پارسال
41.4K posts


چقدر زلاتان دلقک، لمپن، از خود راضی، دوزاری و مسخرهست. خیلی بدم میاد ازش. این اگه یک صدم آمار مسی و رونالدو رو داشت ادعای مالکیت کل زمین رو میکرد. با یک گل زده در جام جهانی، بدون UCL، و بازی در هر تیمی که بهش پیشنهاد میداد به جز گلگهر سیرجان.

🚨 BREAKING: With Messi’s latest free-kick goal, he has tied Juninho Pernambucano's free kick goal tally, and he’s now only 6 away from the all-time record 👀.

قانون جدید فدراسیون : تیم سوم تورنمنت سه جانبه به آسیا معرفی میشه

🚨JUST IN: Iran wants FIFA to prevent any “ceremonies or promotional activities” in support of the LGBTQ community Seattle’s local World Cup host committee has designated the upcoming game between Iran and Egypt a “Pride Match”


هر چقدر از مسخره شدن فوتبال با این تکنولوژی بگم کم گفتم! شما فکر کن این توپ گل حساب نشده.....

تو آهنگ جدیدش به این میگفت «مثل بابات عاقلی مثل مامانت کص»؟

جدی چرا دیگه تو ۳۸ سالگی و ۴۱ سالگی این دو بزرگوار هنوز کلکل میکنین؟ احساس میکنم نمیتونین این ویروس رو رها کنین. لذت ببرید که هنوز تو این سن میتونیم این بازیا و گلها رو ببینیم ازشون. به شخصه فکر نمیکردم تو این سن و سال تو این جام جهانی بازم بدرخشن.













