
GERÇEKLERİ GÖRMEK İSTEMEYENLERE...
"Bu Kadar Delil Yetmiyorsa, Söylenecek Söz Kalmamıştır!"
Bu kadar iddianame, bu kadar tanık, bu kadar şahit, bu kadar görüntülü delil, bu kadar belge ve bu kadar itirafçı ortaya çıkmışken; hâlâ "ortada hiçbir şey yok" demek, gerçeği aramak değil, körü körüne tarafgirlik yapmaktır.
Kararı elbette mahkemeler verecektir. Ancak ortada bu kadar ciddi iddia, ifade ve delil varken her şeyi peşinen yok saymak ne mantıklıdır ne de sağduyuyla açıklanabilir.
Buna rağmen hiçbir şey olmamış gibi davranıp "Ekrem İmamoğlu Türkiye'nin gururudur" sloganları atmak, olaylara objektif bakmaktan tamamen uzaklaşmaktır.
Ben insanlara görüşümü anlatmaya, delilleri hatırlatmaya çalışmaktan gerçekten yoruldum. Farklı düşünebiliriz; ancak gerçekleri tartışmak yerine sloganlarla hareket etmeyi tercih edenlerden bir ricam var:
Lütfen arkadaş listemde kalmak konusunda ısrarcı olmayın. Çünkü ben sloganlarla değil, akıl ve mantıkla konuşmayı tercih ediyorum.
Haluk Cangökçe

Türkçe

























