Mohammad Nasibi

561 posts

Mohammad Nasibi

Mohammad Nasibi

@mohammad_nasibi

Tabriz Bergabung Ocak 2021
349 Mengikuti60 Pengikut
Mohammad Nasibi
Mohammad Nasibi@mohammad_nasibi·
@doumanam Kim bulmuş ki yerini, kim ne anlamış sanki mutluluktan, Ey yağmur sonraları, loş bahçeler, akşam sefaları, Söyleşin benimle biraz, Bir kere gelmiş bulundum
Türkçe
1
0
0
30
دومانم
دومانم@doumanam·
غم بی‌عنوان دارم غم بی‌علت دارم خفه میشم
فارسی
1
0
8
145
Mohammad Nasibi
Mohammad Nasibi@mohammad_nasibi·
@doumanam @Soheil_arbabi مطمئنا که بدون غم، انسان نمی‌توانست به مفاهیم که بهش دست یافته، برسد. اما اگر درگیر غم می‌شدیم مطمئنا به شناختی که الان در دسترسمون هست رو نمیتونستیم بهش برسیم.
فارسی
1
0
0
31
دومانم
دومانم@doumanam·
@mohammad_nasibi @Soheil_arbabi غم‌های خرد آفرین هم کم نیستن. پیوند خرد و حالت روحی فکر نمیکنم انحصاری باشه.
فارسی
1
0
0
25
Soheil
Soheil@Soheil_arbabi·
همین الان برام بنویس. تو این لحظه، اگه یه کلمه بودی، اون چی بود؟
فارسی
436
2
291
29.6K
دومانم
دومانم@doumanam·
@mohammad_nasibi @Soheil_arbabi امید به زندگی برای من به یه تجربه‌ی جمعی گره خورده و وقتی حال کل خرابه خیلی بعید میدونم جزء بتونه حال خوبی داشته باشه.
فارسی
1
0
0
25
mareena
mareena@mareenaa5741·
ما آخر نفهمیدیم به شانسه ، به سیاسته ، به عقله ، به قیافس،به هیکله ،به تیپه ، به اخلاقه ، به دعا نویسه ، به کانسیلره ؟ خلاصه به هر چی هست ، من ندارمش :/
فارسی
10
0
42
836
Mohammad Nasibi
Mohammad Nasibi@mohammad_nasibi·
@vertigo_dew سوم شخص آشناست، یا از تمناها صحبت میکنی
فارسی
0
0
0
14
Dewdebo✨
Dewdebo✨@vertigo_dew·
بیا ببرم بیرون برام یه چیز گوگولی بخر ، بگو آفرین که داری تلاش میکنی و صبوری
فارسی
1
0
11
200
Mohammad Nasibi
Mohammad Nasibi@mohammad_nasibi·
@vertigo_dew کاپتالیزمدن(مصرف گرایی) اوزاخ دورماخ لازیم، نه اوچون؟ چونکو کاپتالیزم ساده جه مادی دَیَرلریمیزی بیزدن چالمیر، عینی حال دا معنوی بوزولمامیزادا یول آچیر
فارسی
0
0
1
15
Dewdebo✨
Dewdebo✨@vertigo_dew·
وضعیت مالیم میگه هرچی آنلاین شاپ دارم انفالوو کنم
فارسی
1
0
12
165
🇫🇷 جاسمین 🇮🇷
🇫🇷 جاسمین 🇮🇷@JasminCommerce·
@mohammad_nasibi اینو یه تست بفرمایید: x.com/JasminCommerce…
🇫🇷 جاسمین 🇮🇷@JasminCommerce

معرفی عطر Beau de Jour از Tom Ford نویسنده مهمان: آریا (@aria200500) 1/ تجسم پیچیدگی مدرن با ابعاد جاودانه؛ عطری که یه تعادل قشنگ بین حس و حال کلاسیک و معاصر به نمایش می‌ذاره و یه حس تمیز و تازه و درعین‌حال کاملاً مطمئن ارائه می‌ده. شروعش با یه انفجار از لاوندر نشاط‌آوره ... 👇

فارسی
1
0
1
141
Mohammad Nasibi
Mohammad Nasibi@mohammad_nasibi·
@vertigo_dew Eskiden beri söylenilen laftır; "soylular trajedi ile uğraşırlar, sıradan insanlar da komedi ile"
Türkçe
0
0
1
17
Dewdebo✨
Dewdebo✨@vertigo_dew·
@mohammad_nasibi منم نیاز بود حریم شخصیمو شخصی تر کنم ممنون از پیشنهاد مفیدتون
فارسی
1
0
0
12
Dewdebo✨
Dewdebo✨@vertigo_dew·
همونطور که برا بعضی از شما آقایون یدونه کافی نیست برا ما خانما یدونه هم اضافیه
فارسی
3
0
9
339
Mohammad Nasibi
Mohammad Nasibi@mohammad_nasibi·
@shabumsed یه استادی(بزرگی) می‌گفت: که یه روزی از دوستام بهم گفت که فلانی چرا تو نوشته هات از مزاح استفاده نمیکنی، میگه اولش ناراحت شدم چونکه آدم خیلی جدی بودم و هیچ مزاح رو دوست نداشتم، ولی بعدا جدی روش متمرکز شدم و دیدم که داره راست میگه برا همین یکم از جدیتم کاستم، شاید منم زیاد جدی گرفت
فارسی
1
0
1
23
Dewdebo✨
Dewdebo✨@vertigo_dew·
@mohammad_nasibi نه روزمره نوشتن روانشناس بده نه جهان سومی بودن تحقیره جای اشتباهی ‌ایستادید دیدگاهتونو عوض کنید
فارسی
1
0
1
19
Mohammad Nasibi
Mohammad Nasibi@mohammad_nasibi·
@shabumsed شاید تو بیان نظراتم از منظر شما زیاد از شخص شما انتقاد کرده باشم ولی این دلیل نمیشه که منو با جهان سومی بودن (البته که جهان سومی هستم) تحقیر کنید
فارسی
1
0
0
16
Dewdebo✨
Dewdebo✨@vertigo_dew·
@mohammad_nasibi باید بهتون بگم که روانشناس هم آدمه هر پزشکی میتونه مریض شه هر مکانیکی میتونه ماشینش خراب شه هر شناگری میتونه غرق شه روانشناس هم میتونه روزمرگی و زندگی عادی داشته باشه یا مشکلات بقیه مردم رو ! اینا برا جهان سوم شاید قابل درک نباشه
فارسی
1
0
0
36
Mohammad Nasibi
Mohammad Nasibi@mohammad_nasibi·
@shabumsed مسئله تانییان دئییل کی، مسئله اینسانین اوزونه دویدوغو سایقیدی، اگر اوزوز اوچون یازیسیز پس داها دا جدی اولمالیسیز
فارسی
0
0
0
4