固定されたツイート
Sadie
1.9K posts


@sophie797124145 @MitraHejazipour @DejReports 🤣
شاید تو تیم شازده دارن حلوا خیرات میکنن ما خبر نداریم!
فارسی

@Sadienava7 @MitraHejazipour @DejReports واای نه خیلی جذابه این دختره من خیلی روش کراشم. کاش از تیم شازده بیاد بیرون داره حیف میشه
فارسی

زوگزوانگ؛ موقعیتیه که کابوس هر شطرنجبازیه! ♟
یک وضعیت ارهای که نه راهِ پس داری، نه راهِ پیش.
۴۷ سال دغلبازی و فریب، سرانجام رژیم رو وارد یک موقعیت زوگزوانگی کرده است. ⏳💀
@DejReports
فارسی

@patriot_apranik چقد کلا همه چی رو چپه تحویل دنیا میدید! چقد گهید حقیقتا!
فارسی

@DrHanaSharifi @PahlaviReza از چارنفرشون جانانه شکایت بشه همه تو سوراخاشون قایم میشن
فارسی
Sadie がリツイート

بدنم داره از خشم می لرزه. این جانیای کثافت ، که اینجوری دختر مردم تو خیابون کتک میزنن، به دستور توی حرامزادست که فوتبال و با سیاست قاطی کردی و فراخوان دادی هیکل های نجسشون زو ببرن دم استادیوم و اینجوری کنن@PahlaviReza
Parsa Biparva 🎒 🍉@secular_d
امیدوارم که این نرینهی متوحش، دستگیر و مجازات بشه. #فرقه_پهلوی
فارسی

@_nouserid_ @momywithlongleg با اومدن یقلوی قراره از این دوزاری پناهنده های اروپا تیم فوتبال دربیارین واسه مملکت؟اینا رو هم بندازین زندان؟ متوهمای احمق! همه حکومتین این سعید قاسمی نژاد بابا سواهی و نصیری فقط میخوان شمارو به عرش اعلا برسونن! گیر یه مشت بیسواد افتادیم!
فارسی

@momywithlongleg تیم کشورمون ؟ به نظر شما این بی پدر مادرا تیم کشور ما هستن ؟ بیرانوند کونی ؟ یا محبی خایمال ؟ کدومشون ؟ قلعه نوعی بچه باز ؟؟؟ کدوم این حرومزاده ها جزو تیم کشورمونن
فارسی

@SGhasseminejad @GilaGamliel You are part of the regime, your father is the regime! The only thing you want is to run the country only with people like your father and mos💩ad's agents!
English

“The regime is not the people. The regime in Tehran must fall. And it will fall. Though it might take longer than we had hoped, it will surely happen.”
@GilaGamliel
jns.org/news/israel-ne…
English

@Kurdishgirl878 واقعا چه انقلابی چه حرکت عظیمی این همه از خودگذشتگی چطور ممکنه
حتی برادران و خواهران رجوی چی هم اینقدر در راه ایران جانفشانی نکردن
کربلای چهار کجا چهل روز بمباران مملکت کجا!
الانم که پاچه فوتبالیست
وااااااحیرتا
بگو شاوید چاه ✊🏻
فارسی

@israelititan Make him the most hated man on X
The most important thing is that BB is the most hated one on planet earth!
English

@thebabak1 @Sadienava7 اقا این زنه جدی این شکلیه؟؟؟ من فکر میکردم فوتوشاپش میکنن واسه مسخره بازی
فارسی
Sadie がリツイート

پرچم اسراییل بالاتر از ایران. بهتر از این نمیشد سرسپردگی را نشان داد
Parody Jeff@Parodyjeffx
Iranian Crown Prince Reza Pahlavi is celebrating his birthday right now. Laura Loomer was among the guests at the private party.
فارسی

@M_o_M_O_O_O پروژه اسرایله
ملتم اینقد احمقن برای کرفتن یقیه اسرایل و امریکا برای گه زدن به کل خاورمیانه یقه ادمای اشتباهی رو میگیرن
فارسی
Sadie がリツイート

این عکس تولد نورزهراست بعد از فاجعه دی ماه و جنایت میناب که اتفاقا براش پیام تشکر فرستاد و پدرش در هردو جنایت نقش داره. همه عزادار بودن این هم تولد گرفت هم رقصید هم پخش کرد هم بسیار نزدیک تر به زمان دی بود. وسط جنگ زمانی که مادران ما بدن بی جان کودکانشون رو از زیر اوار می کشدین بیرون . صدها فیلم رقص و شادی از شما با پرچم قاتل این بچه ها هست اما شما نوکرصفت ها فقط مثل سگ هار جلوی شادی بعد از گل رو برای مردم داخل ایران رو میگیرید؟ زبانتون کجا بود اون موقع که همه عزادار بودن و شما به رقص؟ چه قدر از واقعیت ایران دور شدید ؟


MO@mo_perau
آقای طارمی برای چی رقصیدی؟ برای وضعیت کشور؟ برای بچههای دی؟ برای ما؟ دقیقا برای چی و چرا رقصیدی؟ چقدر دوری از مردم کشورت! خوشحالم که گلت آفساید شد و رقصیدنت مضحک. :) #BELIRN
فارسی

@sinaaaary @kooshiar باباشم کشت ولی به اخوند کون داد واسه همین از کل ادوزوسیون اخوند موند! احمقای بیسواد!
فارسی














