ms psychologist

178 posts

ms psychologist banner
ms psychologist

ms psychologist

@Mspsycho060

Married Mom

Islamic Republic of Iran 参加日 Ocak 2020
60 フォロー中12 フォロワー
ms psychologist
ms psychologist@Mspsycho060·
@MoontaJMD کلا روانشناسهای بد گه زیاد میخورن خوبهاشون ولی واقعا خوبن واقعا چند تا نکته کلیدی اولیه داره که عموما درمانگر ها رعایت نمیکنن و فقط فکر پولن خیلی برای مخالفت کردن با یک نفر چه مرد چه زن فاکتورهای زیادی مهمه
فارسی
1
0
0
103
Lunata
Lunata@MoontaJMD·
روانشناسه ریلز درست کرده توش گفته: «با شوهرت مخالفت نکن! اگه مخالفتی هست، با سیاست‌های رفتاری باشه، نه با زبان!» کی به اینا مدرک روانشناسی داده؟ مگه قرون وسطاس؟ آره، مخالفت نکن تا تبدیل بشی به یه زنِ توسری‌خورِ بی‌عزت‌نفسِ حقیر، دقیقاً همون چیزی که «آرمان‌های اسلامی» می‌خواد.
فارسی
15
8
353
3.4K
ms psychologist
ms psychologist@Mspsycho060·
وقتی از مغزتون زیاد استفاده میکنید،حتی اگر کل روزو دراز بکشید،بازم شب احساس میکنید تریلی بلند کردید
فارسی
0
0
0
6
ms psychologist
ms psychologist@Mspsycho060·
@raha4343 @ItsAboutBina واقعیت اینه که انتخابشون این بوده،لزوما معنیش این نیست کار درستیه یا عرف جامعه هست،مال خودشه اختیارشو داره،دخترشم دلشو داره اره چرا نکنه اونم دلش خواسته به جای پدر خودش از پدر شوهرش نگه‌داری کنه،کار درستیه؟ از نظر من و شرافتم نه ولی ایا میتونه انجام بده؟ بله،انتخابشه
فارسی
1
0
0
24
جاناتان مرغ دریایی(تیستو)
@ItsAboutBina مگه لات بازاره؟پس روابط انسانی ورابطه ی پدر وفرزند چی میشه؟پس فردا عروسش میاد نگهش داره؟خوبه دخترش بگه زندگی خودمه هر کار دلم بخواد میکنم وبره به جای پدرش از پدر شوهرش مراقبت کنه؟
فارسی
2
0
1
31
ms psychologist
ms psychologist@Mspsycho060·
@602_ma @arealKathy فدای یک تار موت،ماهیو هر وقت از اب بگیری تازست،مهم نیست اشتباه کردی،مهم اینه همون اشتباهو تکرار نکنی و حواستو جمع تر کن
فارسی
0
0
0
3
محبوب❤️‍🩹
محبوب❤️‍🩹@602_ma

@Fatan754 با اون همه دب به وکبکبه به اسب شاه میگفت یابو از کار بیکار شده میره یه جا توالت شوری اونجا هم دیسک کمرش زده بیرون میخوان بندازنش بیرون کلا به پیسی افتاده حق منو این بچه روخورد حتی لباسهای تنمون رو بهمون نداد حتی اسباب بازیای بچه رو همه رو نگه داشت برای دوست دختر جنده ش

QME
1
0
3
1.4K
محبوب❤️‍🩹
تو این چند سال فکر میکردم اگر همسر سابق تاوان پس بده دلم خنک میشه ولی از دیشب وقتی فهمیدم کارما دهنشو سابیده یه حال بدیم حتی دلم نمیخواد برای کسی تعریف کنم انتخابم انقدر تخمی بوده که از بیان کردن کارماش هم خجالت میکشم دخترا شوهر کردن هنر نیست درست شوهر کردن هنره.....
فارسی
38
4
846
33.9K
ms psychologist
ms psychologist@Mspsycho060·
@SwmyC @RayaHatamian اگر نشون داد اوکی ولی بازم ته ذهنتون حواستون باشه و سعی کنید یکم با همکارشون ارتباط بگیرید،اینجوری شاید اگر میخواد زندگیتونو خراب کنه عذاب وجدان بگیره و اگر همسرتون هی پیچوندو قرار نزاشت دیگه حواستونو جمع کنید و یک نکته،خدایی نکرده،زبونم لال اگر شرایط مطلوب شما نبود هردو مقصرن
فارسی
0
0
1
13
شاخه نبات (حافظ اینا)
اگه همکار خانم و مجرد شوهرتون بهش زنگ بزنه و بگه ( با حالت طلبکارانه ) تو کی میای دنبالم؟ مقداری هم در مورد کار حرف زدن . بهترین عکس العمل در لحظه و عکس العمل های بعداً چیه؟ میگه تو مسیرمه گاهی میرسونمش
فارسی
387
1
454
244.2K
ms psychologist
ms psychologist@Mspsycho060·
@SwmyC @RayaHatamian روشهایی مثل همکارتو دعوت کن بریم بیرون من ببینمش، سر راهتون دارین میرین سر کار منم تا جایی برسونید، چرا منو همکارتو باهم اشنا نمیکنی به هوای خوشحال کردنش(اگر شرایط کاریشون به شکلی هست که میشه) یهویی برید اونجا مثلا با نهار بگید اومدم باهم غذا بخوریم و…
فارسی
0
0
1
9
ms psychologist
ms psychologist@Mspsycho060·
@maht52683 به نظرم وقتی میخواید از حساسیت‌هاتون بگید فارق از غلط یا درست بودن بهتره حضوری اینکارو کنید،ویا توی شرایط شما تلفنی،بهتر بود صبر میکردید بیدار بشه زنگ بزنه بعد توضیح میدادید البته قهر کردن هم کار درستی نیست
فارسی
0
0
1
10
ms psychologist
ms psychologist@Mspsycho060·
@baaraan_g اگر برخلاف میلشون باهاشون زندگی نکنید چی میشه؟
فارسی
0
0
0
96
سیّاره سیما
سیّاره سیما@baaraan_g·
مامان تصمیم داره ازدواج مجدد انجام بده و من رو می‌خواد به زور ببره تا با اونا زندگی کنم! بابا کلا یه شهر دیگست و اصلا شرایط اینو نداره تا من کنارش زندگی کنم! تنهایی هم نمیزارن زندگی کنم! خلاصه کلا یه راه می‌مونه برم خودمو از یه جایی پرت کنم تموم شه بره!
فارسی
63
1
426
41.2K
ms psychologist
ms psychologist@Mspsycho060·
@SwmyC @RayaHatamian گفتید که چقدر این موضوع ناراحتتون میکنه و دارید روش حساس میشید؟
فارسی
1
0
1
14
ms psychologist
ms psychologist@Mspsycho060·
@berenj_samgol من کیسه برنجهاییو دیدم که براش دسته میزارن و روش به جای اینکه بدوزن زیپ میزارن،در راستای حرف خودتون بعدا میشه به جای کیسه خرید استفاده کرد یا کلا کیف طوری
فارسی
0
0
0
5
برنج سامگل🌾(خالص و خوش‌طعم)
دوستان شما معمولا کیسه نخی برنج تموم میشه باهاش چیکار میکنید؟ میندازید دور؟ به نظرتون میشه کیسه برنج رو جوری طراحی کرد که بشه ازش استفاده دیگه ای هم کرد؟ بعد از تموم شدن برنج ازش به عنوان کیسه خرید استفاده کرد،یا مثلا داخلش الیاف ریخت و بالشتک درست کرد باهاش.
فارسی
45
1
75
9.3K
Haji
Haji@18haji18·
دیشب آخرین پیاممو براش فرستادم و تولدش رو بهش تبریک گفتم. هدیه تولدش رو هم براش کارت به کارت کردم که بدونه برای کادو و این چیزا نبوده، من نمیخواستم اینجور تموم شه که شد. نمیشه ناراحت نبود. اما خب از اینکه قلب و مغزم رو به یک تصمیم رسوندم خوشحالم. الان ناراحتم ولی مطمئن. #حاجی_اکس
فارسی
10
0
88
5.2K
ms psychologist
ms psychologist@Mspsycho060·
@mohsenseifislp به سازمان بهزیستی و مراجع قانونی میتونید شکایت کنید،بچرو میگیرن و تا وقتی مادر درست نشه بر نمیگردونن،و زندگیشون کلا میره زیر نظر
فارسی
3
0
5
11.1K
Mohseneshoon
Mohseneshoon@mohsenseifislp·
پارسال یه مراجع داشتم یه خانمی پسر ۳ ساله شو برای درمان سوگ می اورد کلینیک ما ، مادر بچه موقع ارزیابی گفت پدرش سکته کرده و کودک الان پدرش رو میخواد و خیلی دلتنگه و... اما بعدها در جلسات گفت من با پدرش اختلاف داشتم و پدر رو از خونه انداختم بیرون و اون کفت اگه /
فارسی
29
3
404
87K
ms psychologist
ms psychologist@Mspsycho060·
@mohsenseifislp میتونید به جاهایی که مربوط به حمایت کودکان هست بگید،جستجو کنید، میدونم همچین جایی هست،بچرو از مادر میگیرن و تا وقتی احساس نکنن که مادر دیگه به بچه اسیب نمیزنه بر نمیگردونن و زندگیشون میره زیر نظر
فارسی
0
0
2
104
Mohseneshoon
Mohseneshoon@mohsenseifislp·
گاهی آدم واقعا نمیتونه تشخیص بده تا کجا پیش بری وظیفه درمانگری تو بجا اوردی تا کجا دخالته تا کجا فضولی؟ اما واقعا بعضی مواقع از شنیدن داستان بچه ها و بلاهایی که سرشون میاد آدم حیرت میکنه و بغض میکنه و به افق خیره میشه.
فارسی
4
0
208
17.5K
ms psychologist
ms psychologist@Mspsycho060·
تمرین کنید بدون توهین و تحقیر و فحش بحث کنید موفق باشید
فارسی
0
0
0
10
zahra_nbti
zahra_nbti@NbtiZahra·
چند روز پیش دیدم پارتنرم داره لپ تاپشو میفروشه تا پول داروهامو جور کنه. من عصبانی شدم هرچی مدارک پزشکی داشتم رو تو حیاط آتش زدم. بعدش دعوامون شد. الان چند روزه باهم حرف نزدیم. نمیدونم چیکار کنم؟ نمیخوام اینجوری بمونه. واقعا دلم میخواد زودتر بمیرم انقدر به خاطر من اذیت نشه.😟
فارسی
18
2
111
14K
ms psychologist
ms psychologist@Mspsycho060·
@Golbamoeb هر کسی اختیار مالشو داره،اهدا کردن و خیرات کردنشم به خودتون و انتخاب خودتون مربوطه
فارسی
0
0
3
411
ms psychologist
ms psychologist@Mspsycho060·
@lidaa_sattarof تا زمانی که زندگی شما به کسی اسبی نمیزنه ، کاری که دوست داری انجام بده
فارسی
0
0
1
9
Lidaasupreme
Lidaasupreme@lidaa_sattarof·
مامانم امروز به من میگفت یکم شبیه خانوما باش‌ نه مثل ۱۹ 20 ساله ها ۳۵ سالته ! واقعا نفهمیدم یعنی چی ولی ناراحت شدم الکی ناراحت شدم یعنی !
Lidaasupreme tweet media
فارسی
134
1
905
62.8K
ms psychologist
ms psychologist@Mspsycho060·
@more_than_mori والا من غیر تغییر هورمونی که باعث کلافگی و عصبی بودن شد و خیلی با دوران pms فرق نمیکرد و افسردگی بعد زایمان که قابل درمانه،هم مشکل خونریزیو … نداشتم و هم تقریبا ۴-۵ ماه بعد زایمان‌ با رژیمو کمی ورزش شبیه قبل بارداری شدم،ولی تجربه ادمها باهم متفاوته
فارسی
0
0
2
99
کرگدن‌ بازمانده 真珠‎ 🐈‍⬛️
سوال اول:آیا به خانم ها درباره مشکلات بارداری اطلاع بدیم، ریسک ها، جراحات، اسیب های روحی رو قبلش بهشون بگیم؟ بله ۱۰۰ درصد، کاملا حق با شماست و باید گفته بشه. سوال دو:آیا علیرغم این مشکلات باید به انتخاب یک زن برای باردار شدن یا نشدن احترام بگذاریم؟ *بله قطعا سوال سه: آیا خانمی که
فارسی
9
4
201
8K
ms psychologist
ms psychologist@Mspsycho060·
@feminist_gram والا من عوارض طبیعیو شنیدم وحشت خاصی گرفتم حالا درست و غلط پای گوینده،من سزارین کردم،بیمارستان پمپ درد داشتم،خونه هم یادم نیست مسکن خورده باشم،انقدر مراحلش بی دردسر و بدون درد بود متعجب شدم،یادمه بعد ۲۴ ساعت که از بیمارستان مرخص شدم اومدم خونه،۲تا سگ بزرگ داشتم بردمشون پیاده روی
فارسی
0
0
2
261
Lilith
Lilith@feminist_gram·
دوستان از تجربیات زایمان طبیعی و سزارین بگید. تجربه‌ی شما ارزشمنده و می‌تونه به دیگران آگاهی بده. به پزشکان اعتماد نکنید اونا می‌خوان شما طبیعی زایمان کنید که بچه‌های بیشتری از بدنتون استخراج کنن! سلامت و درد نکشیدن شما کوچک‌ترین ارزشی نداره براشون.
Bibiloo@BibilooHastam

اینایی که میگن زایمان طبیعی و سزارین هرکدوم عوارض خودشو دارن و یه سری پزشکم هستن تازه دوستان یه رشته بنویسید درباره عوارض زایمان طبیعی، حتما بنویسید چون من دارم حرص می‌خورم اگه کسی می‌تونه طبیعی بزاد غیرازاینکه تو این خراب شده اپیدورال نمی‌زنن و درد زن به تخمشونه دقیقا ضررش چیه!!

فارسی
60
6
215
96.6K