هادی

12.1K posts

هادی banner
هادی

هادی

@SARKPOCK

«و بُشر گفت: به علی جرجانی رسیدم. بر چشمهٔ آبی بود. چون مرا بدید گفت: آیا امروز چه گناه کردم که آدمی را می‌بینم؟»

参加日 Eylül 2012
1.7K フォロー中515 フォロワー
固定されたツイート
هادی
هادی@SARKPOCK·
«یه شب تب، یه شب مرگ، یا ارحم الراحمین.»
هادی tweet media
فارسی
0
0
13
947
هادی
هادی@SARKPOCK·
@raziyenee خوب نبود در ادامه :)) Meetings Whit Remarkable Men (1979)
0
0
0
5
هادی
هادی@SARKPOCK·
دارم یه فیلم از پیتر بروک می‌بینم. یه مقدار از تنگی خلقم از بابت تماشای دو فیلم بد در بیست‌وچهار ساعت گذشته رفع شد.
فارسی
1
0
1
70
roshanak
roshanak@roshanak1·
۴ کیلو دیگه مونده تا بشم ۵۰ کیلو. تو این سی و چند روز ۴ کیلو کم کردم و در مقابل تقواهایی که پیشه کردم کمه😩
فارسی
9
0
36
496
هادی
هادی@SARKPOCK·
وضعیت لشکر شام و کوفه دقیقا مثل عرزشیا بوده. به قصد ثواب جنگیدن. یعنی خیلی عادی بوده که حسین رو بکشن. مثل الان که به عرزشی می‌گی چرا ۴۵هزار نفر رو کشتی و طوری عادی جواب می‌ده که انگار سؤال من اشتباهه و کاملا واضحه که چرا «باید» کشته می‌شدن. البته اونا این‌قدر خارکسه نبودن.
فارسی
0
0
2
35
هادی
هادی@SARKPOCK·
چهارپنج تا سرباز دفن شدن تو قبرستون نو با یه کادری. سر مأموریت، تو جاده ساوه تصادف کردن. سال ۱۳۴۰!
فارسی
0
0
6
135
هادی
هادی@SARKPOCK·
دوستان، این توییت تکراریه، ولی جواب بدین. چرا زیرنویس ژاپنی برای فیلم.ها وجود نداره؟ زیرنویس فیلم‌های ژاپنی معمولا از روی انگلیسی به فارسی ترجمه می‌شه و به‌ویژه در فیلم‌های کلاسیک، دری‌وری و مهمل و ترجمهٔ پرت زیاد داره.
فارسی
0
0
4
50
هادی
هادی@SARKPOCK·
یکی از مقابر خانوادگی تخریب‌شده در قبرستان نو، آرامگاه اتحادیه است. یوسف، اسماعیل، نجیبه و فرخ‌تاج اتحادیه در این آرامگاه مدفون‌اند.
فارسی
0
0
9
157
هادی
هادی@SARKPOCK·
نمی‌دونم چرا رنگ و نور این عکس‌ها منو یاد بعدازظهر جمعهٔ زمستون کودکی انداخت!
جَهیکا@deppthh

🤸🏻

فارسی
0
0
3
130
هادی
هادی@SARKPOCK·
گندم و جو آوردیم خامنه‌ای رو بردیم
فارسی
0
0
5
42
هادی
هادی@SARKPOCK·
@heamiri مگه از پنجره رد نمی‌شن؟
فارسی
1
0
2
376
Hessam Amiri
Hessam Amiri@heamiri·
آقائه کنارم تو کتابخونه داشت درباره‌ی علوم غریبه می‌خوند. الان برگشتم دیدم نیست. پنجره هم بازه.
فارسی
17
3
451
8K
Tavos
Tavos@TavosHosseinpo1·
@SARKPOCK قوری که الکی بخار کنه... عالی بود😂😂😂 قشنگ سریالهای ژاپنی تصویرسازی شد😂
فارسی
1
0
2
120
هادی
هادی@SARKPOCK·
کاش کارگر سوپرمارکتی محلی در ژاپن بودم. شهرش برفی باشه و سرد. کوچیک باشه. شبهاش بشه کیمونو پوشید و ساکی خورد با چند تا پیرسگ ژاپنی. یه دختر کیمونوپوش ژاپنی هم تهیه کنم به عنوان همسر. یه قوری هم الکی بخار کنه. صبح که درو باز می‌کنم پنج متر برف اومده باشه.
فارسی
6
0
13
641
caspian
caspian@caspianir·
@SARKPOCK دوست داشتم با یه سکانس از فیلم کوایدان، رویاهات رو خراب کنم اما دلم نیومد :))
فارسی
1
0
1
67
هادی
هادی@SARKPOCK·
@Mirzaie تا پارسال خودم می‌تونستم شرکت کنم
فارسی
0
0
1
22
M
M@Mirzaie·
@SARKPOCK کشتی سومو تماشا کنی 🥸
فارسی
1
0
1
147
هادی
هادی@SARKPOCK·
@roshanak1 قزل‌آلا کبابی مثل جوجه امتحان کردی؟ خیلی خوشمزه می‌شه و بدون کالری اضافی. ماهی خیلی سیرکننده است. از جادویی‌های رژیمه. کم‌کالری و پرانرژی.
فارسی
1
0
0
68
roshanak
roshanak@roshanak1·
این دفعه رژیمم بر پایه‌ی ماهیه. فک کنم بضاعتم در حد خرید ماهی عید باشه و با اون غذا درست کنم
فارسی
1
0
33
367
هادی
هادی@SARKPOCK·
@24_rendan تریاک‌ تو چین حال می‌ده
فارسی
1
0
1
10
هادی
هادی@SARKPOCK·
@laviedeniloufar کلا بچه‌ها همینن. حالا تو انسان‌ها این‌طوریه که وقتی بزرگ می‌شن کم‌کم این ذوق و کنجکاوی رو از دست می‌دن‌ و دیگه چیزی براشون جادویی نیست. گربه ولی همیشه کنجکاوه.
فارسی
0
0
2
54
نیلوفر
نیلوفر@laviedeniloufar·
هیچ‌چیزی قشنگ‌‌‌تر از ذوق بچه‌گربه برای کشف دنیا نیست؛ کافیه یه برگ از درخت بیفته، تا بازیگوشی‌ و کنجکاوی‌اش گل کنه.
فارسی
3
2
106
1K