Yuval Raz
96 posts


@MatanLevi1 @YinonMagal @bokeralmog אנשי הקיבוצים היו נאיבים העסיקו אצלהם מחבלים - לא מגיע למות על טיפשות זה בטוח, אבל גם לא צריך לגרום להרג חיילים בהווה ובעתיד בשבילם
עברית

חברי קבינט המלחמה הבטיחו שהם לא יחמיצו אף הזדמנות להחזיר את החטופים, אז איך זה מסתדר עם הפרסום של מוריה אסרף וולברג ולפיו ראש המוסד הציע להם לנסוע לקטר לקדם עסקה וראש הממשלה בתמיכה של חברי הקבינט בלמו את זה???
קודם כל להחזיר את החטופים! זה המינימום שמגיע לתושבים שהופקרו בשביעי באוקטובר.
135 חטופים כבר 68 ימים בשבי חמאס.
Moriah Asraf@MoriahAsraf
פרסמנו במהדורה: ראש המוסד ברנע הציע לקבינט המלחמה בימים האחרונים לנסוע לקטר על מנת לקדם שם עסקת חטופים נוספת. ראש הממשלה, בתמיכת שרי קבינט המלחמה, בלמו זאת >
Israel 🇮🇱 עברית

@mennyassyag מני מה עם תמונה שלך מניח תפילין כשאתה כאילו לא מסתכל? כבר הרבה זמן לא העלת. חבל בסוף נשכח שאתה יהודי.
עברית

@TomerPersico בשביל מה ציוץ כזה ארוך כשלא קראנו חצי?
יכולת לכתוב מילה אחת: סרבנות.
לא נסלח ולא נשכח
עברית

למה 'אחים לנשק' מוציאים אותם מדעתם?
בעולם שבו נערי גבעות אלימים כלפי שוטרים וחיילים, בעולם שבו סון הר מלכים מארגנים מגביות לרוצחים, בעולם שבו שרים מחלקים כלי נשק ודרכונים דיפלומטים למקורבים, בעולם שבו הממשלה בוזזת את קופת המדינה בעת מלחמה ---
בעולם כזה, מה כל כך מעצבן בארגון של פטריוטים ציונים סחים שארגנו כאן את מערך התמיכה האזרחי הגדול והיעיל ביותר בצה"ל אי פעם, שמחליפים את מנגנון המדינה הכושל ומסייעים לאזרחים, שלא לומר מצילים חיים כפשוטו, ובמקביל מתנגדים בכל מעודם לממשלה וסבורים שיש להחליפה? מה הביג דיל?
זה הביג דיל: הם מגלמים תנועה אזרחית ממלכתית מרכז-פוליטית מאורגנת לעילא, אפקטיבית, יעילה ובעלת מוטיבציה שלא נראתה כאן מזה עשורים.
ובזה היא מתחרה ישירה לתנועות בימין הדתי, שגם הן מאורגנות, אפקטיביות ובעלות מוטיבציה עצומה, שמשנות את הגיאוגרפיה של ישראל ביו"ש, שנכנסות עם גרעינים תורניים לאוכלוסייה חילונית, שמהוות קבוצות לחץ ולובי בכנסת -- ושרגילות שרק הן עולות למגרש.
פלאשבק 50 שנה אחורה: אחרי מלחמת יום כיפור קמות שתי תנועות אזרחיות גדולות: גוש אמונים ושלום עכשיו. שתיהן יוצאות מהטראומה של המחדל והשבר ומבקשות לבנות את ישראל מחדש.
האחת רצה על הגבעות בשומרון, מקימה את מפעל ההתנחלויות, ומשנה את פני המדינה לנצח. השניה דוחפת להסכם השלום מול מצריים, אחר כך לאוסלו, ומשנה גם היא.
אבל השבר של השמאל-מרכז מאז התפוררות תהליך השלום מול הפלסטינים שבר גם את שלום עכשיו. היא כבר מזמן אינה התנועה הגדולה שהיתה. במקומה קמו ארגוני זכויות רבים, אבל מבחינת תנועה אזרחית המונית במרכז או בשמאל - יוק.
גם גוש אמונים כבר איננו, אבל ההמונים והמוטיבציה עוד שם, והם מנותבים לעשרות תנועות קטנות (וממומנות היטב - לכן סטרוק היתה צריכה מאות מיליונים למשרד הפיקטיבי שלה), והם עמלים באותה נחישות בלתי נלאית לשינוי פני המדינה.
פעילי ימין-דתי בואכה חרד"ל רגילים שהחילונים, הממלכתיים, אנשי המרכז, אנשי השמאל, המיינסטרים הישראלי, העירוניים והמושבניקים, מעמד הביניים הרחב, אולי לא אוהבים את מה שהם עושים, אבל מעדיפים להמשיך בחייהם ולא חולמים על התארגנות שתנסה להשפיע אזרחית ופוליטית על הכיוון אליו הולכת המדינה. חילונים הם הרי חלשי אופי, חסרי ערכים, נהנתנים אגוצנטרים, לא ככה?
אחים לנשק @ahimlaneshek1 הן התנועה האזרחית הראשונה שמגלה את אותה נחישות מהכיוון השני. הם מאורגנים להפליא, מטוקטקים כמו שרק אנשי צבא יודעים להיות, מלאים במוטיבציה ורצון לשנות, ומבינים, כמו שהצד השני הבין מזמן, שהמאבק הוא על פני המדינה, על הדמוקרטיה שלה ואף על קיומה ממש, לא פחות.
וזה שעומד מולם לראשונה זה שנים כוח אזרחי מאורגן ונחוש - זה מה שמוציא אותם מדעתם. לכן אחים לנשק זוכים להתקפות כל כך רבות. לכן כבר מנסים לעשות להם דלגיטימציה, בנוהל המוכר. לכן הם יעשו כל מה שהם יכולים כדי שהארגון לא יהיה על הבמה אחרי המלחמה כדי להשפיע על מסלולה של המדינה, כמו אז בימי גוש אמונים ושלום עכשיו.
המאבק של אחים לנשק אינו על הסדר מדיני כלשהו אלא על המסגרת הליברלית והדמוקרטית של המדינה. הם מייצגים ממלכתיות ואתוס רפובליקאי אל מול ההתפרקות לשבטים ולפוליטיקת קבוצות לחץ וכספי המקורבים של הקואליציה הנוכחית, אל מול הכשרת השחיתות וחגיגת חוסר המקצועיות, וכמובן אל מול הניסיון לרסק את הפרדת הרשויות בישראל. ההתנגדות לאלה מאיימת ישירות על הכוחות שמוצאים כל הזדמנות "להזדעזע" מהם.
כנראה לא אצביע למפלגות שמרבית חברי וחברות אחים לנשק יתנו להן אם קולם/ן, אבל אני חושב שלארגון חשיבות עצומה לעתידה של מדינת ישראל. המשיכו ישר אנשים טובים. בהצלחה
עברית

@ori_goldberg @ZigdonL כל מה שמגעיל בכם מזוקק לציוץ אחד. היה לי סוג של אנטי מכל הציוצים שלך, אבל בציוץ הסתמי הזה, שברת שיא. מאחל לך לסגור קצת את הטוויטר ולהבין שבעולם האמיתי השטויות האלה לא עושות רושם על אף אחד, לא ה"מוסר" ולא המילים המפוצצות
עברית

@ZigdonL יש פה איזה דיסוננס קוגניטיבי חריף מאד, איזו דיסוציאציה מהותית שמתבטאת בדיוק במה שאתה אומר.
Israel 🇮🇱 עברית

מה בסה״כ היה נדרש מ״אחים לנשק״:
להתאפק עוד קצת ולהמשיך להתנחל בלבבות התמימים עם התעמולה והצגת התיאטרון של ״ארגון החסד״ שמציל את כולנו, ושבלעדיו אין ללוחמינו מה ללבוש ומה לאכול.
מה הצגת תיאטרון, מחזמר..
אבל השנאה שלהם היא כמו לבה מבעבעת בהר געש פעיל, והיא מתפרצת פתאום בטיימינג שהוא בניגוד לכל היגיון בריא של כל תועמלן מצוי.
ולכן הם הבקיעו לעצמם גול עצמי במספרת, וחשפו את פרצופם האמיתי והמכוער שהכרנו כולנו עד ה6/10.
לסיכום: אסור לתת לאנשים האלה להתקרב לחיילי צה״ל! הם לא ראויים לחיילים שלנו!
תספרו את זה לגפני.
עברית

@BoazGolan @ZivGellman מנהיגי אחים לנשק יושבים בקטאר מפוצצים בכסף עם אסלה מזהב
עברית

יש ברשותי עדויות של תורמים מלוס אנג׳לס שטוענים ש״אחים לנשק״ השתלטו להם על התרומות ומה שנתרם דרכם לחיילים כלל לא קשור ל״אחים לנשק״. את העדויות אביא לאחר המלחמה. התכתבויות וצילומי מסך.
תוסיפו לזה את סמי מהיישוב שלומי שסיפר בשידור ש״אחים לנשק״ עשו קמפיין התרמה לכלבים וחתולים שנותרו ללא הבעלים בשלומי ולטענתו הכניסו כסף, אבל מזה לא ראה כמעט כלום.
התמונה שניסו לצייר על ״אחים לנשק״, רחוקה כנראה מלהיות אמיתית.
עברית

@mennyassyag @ArnonYuval תגיד, ברוטינת בוקר שלך, אתה קודם מצחצח שיניים ואז מצייץ על שמאלנים או שההפך?
עברית

@ArnonYuval הבנתי יהודי כנוע שכמוך.
ביידן מחויב לישראל לא פחות משהיא מחויבת לו, והוא רואה את התמיכה הנרחבת בישראל בקרב אזרחי ארה״ב .
מי שמסייע בחימוש לא יכול לקבוע לנו את הרכב הממשלה, ולא את המדיניות!
עברית

@shuvaelbengvirc הבנתי את התכנית. אמא שלך לא יודעת את מקומה ונדחפת לישיבות, אתה מזיין תמוח בטוויטר, איתמר ירוץ לראשות הממשלה?
עברית

@TallyGotliv @theshelterradio ברגע שקיבלת תגובה כזאת מטלי גוטליב אתה אמור לעשות חושבים
עברית

@theshelterradio אם זה נחשב במשהו אתה יכול להיות חבר שלי. גם אם תשנה אלף פעם את דיעותיך זה לא יפגע בחברות. ובצער אני אומרת לך שהימין תמיד מכיל שמאל, ורוב השמאל לא מסוגל להכיל או לקבל ימין, בעיקר אם הימני הוא חכם ואינטיליגנט.
עברית

@noam_fathi מודדים מנהיגים לפי מה שהם *לא* עשו? ראיתי המון ציוצים מטומטמים בתקופה האחרונה אבל זה כבר נראה כמו פארודיה. זה פלא רפואי שאתה מצחצח שיניים לבד
עברית

@mennyassyag הנה הסבר וההוכחה למה שקורה השמאלנאצי שיתף פעולה עם חמסשטן וגייס אותם להילחם בנתניהו וזה הסבר למה שקרה 7 10 23 אהוד ברק גופות בירקון הכוונה גופות בעוטף והסביבה ואווה בראון דרסלרייך לא יהיה צבא באוקטובר ואחים לנזק ולחשק אומרים ומצהירים על חיסול מדינת היהודים ולא חשוב המחיר
עברית

אי אפשר, פשוט אי אפשר להתכחש לעובדות.
בדיוק אותם המסרים של ראשי הקפלניסטים. אבל בדיוק! אחד לאחד.
עכשיו השאלה היא מי מעתיק ממי?
Michael Tsioni מיכאל ציוני@MichaelTsioni
נאום מנהיג חמאס ישמעאל הנייה לפני יומיים: 1. הסיבה למלחמה היא כי בנימין נתניהו רוצה לברוח מהמשפט שלו ולא להיכנס לכלא. 2. הממשלה שלו פאשיסטים וגזענים. 3. נתניהו משקר לציבור הישראלי. מזכיר לכם משהו ?
עברית

@bokeralmog רק שעל החייל עם הכיפה והפאות התנפלו והפכו אותו לרוצח...
עברית









