صادِق

23.2K posts

صادِق banner
صادِق

صادِق

@216RPM

یادداشتی برای آینده.

زمهریر 参加日 Temmuz 2018
161 フォロー中326 フォロワー
صادِق
صادِق@216RPM·
گذرم تا به در خانه ات افتاد حسین خانه آباد شدم خانه‌ات آباد حسین
فارسی
0
0
1
3
صادِق
صادِق@216RPM·
یه داروخانه ای هست که هر وقت میرم هیچی نداره ولی جای خوبیه مسیرش، امروز رفتم گفتم دیگه یه دارو روتین رو داره دیگه، گفت سیستم نسخه آنلاین نداریم، واقعا اینها اینجا چیکار می‌کنن؟
فارسی
0
0
4
12
صادِق がリツイート
Nilufar
Nilufar@Nilufarei·
به قول داستایوفسکی: به همان چیزی که بودم برگشتم؛ یک سکوت طولانی، اجتناب از گفت‌ و گو و میل به تنهایی.
فارسی
4
65
557
6K
صادِق
صادِق@216RPM·
به قول جون‌تر‌ها شوخی کردن با گل مهدی طارمی و عضو در آفسایدش به بلژیک خیلی کدی‌یه.
فارسی
0
0
1
18
صادِق
صادِق@216RPM·
@i_lidocaine بگو ۵۰۰ تا اگر نپذیرفت بگو ۵ تا اگر بازم نپذیرفت بگو ۲۵۰ تا
فارسی
0
0
0
15
لیدوکائین خوشحال
بچه ها شما که تجربتون از من بیشتره بیاید یه راهنمایی کنید داداشتون رو وقتی یه آدم فضول و حسود ازتون میپرسه که درآمدت چقدره ؟ چی جوابش رو میدید؟ به معنای واقعی کلمه فضول هستااااا الدنگ خان !
فارسی
504
1
561
76.1K
بانيال
بانيال@baniall1·
تابستون واسه کسایی قشنگه که زیست نرمالی دارن! نه مایی که برای هر بار بیرون رفتن باید به چه کنم چه کنم بیفتیم که چی بپوشیم و چطور بپوشیم.
فارسی
2
0
52
1.5K
صادِق
صادِق@216RPM·
@ana__panah خیلی زشت و مسخره است، مگر اینکه مثلا در نمایشگاهی برای رساندن پیغامی چیزی باشه.
فارسی
0
0
0
9
آنا 
آنا @ana__panah·
این شاید از نظر شما فقط یک جلو مبلیِ ساده‌س اما من گریه کردم براش و بنظرم زیبا نیست همچین چیزی بسازن
آنا  tweet media
فارسی
120
9
2.9K
68.2K
صادِق
صادِق@216RPM·
قدرت کنترل روان آدم تا حدی در نخواستنه، باقیش خود به خود حل میشه.
فارسی
0
0
1
27
ماسیکو معتکف‌الملک
@baniall1 غیر از اینکه جذابیت تابستون برای مناطقیه که گرمای هوا مناسبه، نه ۴۰ درجه واسه جاهایی هم هست که تفریح تابستونی دارن؛ ساحل و استخر و ... نه ما که میخوایم بریم دور از جونت تو خیابون سگ‌دو بزنیم
فارسی
2
0
12
431
صادِق
صادِق@216RPM·
کل زندگی چند تا یه لحظه است و باقی اضافات.
فارسی
0
0
1
15
صادِق
صادِق@216RPM·
کاش چشامو می‌بستم رندوم یه جایی دیگه چشامو وا می‌کردم. هر جا هرجا هر جا هرجا هر جا هرجا هر جا هرجا هر جا هرجا هر جا هرجا هر جا هرجا هر جا هرجا هر جا هرجا هر جا هرجا هر جا هرجا هر جا هرجا هر جا هرجا هر جا هرجا هر جا هرجا هر جا هرجا هر جا هرجا هر جا هرجا هر جا هرجا هر جا جز اینجا.
فارسی
0
0
1
21
صادِق がリツイート
MEDinfinit
MEDinfinit@MEDinfinit_fa·
تحمل رنج دیگری ظرفیت می‌خواد. همه دوست دارن کنار آدمی باشن که حالش خوبه؛ اما دوستی واقعی اونجاست که حالِ بد ما هم جایی برای حضور داشته باشه.
فارسی
1
31
315
4.7K
صادِق がリツイート
حوا
حوا@HaVa_1985·
داشتم این کلیپو میدیدم بعد پیش خودم گفتم آدم از یه سنی به بعد قبول میکنه هیچی بهتر از چایی نیست #عشق
فارسی
4
7
66
3K
Fatemeh Kazemi
Fatemeh Kazemi@Fatemeh90451420·
@216RPM اتفاقا الان جلسه ای بودم در یکی از بزرگترین شرکتهای حفاری و استخراج، میگفتن دو هفته اس اسیریم و کلن همه پرداختی‌هامون مشکل خورده! دلار و طلا امده پایین اما بانکها عملا فعالیت نمیکنند و پولها قفل شده.
فارسی
1
0
1
35
صادِق
صادِق@216RPM·
یک فریم از قرداد بستن با شرکت‌های دولتی!
صادِق tweet media
فارسی
2
0
2
27
صادِق
صادِق@216RPM·
به عنوان آدمی که همواره برای بهتر زیستن تلاش کرده این زندگی رو در شأن خود نمی‌بینم.
فارسی
0
0
2
14
صادِق
صادِق@216RPM·
نه درون راه به جایی داری، نه برون حاصلی ایرانی صبحت بخير
فارسی
0
0
1
10
صادِق
صادِق@216RPM·
@BZhaleh59681 به همین دلیل میگن توتم نفیسی کتاب بود.
فارسی
0
0
0
66
behrooz zhaleh
behrooz zhaleh@BZhaleh59681·
"بر اساس خاطرات و اسناد به جا مانده، به‌ویژه روایت‌های استاد عبدالحسین حائری (از کتاب‌شناسان برجسته)، مشخص شد که ۷۸ جلد کتاب و نسخه خطی ارزشمند از کتابخانه مجلس مفقود شده است.اتهام سعید نفیسی: بررسی‌ها و شواهد نشان داد که این کتب توسط سعید نفیسی از کتابخانه خارج شده است.کشف👇
باژگون@laleyevajgoon

#سعید_نفیسی در کتابخانه‌اش؛ و صحنه‌ای که هر روز تکرار می‌شد. . پریمرز نفیسی همسرش می‌گوید: «تنها مصرف مفيد و بجای پول را در خريد كتاب می‌دانست، چه بسا كه ضروری‌ترين احتياجات شخصی خود و خانواده‌اش را در اين راه فدا می‌كرد. همه‌چيز زندگی او در كتاب خلاصه می‌شد.»

فارسی
11
7
147
22.6K