Tweet Disematkan
lady faustus
26.9K posts

lady faustus
@maskbeth
Türk 🇹🇷 | İngiliz Dili ve Edebiyatı | Optimist nihilist | Ateist ⚛️ Maymunları, şarabı ve iyi kitapları severim.
Bergabung Ağustos 2012
746 Mengikuti2.3K Pengikut

@nenvarkuzum666 @heisenberg_161 Sen bilsin, ücretsiz İngilizce dersini kaçırdın. Bir gün ihtiyaç olursa beklerim. 1 saniye geç kalsan, alırım, merak etme💖Hadi, iyi günler.
Türkçe

@maskbeth @heisenberg_161 Bakırköy ruh ve sinir hastalıklarına mı 😅yok almiyim ben
Türkçe

Öğretmenlerin sahipsiz olduğunun göstergesi . İşini yapsan da seni savunacak bir tane makam yok. Hiçbir öğretmen ÖSYM sınavında görev almamalı
Daktilock@daktilock
YKS'de kapılar kapandıktan sonra içeri giremeyen adayların görüntüleriyle ilgili ÖSYM harekete geçti.
Türkçe

@maskbeth @heisenberg_161 Senin öğrencilerin için yapabileceğin tek iyi şey istifa edip toplumdan aforoz edilmendir
Türkçe

@nenvarkuzum666 @heisenberg_161 Öğrencilerim için elimden geleni yaparım diyelim :)
Türkçe

@maskbeth @heisenberg_161 Yav hadi siktir git hasta kari 😅 makarayız dimi abi cok iyi laf soktum dimi abiii (!) böyle geziyorsundur sen şimdi özürlü şuna harcadığın çabaya bak hayatsız misin 😅
Türkçe

@nenvarkuzum666 @heisenberg_161 Sana ödev: bunu alıp çıkarıyorsun, odanın duvarına asıyorsun. Buna kafanı vura vura günde 99 kere tekrar ediyorsun. Bir hafta sonra Eskişehir'e elimi öpmeye geliyorsun💖

Türkçe

@maskbeth @heisenberg_161 İnsanlar görevlerini düzgün yapmıyor evet siz de yapmıyor olacaksınız ki bu kadar savundunuz yoksa isgüzarligi bu kadar savunmanın başka bir anlamı yok 😅
Türkçe

@nenvarkuzum666 @heisenberg_161 Kendi hayal dünyanda insanların görevlerini yapmadığını düşünmen karaktersizlik göstergesidir. Tedavisi de yoktur. Ha gayret düzeliyor Türkçen.
Türkçe

@maskbeth @heisenberg_161 Kendi hayal dünyanda insanları o Bahsettigin şeye soktugunu sanmak şizofrenlik tanısıdır
Türkçe

@nenvarkuzum666 @heisenberg_161 Daha "argüman" yazamayan biri eğitimime laf etti, ahh nasıl üzüldüm ya! Şu şekil bir bok zannedeceksin kendini🥱 Belli ki öğretmenlikle ilgili bir probleminiz var, köşede ağlayabilirsiniz.
Türkçe

@maskbeth @heisenberg_161 İşte öğretmen kılıklısın onu söylüyorum ya zaten onu da anlamıyor Zart zurt uni mezunu olduğun çok belli yoklukta da atanmissindir o da belli üsluba bak varosluk akıyor her yerinden senin ogrencilerine ve velilerine aşırı üzüldüm :)
Türkçe

@nenvarkuzum666 @heisenberg_161 Öğretmen kılıklı değil, öğretmenim zaten :) Senin gibi lağım ağızlıları itin götüne sokmak hobim olur.
Hemen çürüteyim o yazamadığın "argumanini": Bahçe boş, kimse yok, koşarak gelen öğrenci zaten geç kaldığının farkında, süre dolmuş ve kapı suratına kapatılmış. Bak, bu kadar.
Türkçe

@maskbeth @heisenberg_161 Yahu Zart zurt üniversitesinde okuyup yoklukta atanan öğretmen kılıklı kişi ben de diyorum ki önce sen kanıtla öğretmenin doğru saniyede iş yaptığını hani sen bana cevap veriyorsunya argumanimi çürütmek için karşı arguman sunuyorsun ya sen kanıtla önce hani böyledir bu işler ??
Türkçe

@nenvarkuzum666 @heisenberg_161 Bir saniyeyi biz hesaplamıyoruz, saat var zaten🥱 Ailesinin eğitemediklerini de burada biz eğitiyoruz. Aileniz size işiniz olmayan konuda konuşmamanız gerektiğini öğretmedi mi? Bu kadar da eğitimsiz olunmaz ki canım.
Türkçe

@maskbeth @heisenberg_161 Bir saniyeyi dahi hesaplayamıyorsanız gozetmenlik almayacaksınız o zaman he aldıysanız da eleştiriye açık olacaksınız he değilseniz de siz bilirsiniz sakinlestirici hap tavsiye ediyorum ✍🏻🙏🏻
Türkçe

@nenvarkuzum666 @heisenberg_161 Laf etmeye gelince işin oluyor da kanıtlamaya gelince niye göt büzüyorsun acaba? :)
Türkçe

@maskbeth @heisenberg_161 Aptal ben sana neden bir şeyi kanıtlamaya çalışayım herkesi kendiniz gibi işsiz sanmayın😅 mesleğini doğru düzgün yapsın diyorum ben de anan olsa bu kadar savunmazsın idiot ortada bir hata var belli ki ÖSYM de soruşturma başlatmış işinizi düzgün yapmayı öğrenin kes sesini şimdi
Türkçe

@nenvarkuzum666 @heisenberg_161 Bak, şöyle mala anlatır gibi anlatayım sana: Bir şey iddia ediyorsan, kanıtlamak zorundasın. Mesleğini yapan insana götünü devirdiğin yerden sallayacak kadar karaktersiz birisin zaten, bir bok kanıtlayacağın da yok. Laf olsun, torba olsun.

Türkçe

@maskbeth @heisenberg_161 Sen kanıtla saniye ve salise olarak saatin %100 doğru olduğunu
Türkçe

@maskbeth @heisenberg_161 Sen nerden biliyorsun saatin doğruluğunu ?
Türkçe

@heisenberg_161 Bence de. Polisleri görevlendirsinler tamamen. Benim işim sınavla, bana ne binanın güvenliğinden?
Türkçe

@nenvarkuzum666 @heisenberg_161 Mesleğini yapan insana "1 saniye kala almıyor." diyorsunuz, bundan büyük sahipsizlik mi olur? Sanki oradaymış, kolunuzda saat varmış gibi yorum yapıyor bir de. Sen nerden biliyorsun saatin doğruluğunu da görevini yapan insana laf etme haddini buluyorsun kendinde?
Türkçe

@heisenberg_161 Surda öğretmenlerin sahipsiz olmasıyla gram konunun alakası yok çocuk koşup kosup 1 saniye kala almıyor çocuğu elinde saat mi var ne biliyor %100 de saatin dogrulugunu? Saate bakar gibi halleri yok. Ayrıca beğenmeyen de almasın kimse size zorla diretmiyor
Türkçe
lady faustus me-retweet
lady faustus me-retweet

@karkar181251 Siktir git ibne seni, karakteri yok yarağı var onu da korkudan doğru yazamıyor. Anana söyle terbiye versin sana.
Türkçe

Maymuna anlatır gibi anlatalım:
Sen istemek muz, sen girmek sınav.
Sınav başlamak 10.00
Sen gelmek 09.59, sen girmek sınav
Sen gelmek 10.00, sen girememek sınav.
Sen girememek sınav, biz anlamak sen istememek muz.
Urban_Cypriot ⚡️@CypriotUrban
Bu ne abi kurallı bişey mi bu kızın koştuğunu görüp kapıyı acele acele kapatmak? Bilen biri anlatabilir mi, bu işin komikliği kalmadı çünkü
Türkçe
lady faustus me-retweet








