hamid

1.9K posts

hamid banner
hamid

hamid

@ihamiidd

موضوع بر سر امید بود چیزی بسیار مقدس تر از زندگی

Bergabung Mart 2024
105 Mengikuti99 Pengikut
Tweet Disematkan
hamid
hamid@ihamiidd·
یه غرور دارم و یه رگ گردن
فارسی
0
0
5
637
hamid
hamid@ihamiidd·
خب باید از ساعت پنج صبح بیدار بشم تا ده شب .هم کار کنم هم زبان بخونم ،هم باشگاه برم،هم کارهای تغییر مکان رو انجام بدم ،هم کارهای پزشکیم رو انجام بدم برای حداقل هفت ماه 🤦‍♂️ولی ارزشش رو داره
فارسی
0
0
2
23
ela
ela@elamuelanu·
گورممیش به مراتب بهتر و‌قابل تحمل تر از سورادان گورموشه.
فارسی
1
0
4
36
hamid
hamid@ihamiidd·
بعدِ عمری چون گرفتم دامنش، ندهم ز دست گر نگیرم کام از او، دیگر کجا می یابمش؟
فارسی
0
0
4
27
hamid
hamid@ihamiidd·
@liliii_73 بهرحال یکه دی که قالدی آفساید دا درده دیر احتمالا
فارسی
0
0
0
11
🍃لیلیت🍃
🍃لیلیت🍃@liliii_73·
من فوتبالو بخاطر کیون خوش فرم بازیکنا نگا میکنم😔💅🏻
فارسی
9
0
46
1.1K
evergreen850
evergreen850@evergreen850·
چیزی که تکلیفش مشخص نباشد امن نیست چه اعتماد باشد چه رابطه باشد چه کشور باشد
فارسی
1
1
21
203
hamid
hamid@ihamiidd·
@zxccbF40004 نمیدونم تائید حرفم بود یا گفتن غلط املایی که کار کیبورد بوده و چک نکردم😂
فارسی
1
0
0
10
hamid
hamid@ihamiidd·
جنگ نداد فرصت که بی تبخال بخندم که به سایه های رقص پات خلخال ببندم
hamid tweet media
فارسی
0
0
4
49
hamid
hamid@ihamiidd·
@nargec_srm بر باعثش هزاران بار لعنت که اینجوری تحت فشاریم...
فارسی
0
0
1
4
nargec
nargec@nargec_srm·
اسنپ پر شده از بابابزرگایی که حتی به سختی میتونن مسیر رو گوشیشون ببینن ولی مجبورن ......
فارسی
7
0
76
589
hamid
hamid@ihamiidd·
@nargec_srm وای من 🤦‍♂️ به جای استراحت ، بازی کردن با نوه ،پیاده روی و....باید دنده عوض کنه تو این سن و سال ....
فارسی
1
0
1
9
nargec
nargec@nargec_srm·
@ihamiidd اونروز ی خانم مسن درخواستمو قبول کرد بعد بچهاش زنگ‌زدن پنهون میکرد ک داره کار میکنه به من میگفت بچهام بفهمن ولم نمیکنن ولی کم آوردم :)
فارسی
1
0
0
21
hamid
hamid@ihamiidd·
@JelveToba پس در واقع من خودم اون تایم گرون خریدم😂🤦‍♂️
فارسی
0
0
0
14
Jelve
Jelve@JelveToba·
@ihamiidd برای لباسشویی خریدم دو هفته پیش ۶۰۰ تومن
فارسی
1
0
0
115
Jelve
Jelve@JelveToba·
برای یخچالمون محافظ برق خریدم، گفت ۱٫۵ میلیون تومن. گفتم چی ؟ گفت: یخچال خودش الان ۱۰۰ میلیون تومنه، اگه خراب بشه، تعمیرش کم‌ کم ۳۰ تا ۵۰ میلیون آب می‌خوره! پس ارزش داره براش ۱/۵ خرج کنی قانع شدم، کارت کشیدم اومدم خونه!
فارسی
43
1
2.4K
45.6K
hamid
hamid@ihamiidd·
هزاران نبرد را می‌توانی ببری، اما کسی که بر خودش پیروز شود، بزرگ‌ترین فاتح جهان است.
فارسی
0
1
17
163
hamid
hamid@ihamiidd·
پر از حرارت و حُرمت....پر از دقایقِ تلخ... چه از شراب بخواهم که در نگاه تو نیست؟
فارسی
0
0
5
56
hamid
hamid@ihamiidd·
@Nahall64 بهرحال باید یجوری کنترلش کرد 🙏🙏
فارسی
0
0
1
6
نهال🌱
نهال🌱@Nahall64·
« یادآوری » اگه خیلی سنگینه بزارش زمین : انتظارات عذاب وجدان فکرهای اتفاق نیفتاده اشتباهات گذشته بزارش زمین تا به خودت اجازه ی رشد و زندگی کردن بدی !
فارسی
4
2
77
5.6K
hamid
hamid@ihamiidd·
@Nahall64 مخصوصا اگه خیلی درگیر باشی تو طول روزمره واقعا آدم رو دیوونه میکنه
فارسی
1
0
1
10
نهال🌱
نهال🌱@Nahall64·
@ihamiidd چند روز پیش یه پادکست گوش میدادم که میگفت باید سعی کنیم از طریق حس کردن ذهن مون رو منعطف به زمان حال کنیم بله کنترل شدنش خیلی سخته
فارسی
1
0
0
11