sydney

3.5K posts

sydney banner
sydney

sydney

@mobin176

یکاری کن از این بیشتر نیفتم تو غم اخر

Gilan Bergabung Haziran 2024
311 Mengikuti325 Pengikut
Tweet Disematkan
sydney
sydney@mobin176·
عمری دگر بباید، بعد از وفات ما را کاین عمر طی نمودیم اندر امیدواری …
فارسی
0
0
15
1K
sydney
sydney@mobin176·
انجلوتی با عینک چه جیگری شده
فارسی
0
0
0
6
sydney
sydney@mobin176·
@khodeamghezi درمورد دخترا هم صدق میکنه یا اونا باید ناز کنن فقط؟
فارسی
0
0
0
149
sydney
sydney@mobin176·
@mayillao ترکیب داریوش + تریاک رو انتخاب میکردی😂😂
فارسی
1
0
0
12
🪽ماهـیلا
🪽ماهـیلا@mayillao·
اگه سیاوش قمیشی نبود من چطور میخواستم تنهایی با این زندگی کنار بیام
فارسی
2
0
26
319
Sepid
Sepid@qu3n_curly·
@mobin176 نمیدونم واقعا
فارسی
1
0
0
21
Sepid
Sepid@qu3n_curly·
سن توی رابطه چقدر به نظرتون مهمه
فارسی
82
0
91
4.7K
Mr.president
Mr.president@presidentAli13·
این فکت رو از طرف جامعه مردان عمیقاً تکذیب میکنم
Mr.president tweet media
فارسی
152
12
969
58.6K
sydney
sydney@mobin176·
@qu3n_curly فرقی نداره دوطرفه ده سال بنظرم اوکیه اگه بتونن همو درک کنن و کنار بیان
فارسی
1
0
1
19
Sepid
Sepid@qu3n_curly·
@mobin176 ده سال اقا کوچیکتر؟!
فارسی
1
0
0
43
ELAAAA
ELAAAA@ellllllayyyy·
@mobin176 با هواپیما رشت فرود بیا لطفااااا
فارسی
1
0
0
33
ELAAAA
ELAAAA@ellllllayyyy·
پول یه دنا پلاس میدی یه ماشین پلاک و موقت باهاش میگیری که باهاش مسافرتم نمیتونی بری این همه قیافه چیه میگیری عن
فارسی
3
0
7
468
Ghazal🇦🇷🇦🇷
Ghazal🇦🇷🇦🇷@khodeamghezi·
بچه بودم ازدواج سنتي كابوسم بود، الان ولي بنظرم خيلي منطقيه، دو تا آدم كه تصميم گرفتن زندگي مشترك تشكيل بدن.
فارسی
2
0
65
1.4K
sydney
sydney@mobin176·
@khodeamghezi مورد خوب پیدا کردم بهت میگم
فارسی
1
0
0
52
Ghazal🇦🇷🇦🇷
Ghazal🇦🇷🇦🇷@khodeamghezi·
@mobin176 يه پسري كه شغل داره پول داره اينده داره برنامه و عرضه داره و ميخواد زندگي مشترك بسازه😂😂
فارسی
1
0
0
56
sydney
sydney@mobin176·
@khodeamghezi خیلی سنتی مدنظرته دیگه عروس حاجی شدن مدنظرته؟😂
فارسی
1
0
0
53
Ghazal🇦🇷🇦🇷
Ghazal🇦🇷🇦🇷@khodeamghezi·
@mobin176 پسرعمه ي بابام بياد بگه فلان پسر از فلان طايفه دختر شمارو ميخواد:))))
فارسی
1
0
0
109
sydney
sydney@mobin176·
@Entr0pyK1d جواب ندی دایرکت آدرس میگیرم میام دم درتون😂😂😂
فارسی
0
0
0
13
Alex mason🇩🇪
Alex mason🇩🇪@Entr0pyK1d·
ببخشید منشنا رو زیاد جواب نمیدم واقعا تنبلیم میاد ٫ شما جواب داده شده بای دیفالت با این ایموجی «😂» در نظر بگیرید با تشکر از درک شما مخاطبین عزیز
فارسی
2
0
14
380
sydney
sydney@mobin176·
@Entr0pyK1d منم همینو میگم گوش نمیدن
فارسی
0
0
1
46
Eru
Eru@Guapaproblemaa·
پیش‌بینی‌تون از برد توی جام‌جهانی برای کدوم تیمه برم کیت همونو بگیرم؟
فارسی
43
0
81
6.1K
sydney
sydney@mobin176·
@Newdead9 کمک خواستی بگو
فارسی
0
0
0
11
گنجشک‌ترین آدم
این چند روز تعطیلی رو چی کار میکنید؟ پوسیدم تو خونه
فارسی
40
0
100
4.3K
sydney
sydney@mobin176·
ChatGPT لیمیت گذاشته واسه تعداد پیام ها؟
فارسی
0
0
0
27