luna🙋🏻♀️ me-retweetAzimi🇮🇷@Imstillazimi·31 Araتو جام جهانی، برای ایرانِ عزیزم پرچم شیر و خورشید بالا بره🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️Terjemahkan فارسی12017K46.3K23
luna🙋🏻♀️ me-retweetEbi Zandi@ebzandi·29 Araانشالا که این آخرین نبردهTerjemahkan فارسی251845.7K49.2K32
luna🙋🏻♀️ me-retweet🇮🇷ایلیایولی🇩🇪🇵🇹@Iliaaaa6·28 Araیادش بخیر این پدر اجارهای ها پارسال رفتن رای بدن که دلار نشه ۵۰ هزار تومن.Terjemahkan فارسی101334.6K37.2K33
بییی تااام💫@bitanaser·22 Ara@itloonaa متاسفانه پاییز این سال به همه خیلی چیزا یاد دادTerjemahkan فارسی100187
luna🙋🏻♀️@itloonaa·16 Araرفت و آمد مشتریها، حال خوب آدما تو این هوا و رضایتشون یه جون به جونام اضافه میکنه✨Terjemahkan فارسی1016669
luna🙋🏻♀️@itloonaa·27 Kasنمیدونم اینکه حتی حوصله کارم دیگه نداریم بخاطر پاییزه یا افسردگی گروهی🥱Terjemahkan فارسی0015561
luna🙋🏻♀️@itloonaa·14 Kas@faribaaash اتفاقا یاور یکی از قشنگی های اینفینیتی بود🥹Terjemahkan فارسی100161
لیموشیرین@faribaaash·14 Kasشما اگه برید یه رستوران یا کافه و جلوی درب ورودی(تاکید میکنم خارج از فضای اشپزخونه) یه گربه ببینید که صاحب اون مغازه بهش غذا میده دیگه ازشون خرید نمیکنید؟Terjemahkan فارسی509257
آ محسن@mohseniosss·2 Kasجدیدا شیر بطری ۱لیتری گرفتین!؟؟ قیمتش شده۶۸ فاگینگ هزار تومانTerjemahkan فارسی80502.1K1