ایهام

229 posts

ایهام

ایهام

@mogh_06

لبخند یجوریانه

Bergabung Şubat 2025
8 Mengikuti2 Pengikut
Tweet Disematkan
ایهام
ایهام@mogh_06·
ایهام tweet media
ZXX
1
0
0
433
ایهام
ایهام@mogh_06·
@Mayekhal چیزی که بابای سپهر اون روز تو جنازه ها دنبالش بود:
فارسی
0
0
0
164
ایهام
ایهام@mogh_06·
@gralt1990 @Outlander737 @Jigsawir بچه های مینابم جز اون گنده گوزا بودن کیرم تا ته تو حلق ننت؟ چطور ۳ .۴ هزار نفر نظامی تو جنگ کشته شدن و شما بهشون میخندید مسخرشون میکنید هموطن شما نبودن؟ اون سرباز بدبخت از همه جا بی خبر کشته شد بچه اسپانیا بود؟ شما مسخره کنید جالب و فانه ما بگیم میشیم غیر انسانی و خونخوار و مریض
فارسی
4
0
0
140
itachisama
itachisama@gralt1990·
@mogh_06 @Outlander737 @Jigsawir گوساله، اسراییل ننه یه مشت گنده گوز رو گایید که ۵۰ ساله دارن گوه میخورن. آخوند کصکش هزاران جوون و پیر دست خالی رو با گلوله جنگی کشت. فقط یه گوساله شیعه میتونه به کشتن زن و بچه کشور خودش افتخار کنه.
فارسی
1
0
12
130
ایهام
ایهام@mogh_06·
@Musafer2014 از اون ۶۰ هزار نفری که دی ماه کصپر شدن بنا رو بزاریم ۱۰ هزارتاشون ازدواج کرده باشن یعنی الان ۱۰ هزار تا بیوه تو کشور اضاف شد اره خلاصه
فارسی
8
0
1
1.3K
Afshin.M
Afshin.M@Musafer2014·
وسط اخبار مذاکرات ژنو و جنگ لبنان و جام جهانی فوتبال خواستم یادآوری کنم، هفتهٔ دیگه عدهٔ شرعی آذر تموم میشه و با انرژی به مارکت برمیگرده🌹
Afshin.M tweet media
فارسی
81
181
5.6K
141.3K
ایهام
ایهام@mogh_06·
@aavadekordi خودت یه نفری جای ۶ نفرو حداقل گرفتی
فارسی
0
0
1
91
Aava
Aava@aavadekordi·
🫡
Aava tweet mediaAava tweet media
QME
26
52
456
16.9K
ایهام
ایهام@mogh_06·
@naryawash نظام تحمل اینهمه ضربه رو نداره
فارسی
0
0
0
179
نریاوش
نریاوش@naryawash·
هو شدن سرودملی بطور کامل از صداوسیما پخش شد صدارو هم نتونستن ببندن و مجری‌ها حسابی آتیش گرفتن✌🏼🔥
فارسی
11
76
3.1K
22.1K
ایهام
ایهام@mogh_06·
@Outlander737 @Jigsawir عمو جونت سرجمع تو دوتا جنگ که تقریبا میشه ۲ ماه نهایت ۱۰ هزار نفر کشت ولی یه جمعیتی ۱۸ ۱۹ دی تو دو سه روز ۶۰ فاککککککینگگگگ هزار نفرشون کصپر شد گوسفند اگه بودن و گوشتشون میرفت واسه فقیرای افریقایی بازم حیف بود
فارسی
4
0
0
311
مهراد
مهراد@Meh_b11111·
@mogh_06 @iiparybro @Jigsawir نه اون موقع فکر میکردیم با یه مشت انسان طرف هستیم و باید انسانی برخورد کنیم. دفعه‌ی بعد دست خالی نمیایم و خودمون رو در قید و بند رفتار انسانی با شما قرار نمیدیم
فارسی
1
0
2
40
مهراد
مهراد@Meh_b11111·
@iiparybro @mogh_06 @Jigsawir اون درد ما هستیم. یه روز دست ما میفته که از سرطان بدتریم، در برخورد هیتلر با یهودیان انسانیت بیشتری میتونی پیدا کنی تا برخورد ما با اینها
فارسی
2
0
4
87
ایهام
ایهام@mogh_06·
@sarasissy25 وای یکی کنار من کشید لامصب حجم دود گل ۳ برابر سیگاره مثل دودکش دود تولید میکنه
فارسی
0
0
1
24
sara.sissy
sara.sissy@sarasissy25·
خدا لعنت کنه اون کسی که ماده مخدر گل آورد در کشور نمیدونم کی میکشه بوش تا ۱۰۰ متری هست سردرد گرفتم
فارسی
3
0
14
260
ایهام
ایهام@mogh_06·
@twomdi بهترین بازیکن زمین شد🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
فارسی
0
0
45
548
ایهام
ایهام@mogh_06·
@parbellooti پارپلوتی جان قبلا توییتای منطقی میزدی تو هم کصخل شدی فک کنم الان کجاش عجیب بود
فارسی
0
0
0
139
پاربِلوتی
پاربِلوتی@parbellooti·
مربی تیم ملی ایران (قلعه نوعی) در حال تماشای بازیهای جام جهانی با دمپایی
پاربِلوتی tweet media
فارسی
11
0
33
15.9K
ایهام
ایهام@mogh_06·
@NaghizMind کصمشنگ اگه مصاحبه رو ببینی گفته برای حفاظت از جلسه سران مملکت بود کصتیوپ
فارسی
0
0
0
22
ایهام
ایهام@mogh_06·
@mitso_ya سنی ها هم خیلی حرفی برای گفتن ندارن طالبان رو هم موازی داریم میبینیم کصشر نباف
فارسی
0
0
0
35
Vengencess
Vengencess@KingSallahAlDin·
@sarasissy25 ببخشید، شما از آن قماش هستید که با وجود نابودی راهبردی ترین پشتوانه های نظامی کشور مانند پارچین، تولیدی های شاهرود و سمنان و کارخانه های صنایع متالورژیک در یزد و اصفهان و ... معتقد به شکست آمریکا و اسرائیل هستند؟ و فکر می‌کنند چون رفت و آمد در یک آبراه فرعی مسدود شده، پیروز شدند؟
فارسی
3
0
0
64
ایهام
ایهام@mogh_06·
@gohardadizapas اگه بمب شیمیایی و فسفری ریختن رو دشمن کار خوبیه و جای خوشحالی داره کصپر کردن ۶۰ فاکینگ هزار نفر بخاطر عقیده مخالف باهات بنظرم کار منطقی بود اینمه چصنالتون چیه دیگه
فارسی
2
0
1
72
گوهر بابا(پشتیبان)
اینهمه در مورد امضای املاکی و پوزیده نوشتین و خوندین، یک فریم از امضای فسفری بی‌بی روی باسن حزب‌الله رو هم ببینید و لذت ببرید 👌
گوهر بابا(پشتیبان) tweet media
فارسی
19
144
1.9K
15.4K
ایهام
ایهام@mogh_06·
@hakomrawaj هر چی هست یه مشت دزد و قاتل و قاچاقچی چه تو پاکستان چه تو ایران چه تو افغانستان گند زدن به اون کشورا کونشونو بتکونی مواد و کلاش میریزه ازش یه
فارسی
3
0
0
74
هاکوم رواج
هاکوم رواج@hakomrawaj·
اره تعصب نشون میدیم ! وقتی بلوچستان رو ، سیستان خطاب می کنید واکنش نشون میدیم چطور وقتی میگن خلیج عربی ، خودتونو میکشین اونوقت وقتی هویت ما رو انکار میکنید و میگید سیستان انتظار داریم براتون واکس بزنیم؟ سیستان ، منطقه ای از بلوچستان بزرگ است. تا بلوچ زنده است ، بلوچستان باقیست.
فارسی
6
0
44
818
تد موزبی
تد موزبی@Itsnotmorning·
دختر نازم فیبی، بهتره که ازش تعریف کنید.😡
تد موزبی tweet mediaتد موزبی tweet mediaتد موزبی tweet mediaتد موزبی tweet media
فارسی
25
3
530
7.2K