
@Kayvan_Hosseini بین چند تیم بودن هیچ اهمیتی نداره، مهم صعوده. همه واسه ما نابغه شدن از سر عناد با تیم میگن تازه میریم جز 32 تیم، یه مشت لوزر بدبخت
فارسی
انحراف
774 posts




آره مثل رهبر انقلاب که رسما گفتند من علیالاصول نطر دیگری داشتم ایشان هم در راستای راهبرد نتانیاهو بود؟ خجالت نمی کشید؟ شرم نمی کنید؟ این حرفها برای دوره روحانی و ظریف بود الان دیگه بعد از دو جنگ در یک سال و ترور رهبر شهید، دیگه کور خوندید حناتون رنگی نداره! سکوت نخواهیم کرد!!



بیرون رفتن با شلوارک✅











