🦍

246 posts

🦍

🦍

@raincheckgo

Bergabung Ekim 2021
16 Mengikuti52 Pengikut
🦍
🦍@raincheckgo·
@tildalexia Enjoii umarım hem orada hem bizim için ekrandan kesintisiz sorunsuz bir şey izleriz ve hiçbi aday için travmatik olmayan
Türkçe
1
0
1
22
tilda
tilda@tildalexia·
@raincheckgo ben arda kesin grupta diye gidiyorum ama bakalımfrgtıjnrkmdls
Türkçe
1
0
0
48
🦍
🦍@raincheckgo·
@tildalexia yok ya herhangi bir aksaklık awkward moment beklenmedik elenme vs kalbim kaldırmaz 🥲
Türkçe
1
0
0
51
tilda
tilda@tildalexia·
@raincheckgo sen geliyo musun canlı performansa?
Türkçe
1
0
0
107
🦍
🦍@raincheckgo·
bundan 7 gün sonra bizi ne bekliyor bilmiyoruz ama bazı adayların altı hiç çizilmemiş potansiyellerini doya doya hayal etmek istiyorum
Türkçe
1
0
1
51
🦍
🦍@raincheckgo·
Barış’ın gruba girdiğini grup arkadaşlarıyla oturup tatlı tatlı şarkı yazıp gaza geldikleri hayal ediyorum. Kliplerde aniden centera dalıp gümbür gümbür RAP yaptığını hayal ediyorum. Kambur duruşunu fizik tedaviyle halletmiş, dansı zaten gelişmişken daha da uçmuş hayal ediyorum
🦍 tweet media
Türkçe
1
0
1
119
🦍
🦍@raincheckgo·
@shuttupjennie bizim son assessmenttaki advance ekibi bu aşamalara gelir zamanla hatta belki de hızlıca ama o ekibin tamamına gerek yok bence grupta 🫠
Türkçe
0
0
1
208
c
c@shuttupjennie·
@raincheckgo bu adamlar hayatini dansa adamis yillardir dans ediyo bizim 3 aylik egitim almis dans temeli olmayan stajyerlerimizin arasinda soyle senkronu yakalayabilecek 7 kisi cikmasi imkansiz masmaalwsef ztn ya
Türkçe
1
0
0
293
🦍
🦍@raincheckgo·
@rabarbabtw ağlatma bağırtma kopartma çığırtma
Türkçe
0
0
0
213
anonim
anonim@rabarbabtw·
@raincheckgo ĞUAHAUQUUAHUAHAHHAHAHAHAHAUQAUHAUAHQHS "bazısı bes diyor basısı yedi diyor o zaman altı" knk ağlatmayın ya hiç yok bilginiz falan yab
Türkçe
1
0
0
295
🦍
🦍@raincheckgo·
@btwnisalala bne 6’ya okeyim ki zTen yarışma boyu genelde 6 izledik alıştım çoktan çok büyük pattern sıkıntıları da olmadı. iyi dans edenlerden oluşan bir 6lıda daha da hallolur yeter ki iyi koreografiler yapsınlar çocuklarımıza ✨
Türkçe
0
0
1
62
nisa
nisa@btwnisalala·
@raincheckgo cokcok haklisin ama duygusal tarafim assla izin vermiyo 5 kisilik bi gruba mlsf😔
Türkçe
1
0
1
74
🦍
🦍@raincheckgo·
@Ardasupdates thanku cnm bir de tiktokmiktok nerde dansı varsa öylelerini thread yapsan şahane olur
Türkçe
0
0
0
17
Arda Soydoğan updates
Arda Soydoğan updates@Ardasupdates·
Idol House boyunca Arda Soydoğan'ın performanslarda sergilediği dance break'leri a thread Tame Impala-Dracula
Türkçe
3
4
143
3.7K
🦍
🦍@raincheckgo·
@beasevoobee gölge mölge yapıp hallediyolar onu ya bak uarda nasıl saklanıvermiş
🦍 tweet media
Türkçe
1
0
1
262
🦍
🦍@raincheckgo·
@intern4tkizi of iyi dans eden erkeks izlemeyi seviyorum özr dilerim hiç erkekçi yorum yapmak istemezdim
Türkçe
0
0
0
281
evren
evren@intern4tkizi·
@raincheckgo hadi kiz olsalar neyse 15 falan da olsa okey de erkek fazlaligi yoruyo
Türkçe
1
0
1
426
fanta
fanta@bolpantve70lik2·
@raincheckgo abi sonunda biri daha bunu soyledi asiri goz yorucu imdat ya
Türkçe
1
0
1
597
🦍
🦍@raincheckgo·
@m2osmanbey birebir aynı düşünüyorum
Türkçe
0
0
1
85
balming tiger
balming tiger@m2osmanbey·
@raincheckgo advanced sinifi bence muthis keyifliydi ama sarki da soylemeleri gerektigi icin ve de uyumlu gozukmeleri sart oldugundan kemal ve batuya net olamiyorum hatta oziyi cok sevmeme ragmen diger cocuklar cok bebeksi?? oldugundan mi nedir yanyana dusunemiyorum
Türkçe
1
0
1
87
🦍
🦍@raincheckgo·
@beija_says @sunoosun17 20 mi dur kız üstüme gelme. grubu iyi yönetsinler ve gerçekten prof bakış açısıyla seçsinler de 5-6-7 ok o kadar büyük problem değil ama bir hafta kala gelip halkı yemleyecek konu yapanlardan ümidim kırılıyor
Türkçe
1
0
0
150
beija
beija@beija_says·
@raincheckgo @sunoosun17 Grup iyiyse 20 kişi bile parlar gördük bunları, 7 gayet ideal bi sayı
Türkçe
1
0
6
159
🦍
🦍@raincheckgo·
@btwnisalala bu videonun ben de arkasındayım ama hiç şarkı söylerken performans izlemedik 7’li. bir de hiçbirinin ışığı öne çıkmıyor gibi 7’de sanki? ve son olarak düzenli olarak 7lik pattern ve koreo üretebilecek bir ekipleri olacak mı hiç ümit vermiyo bu label’ın unproflukları 💔
Türkçe
1
0
8
688
nisa
nisa@btwnisalala·
@raincheckgo tekrar dusunur msn💔💔 COK İYİLER
Türkçe
1
0
11
1.1K
🦍
🦍@raincheckgo·
@m2osmanbey Aslında bizim son advanced assessmenttakiler o seviyeye gelir daha düzgün bir eğitimle sence advanced sınıfında kimde ümit yok o açıdan?
Türkçe
1
0
0
1K
balming tiger
balming tiger@m2osmanbey·
@raincheckgo ustelik bu kadar iyi dans eden yedi kisi var da biz mi bilmiyoruz amk ya elini kolunu kaldiramayan sirf sempatik yakisikli falan diye ittirmeye calistiklari adamlarin yeteneksizliklerini gormuyolar deliricem
Türkçe
1
0
2
1.2K
🦍
🦍@raincheckgo·
@sunoosun17 bunlar kim bilmiyorum da belli ki baya prolar ve iyi dans ediyolar ama buna rağmen pattern geçişleri çok kalabalık ve yorucu görünüyor. ama asıl korkum kimsenin parlamaması ve şarkı söylerken daha da kaotik olması :/
Türkçe
1
0
11
1.5K
irina
irina@sunoosun17·
@raincheckgo mitoz bolunme dedigin senkronizasyon aslinda ve bu iyi bir sey😭
Türkçe
1
0
40
1.7K
🦍
🦍@raincheckgo·
@tildalexia bir de 7 kişilikte hep sadece dans koreo koyuyolar örnek olarak bir de şarkı söylemeli görelim işler asıl o zaman karışacak
Türkçe
1
0
8
1.2K