Nik

20 posts

Nik

Nik

@Rarpok

参加日 Ocak 2026
107 フォロー中6 フォロワー
Nik がリツイート
Bahraam
Bahraam@BahraamGE·
@amunima ایجاد ساختمان های آپارتمانی، کار شیطان بود، آدم ها هرگز نباید از طبقهٔ دوم به بالا ساکن باشن، مخصوصا از طبقهٔ سوم به بالا، جای حرکت ارواح سرگردان هست که زندگی در این ارتفاع باعث میشه آدمی از حالت پیشرفت معنوی خارج بشه و یک زندگی حیوانی معمولی داشته باشه.
فارسی
0
1
1
898
Mani
Mani@ManiAstamm·
@Rarpok @lousalomehecall دقیقا . در ضمن استفاده‌ی کلمات و جمله بندی هاتون خیلی قشنگه
فارسی
1
0
1
31
Nik
Nik@Rarpok·
@ManiAstamm @lousalomehecall آره موندن هم خیلی سخته. ببین چطور بی‌سرزمینمون کردن
فارسی
1
0
0
26
Mani
Mani@ManiAstamm·
@Rarpok @lousalomehecall من دقیقا چیزی که گفتی رو هستم… سخته ولی موندن هم سخته
فارسی
1
0
0
20
Nik
Nik@Rarpok·
@ManiAstamm @lousalomehecall البته قطعا به تجربیات و شرایط زندگی شخص در ایران هم بستگی داره. نمی‌شه نسخه‌ی واحد پیچید. اما این ها رو گفتم که اگر می‌خواید بیاید آگاهانه بیاید.
فارسی
0
0
1
14
Mani
Mani@ManiAstamm·
@lousalomehecall منم توی فکر مهاجرتم و داره جدی میشه ولی تنها مسائلی که جلوم رو گرفتن همیناست یعنی فکر میکردم بهترین ماشین و خونه و رفاه رو هم داشته باشم ولی اخر هفته نتونم با دوستام و خانوادم فیلم ببینم یا تفریح کنم توصیه ای داری؟ اکی میشه این موضوع؟چقدر بد میمونه؟
فارسی
2
0
0
70
Nik
Nik@Rarpok·
@Palawandream چقدر بد!! من پوستم خیلی مستعد جوشه و با این جوش نزدم وگرنه پیشنهاد نمی‌دادم
فارسی
1
0
1
93
انبه
انبه@Palawandream·
@Rarpok کابوس منه این :)) دقیقا هفته پیش خریدمش و جذب صورتم نمیشد، بعدشم جوش زدم. الان یه تیوب پرش گوشه اتاقم مونده.
فارسی
1
0
1
391
انبه
انبه@Palawandream·
میشه یه مرطوب کننده و ابرسان تا ۲۰ یورو برای پوست چرب معرفی کنید؟ یه چیزی که جذب پوست بشه و film ای روی پوست نمونه.
فارسی
21
0
31
34.1K
🖤 سردار سانچز
🖤 سردار سانچز@Jinaamini22·
@ferani666 یعنی ترکها به زنشون میگن عورت؟ تا حالا چنین چیزی نشنیده بودم
فارسی
2
0
1
204
فرانی هميشگی
فرانی هميشگی@ferani666·
توی کشور آذربایجان کلمه آرواد برای زن رو ممنوع کردند. آرواد در واقع معنی عورت می‌ده.
فارسی
11
0
122
7.5K
Nik
Nik@Rarpok·
@ashiguitoo در عرض چند دقیقه از هوای خفه کننده‌ی تابستانی تبدیل شد به طوفان و تگرگ به قطر یک سانت. واقعا با شکوه و آخر الزمانی بود
فارسی
1
0
1
32
Arash Guitoo (آرش گیتو)
این فصل آدم حس میکنه Voldemort ظهور کرده. نزدیک نیم ساعته آسمون این شکلیه بلا وقفه
فارسی
5
0
25
1.1K
Nik
Nik@Rarpok·
@lousalomehecall @phant0mParadise امکانش هست لینک یا عکسی ازش بدی؟ این اولین تابستونم تو اروپاست و از سوزش آفتابش شوکه شدم. انقدر دارم می‌سوزم که گفتم دیگه می‌رم بیرون چتر دستم بگیرم
فارسی
0
0
0
7
BlackSwan
BlackSwan@phant0mParadise·
چجوری با افتاب خوشرنگ میشین؟! من باز شدم زرد مایل به خردلی با میکس نارنجی! انگار به جای خون جیش زیر پوستم جریان داره🙄
فارسی
1
0
10
804
Nik
Nik@Rarpok·
@ashiguitoo @etoilelanuit خیلی عالیه. متاسفانه والدین من -مثل خیلی های دیگه- به فرزندانشون گیلکی یاد ندادن. شاید نگران بودن تو مدرسه بچه ها لهجه‌مون رو مسخره کنن و بهمون بگن شهرستانی. اما من اینقدر گیلان رو دوست دارم که با این فکر می‌گذرونم که در آینده‌ می‌رم همونجا زندگی می‌کنم 💔
فارسی
1
0
3
24
Arash Guitoo (آرش گیتو)
@Rarpok @etoilelanuit من نسبتا روان حرف میزنم با لهجه بد. بیشتر خانواده مادری‌ام گیلکی استاندارد بود و ما هم بیشتر جنگ ایران و عراق را گیلان بودیم. در بچگی زیاد شنیدم یه جوری مونده این همه سال. با خواهرام هنوز گاهی گیلکی سوییچ میکنیم.
فارسی
2
0
2
45
Arash Guitoo (آرش گیتو)
اگه میدونی این چیه دوست خوب منی. «عزیز» مادربزرگم عینا همین تخته و سنگ را داشت و فصل آلوچه/گوجه‌سبز کیلوکیلو با دَلار (به گویش محل ما لنگرود) برای نوه‌های متعددش «آلوچه‌فوت‌کن» با یخ درست می‌کرد. یخ هم در لیوان‌های بزرگ آلومینیومی درست می‌کرد که بیرون کشیدن و شکستنش از نگاه من کودک در انتظار طاقت‌فرسا بود.
Arash Guitoo (آرش گیتو) tweet media
فارسی
19
0
137
9.5K
Nik
Nik@Rarpok·
@ashiguitoo @etoilelanuit منم خیلی چیزها رو یا یاد نگرفتم یا فراموش کردم. همش دنبال فرصت مناسبم که تو غربت بشینم گیلکی یاد بگیرم :,)
فارسی
1
0
3
21
Étoile 🌟 ⭐️ 🌠
Étoile 🌟 ⭐️ 🌠@etoilelanuit·
@ashiguitoo اسمشو به گیلگی یادم رفته، ولی مامانم همش فصل بهار برامون تو نمک‌یار (تخته سنگ) درست میکرد.
فارسی
4
0
3
573
Mehdi Mazeruni
Mehdi Mazeruni@Mehdi_Mazeruni·
@Rarpok ها! فوق‌العاده‌ست اون سریال. شبیه مستندی در مورد آیندهٔ بشره. رفیقی مونترئالی دارم که تمام کتابهای expanse رو خونده. گمونم سه-چهار هزار صفحه باشه دست‌کم. میگه کتابش از خود سریال هم بهتره.
فارسی
1
0
1
31
Mehdi Mazeruni
Mehdi Mazeruni@Mehdi_Mazeruni·
رمان تازهٔ ریچارد مورگن رو شروع کردم. بشر رفته سیارات دیگه هم زندگی میکنه. یه جاش، شخصیت اصلی داستان به یک روسپی پول میرسونه که خانمه بره و در یکی از کلینیکهای مخفی و غیرقانونی سِقط جنین کنه، چون غیرقانونیه. پشتم رو لرزوند این قسمتش. جداً هیچ تضمینی به بقای حقوق انسانی‌مون نیست.
فارسی
1
0
23
724
Nik
Nik@Rarpok·
@asarah0A آخ مرسی که گفتی! هر بار این جمله رو می‌دیدم یه جوری می‌شدم
فارسی
0
0
5
856
Nik
Nik@Rarpok·
@mohomosavii کاش صورت افراد رو مات کنید
فارسی
1
0
3
1K
Mohamad Saeid Sedighi (محمد سعید صدیقی)
موقعی که اوایل بلوغه، ما آقایون مکان‌هایی می‌ریم که تا آخر عمر هم پشیمونیم. این دیالوگ خانم @Fahimehkhezr با این لحن زشت که اگر طول می‌کشه برم نفر بعدی، من رو یاد #فاطی‌پرایدی انداخت که به هیچ کس بیشتر از سه دقیقه وقت نمی‌داد و می‌گفت تموم کن یا برم بعدی. #IranRevolution2026 👇
فارسی
91
4
77
64.7K
Nik
Nik@Rarpok·
@Mehdi_Mazeruni این توییت تنها چیز مثبتی بود که امروز خوندم و ذره ای امید رو در دلم زنده کرد
فارسی
1
0
1
78
Mehdi Mazeruni
Mehdi Mazeruni@Mehdi_Mazeruni·
Just spoke about Iran on a panel at a Quebec university; most of the audience were political science affiliates. Not a single one of them was remotely pro-IRI. Note to self: Twitter is full of conservatives assholes cosplaying as Left. Some Left still left in the world I guess.
English
7
0
56
1.1K