Mohammad Nasibi
561 posts


@doumanam Kim bulmuş ki yerini,
kim ne anlamış sanki mutluluktan,
Ey yağmur sonraları,
loş bahçeler, akşam sefaları,
Söyleşin benimle biraz,
Bir kere gelmiş bulundum
Türkçe

@doumanam @Soheil_arbabi مطمئنا که بدون غم، انسان نمیتوانست به مفاهیم که بهش دست یافته، برسد. اما اگر درگیر غم میشدیم مطمئنا به شناختی که الان در دسترسمون هست رو نمیتونستیم بهش برسیم.
فارسی

@mohammad_nasibi @Soheil_arbabi غمهای خرد آفرین هم کم نیستن. پیوند خرد و حالت روحی فکر نمیکنم انحصاری باشه.
فارسی

@doumanam @Soheil_arbabi Sevdiğim üstadlardan birinin sözüdür;
" neşey yoksa bilgelikte yoktur "
" Dücane Cündioğlu "
Türkçe

@mohammad_nasibi @Soheil_arbabi امید به زندگی برای من به یه تجربهی جمعی گره خورده و وقتی حال کل خرابه خیلی بعید میدونم جزء بتونه حال خوبی داشته باشه.
فارسی

@doumanam @Soheil_arbabi داها موتلو اولماخ اوچون، چابالامامیز لازیم گَلمَز می؟
فارسی

@mohammad_nasibi @Soheil_arbabi به دی ماه خوف آتش غم سپر کن
که اینجا ربیع رجائی نیابی
«خاقانی»
فارسی

@vertigo_dew کاپتالیزمدن(مصرف گرایی) اوزاخ دورماخ لازیم، نه اوچون؟
چونکو کاپتالیزم ساده جه مادی دَیَرلریمیزی بیزدن چالمیر،
عینی حال دا معنوی بوزولمامیزادا یول آچیر
فارسی

@mohammad_nasibi اینو یه تست بفرمایید:
x.com/JasminCommerce…
🇫🇷 جاسمین 🇮🇷@JasminCommerce
معرفی عطر Beau de Jour از Tom Ford نویسنده مهمان: آریا (@aria200500) 1/ تجسم پیچیدگی مدرن با ابعاد جاودانه؛ عطری که یه تعادل قشنگ بین حس و حال کلاسیک و معاصر به نمایش میذاره و یه حس تمیز و تازه و درعینحال کاملاً مطمئن ارائه میده. شروعش با یه انفجار از لاوندر نشاطآوره ... 👇
فارسی

معرفی یه مجموعه عطر خوب تابستونی از دیدگاه یه منتقد عطر فرانسوی. 👇👇👇
LE NICHEUR 🧤@LeNicheur
LES MEILLEURES COLLECTION DE PARFUMS POUR L'ÉTÉ (imo) [THREAD]
فارسی

@vertigo_dew Eskiden beri söylenilen laftır; "soylular trajedi ile uğraşırlar, sıradan insanlar da komedi ile"
Türkçe

@mohammad_nasibi منم نیاز بود حریم شخصیمو شخصی تر کنم
ممنون از پیشنهاد مفیدتون
فارسی

@shabumsed یه استادی(بزرگی) میگفت: که یه روزی از دوستام بهم گفت که فلانی چرا تو نوشته هات از مزاح استفاده نمیکنی، میگه اولش ناراحت شدم چونکه آدم خیلی جدی بودم و هیچ مزاح رو دوست نداشتم، ولی بعدا جدی روش متمرکز شدم و دیدم که داره راست میگه برا همین یکم از جدیتم کاستم، شاید منم زیاد جدی گرفت
فارسی

@mohammad_nasibi نه روزمره نوشتن روانشناس بده
نه جهان سومی بودن تحقیره
جای اشتباهی ایستادید دیدگاهتونو عوض کنید
فارسی

@shabumsed شاید تو بیان نظراتم از منظر شما زیاد از شخص شما انتقاد کرده باشم ولی این دلیل نمیشه که منو با جهان سومی بودن (البته که جهان سومی هستم) تحقیر کنید
فارسی

@mohammad_nasibi باید بهتون بگم که روانشناس هم آدمه
هر پزشکی میتونه مریض شه
هر مکانیکی میتونه ماشینش خراب شه
هر شناگری میتونه غرق شه
روانشناس هم میتونه روزمرگی و زندگی عادی داشته باشه یا مشکلات بقیه مردم رو !
اینا برا جهان سوم شاید قابل درک نباشه
فارسی

@shabumsed مسئله تانییان دئییل کی، مسئله اینسانین اوزونه دویدوغو سایقیدی، اگر اوزوز اوچون یازیسیز پس داها دا جدی اولمالیسیز
فارسی







