sürekli sizle kıyaslarlar her şeyinize özenirler, onlardan daha iyi olmanızı istemezler çünkü özgüvensizlerdir. içten içe size hasetli davranıp mutlu olmanızı istemezler. Ama Allah onların gözü önünde birçok mükâfatı size yaşatır karma olarak. gölge yönünü çalıştıranlardan bahsediyorum tabii ki.
Türkçe
65
8
341
27.9K