
@MoontaJMD کلا روانشناسهای بد گه زیاد میخورن
خوبهاشون ولی واقعا خوبن
واقعا چند تا نکته کلیدی اولیه داره که عموما درمانگر ها رعایت نمیکنن و فقط فکر پولن
خیلی برای مخالفت کردن با یک نفر چه مرد چه زن فاکتورهای زیادی مهمه
فارسی
ms psychologist
178 posts





دخترش برای رهن خونه، پول لازم داشت، باباش طلاهای دختر رو خرید و همهاش رو هدیه داد به عروسش. از چشمم افتاد.















اینایی که میگن زایمان طبیعی و سزارین هرکدوم عوارض خودشو دارن و یه سری پزشکم هستن تازه دوستان یه رشته بنویسید درباره عوارض زایمان طبیعی، حتما بنویسید چون من دارم حرص میخورم اگه کسی میتونه طبیعی بزاد غیرازاینکه تو این خراب شده اپیدورال نمیزنن و درد زن به تخمشونه دقیقا ضررش چیه!!