Λοιπον κοριτσαρες μου εγραψα 17,9 και ειμαι πολυ χαρουμενη με εχει ακουσει ολη η γειτονια🥳 Τώρα θα δούμε αν θα έχω περάσει (με τις περσινές βασεις έχω περασει) αλλά και να μην έχω περάσει εκεί που θέλω έχω plan B.
Μου έφερε γούρι η σειραρα μάλλον ❤️ #giatirepateraplus
@MrsMilenia Ο Αλέξανδρος κρύβει μια παιδικότητα που κανείς δεν του είχε επιτρέψει να εκφράσει μέχρι σήμερα, γουστάρει να είναι ο μικρός αδερφός, είναι ένας εκκολαπτόμενος Φώντας
Επισης να πω σε αυτο το σημειο ποσο καλη ηθοποιος ειναι η Νικη Λαμη. Μπορει ο ρολος της ως Μαγδα να εσπαγε νευρα αλλα για να μας εκνευρισει τοσο πολυ σημαινει οτι ειναι ηθοποιαρα ❤️❤️❤️#giatirepateraplus
Εντωμεταξυ δεν ξέρω αν σχολιαστηκε, αλλα υπηρξε το εξής:
Οταν ο Δακης και η Ποτα (το ρολοι) τσακώνονταν για τη μανα της, εκεινη ειπε το εξης:
«Ακουυυ... ξαναφευγω τώρα αμεσως...»
Να απο που ξεκίνησε το Ακου του Δακουλη μας🫠
Εντάξει εγκρίνω 🤣
#giatirepateraplus
Πιο in character πρόταση γάμου δεν θα μπορούσε να είναι 🥹
Φυσικά και δεν έχουν κάνει τίποτα σαν φυσιολογικοί άνθρωποι
Φυσικά και η Βιβή θα ξεκινούσε να κάνει την πρόταση
Φυσικά ο Μιχαήλος δεν θα την άφηνε
Φυσικά το δαχτυλίδι θα ήταν από κουτάκι μπίρας
#giatirepateraplus
@s_christina__ Όχι μόνο η μάνα, και το πληγωμένο παιδί μέσα του... Το πήρε η μάνα το τραύμα μακριά να αναπαυθεί μαζί της κι άφησε πίσω μονο τον γιατρεμενο Μιχαηλο
Ο δε Νίκος έριξε τον τραυματισμενο εαυτό του από τον γκρεμό, δεν είναι τυχαία η επιλογή του σημείου της συνάντησης
Ότι και να λέτε για τον Τσατσάνη, αν δεν είχαμε αυτόν, δεν θα είχαμε αυτούς: Μαλεφα – Διαμάντω, Χρυσώ – Ορέστη, Φώντα – Τίνα, Αντιγόνη – Ρουκάκα. Έφερε κοντά τα αδέρφια, ένωσε τη Βίβη με τον Μιχάηλο και έδωσε στον καθένα αυτό που του έλειπε. 🫠 #giatirepateraplus
Παρά το 100άρι που έτρεξαν στο τελευταίο επεισόδιο, το ρεζουμέ είναι η φράση του Δάκη: "Α να χαθείς, ωραία περάσαμε με τις βλακείες που σκέφτηκες"! #giatirepateraplus
Δεν θα σχολιάσει κανείς το:"ολοι, μα όλοι εκεί είναι μαριονέτες,τους βάζουμε και τους κινουμε όπου/όπως θέλουμε εμείς"στη συζήτηση Αλεξ με Μεγάλο. Αναφορά ότι αυτός το γράφει κι ο άλλος το σκηνοθετεί. Αυτό κατάλαβα εγώ πάντως.Σεν μας 💛 #giatirepateraplus@yiannis3d 💛