Sadie

1.9K posts

Sadie banner
Sadie

Sadie

@Sadienava7

参加日 Haziran 2025
366 フォロー中49 フォロワー
固定されたツイート
Sadie
Sadie@Sadienava7·
از نظر سطل عن طلب بدبخت همیشه خایه ی یکی باید دهنت باشه اگه خایه ی رضا دهنت نیست پس حتما مال خامنه ای دهنته اگه اونم نیست دیگه صد درصد مال مسعوده! خف خون مرگ بگیرید کسکشای گه!
فارسی
0
0
3
175
daniel hanuka📟 🇮🇱
daniel hanuka📟 🇮🇱@LionsOfZion_ORG·
Unbelievable. Hundreds of my Iranian anti-regime followers were just blocked. WTF?
English
208
695
3.8K
57.2K
sophie
sophie@sophie797124145·
@Sadienava7 @MitraHejazipour @DejReports واای نه خیلی جذابه این دختره من خیلی روش کراشم. کاش از تیم شازده بیاد بیرون داره حیف میشه
فارسی
1
0
1
28
Mitra Hejazipour
Mitra Hejazipour@MitraHejazipour·
زوگزوانگ؛ موقعیتیه که کابوس هر شطرنج‌بازیه! ♟ یک وضعیت اره‌ای که نه راهِ پس داری، نه راهِ پیش. ۴۷ سال دغل‌بازی و فریب، سرانجام رژیم رو وارد یک موقعیت زوگزوانگی کرده است. ⏳💀 @DejReports
فارسی
108
508
4.4K
31.1K
Sadie
Sadie@Sadienava7·
@ARHAMEL2 اون موقع که داشتید تحریم میکردید ایران رو به فکر مردم بودید؟ که الان دلتون واسه مردم میسوزه؟
فارسی
0
0
0
81
Benjamin Hamedبنیامین
انتقاد تند و تیز لوین خطاب به ونس و ترامپ : "در هیچ تفاهم نامه ای حتی اشاره ای به مردم ایران نشده" ... #پاينده_ایران_جاویدشاه
فارسی
28
668
4.5K
22.7K
Sadie
Sadie@Sadienava7·
@patriot_apranik چقد کلا همه چی رو چپه تحویل دنیا میدید! چقد گهید حقیقتا!
فارسی
0
0
0
178
Apranik 🇮🇷🇮🇱
Apranik 🇮🇷🇮🇱@patriot_apranik·
چند وقت پیش گفته بودم که متوجه شدم ایکس داره ایمپرشن اکانت‌هایی که پرچم اسرائیل دارند رو محدود میکنه. الان هم که کلی اکانت رو بخاطر نقد امضای تسلیم‌نامه توسط ونس ساسپند کرده! ولی همچنان یه عده باور دارند که این توافق یعنی یه شطرنج شصت بُعدی در کاره!!!
فارسی
71
318
2.8K
31.8K
Sadie
Sadie@Sadienava7·
@DrHanaSharifi @PahlaviReza از چارنفرشون جانانه شکایت بشه همه تو سوراخاشون قایم میشن
فارسی
0
0
6
231
Sadie がリツイート
Hana Sharifi
Hana Sharifi@DrHanaSharifi·
بدنم داره از خشم می لرزه. این جانیای کثافت ، که اینجوری دختر مردم تو خیابون کتک میزنن، به دستور توی حرامزادست که فوتبال و با سیاست قاطی کردی و فراخوان دادی هیکل های نجسشون زو ببرن دم استادیوم و اینجوری کنن@PahlaviReza
Parsa Biparva 🎒 🍉@secular_d

امیدوارم که این نرینه‌ی متوحش، دستگیر و مجازات بشه. #فرقه_پهلوی

فارسی
28
29
492
9.4K
Sadie
Sadie@Sadienava7·
@_nouserid_ @momywithlongleg با اومدن یقلوی قراره از این دوزاری پناهنده های اروپا تیم فوتبال دربیارین واسه مملکت؟اینا رو هم بندازین زندان؟ متوهمای احمق! همه حکومتین این سعید قاسمی نژاد بابا سواهی و نصیری فقط میخوان شمارو به عرش اعلا برسونن! گیر یه مشت بیسواد افتادیم!
فارسی
0
0
0
24
کِریم آق مَنگول
@momywithlongleg تیم کشورمون ؟ به نظر شما این بی پدر مادرا تیم کشور ما هستن ؟ بیرانوند کونی ؟ یا محبی خایمال ؟ کدومشون ؟ قلعه نوعی بچه باز ؟؟؟ کدوم این حرومزاده ها جزو تیم کشورمونن
فارسی
9
0
40
1.4K
مامان لنگ دراز
مامان لنگ دراز@momywithlongleg·
واقعا عجیبیم دوست داریم بهمون حمله شه تیم کشورمون ببازه این بیناموسا چیکار کردن باهامون!
فارسی
128
30
823
21.4K
Sadie
Sadie@Sadienava7·
@Mahdi_Rozbahani راستی سیزده به در ایران خوش گذشت؟
فارسی
0
0
0
12
Mahdi Roozbahani
Mahdi Roozbahani@Mahdi_Rozbahani·
راستی کسی دیگه از دموکراسی نمی‌گه؟ پروژه فقط واسه اون موقعی بود که حس می‌کردن مردم دارن پیروز میشن؟ الان قالیباف داره با آمریکایی‌ها دست میده دیگه نگران دموکراسی نیستن؟!
فارسی
89
824
6.9K
61.8K
Sadie
Sadie@Sadienava7·
@SGhasseminejad @GilaGamliel You are part of the regime, your father is the regime! The only thing you want is to run the country only with people like your father and mos💩ad's agents!
English
0
0
4
187
Sadie
Sadie@Sadienava7·
@Kurdishgirl878 واقعا چه انقلابی چه حرکت عظیمی این همه از خودگذشتگی چطور ممکنه حتی برادران و خواهران رجوی چی هم اینقدر در راه ایران جانفشانی نکردن کربلای چهار کجا چهل روز بمباران مملکت کجا! الانم که پاچه ‌فوتبالیست وااااااحیرتا بگو شاوید چاه ✊🏻
فارسی
0
0
0
26
نسیم دخترک کُرد
نسیم دخترک کُرد@Kurdishgirl878·
تیم ملی جمهوری اسلامی از پشت پنجره هتل مثل مزدورها داره فیلم می‌گیره 😂 🔥دم بچه‌های لس‌آنجلس گرم.
فارسی
55
561
4.4K
137K
Sadie
Sadie@Sadienava7·
@Avayiran عقلتون و‌قدرت تحلیلتون همینقدره بدبختا کجای خاورمیانه رو اباد مردن که دارن به شما کمک کنن ایران اباد شه؟ واقعا احمقید
فارسی
0
0
1
23
آوای ایران
آوای ایران@Avayiran·
مارک لوین گرامی یجوری از مردم ایران و انقلاب ملی شیروخورشید حمایت ميکنه که ادم از این همه بزرگواری شرمنده می‌شه #مارک_لوین #جاویدشاه
فارسی
69
750
4.7K
25.5K
Sadie
Sadie@Sadienava7·
@israelititan Make him the most hated man on X The most important thing is that BB is the most hated one on planet earth!
English
0
0
0
9
Israeli Titan🇮🇱
Israeli Titan🇮🇱@israelititan·
Vance is the most hated person on X right now. Are you agree with that ?? Yes or No ?
Israeli Titan🇮🇱 tweet media
English
2.7K
869
7.4K
154.3K
sophie
sophie@sophie797124145·
@thebabak1 @Sadienava7 اقا این زنه جدی این شکلیه؟؟؟ من فکر میکردم فوتوشاپش میکنن واسه مسخره بازی
فارسی
1
0
3
345
Sadie
Sadie@Sadienava7·
@M_o_M_O_O_O پروژه اسرایله ملتم اینقد احمقن برای کرفتن یقیه اسرایل و امریکا برای گه زدن به کل خاورمیانه یقه ادمای اشتباهی رو میگیرن
فارسی
0
0
0
41
mo
mo@M_o_M_O_O_O·
شرم دادن به آدم‌ها برای حمایت از تیم ملی کشورشون جزو کثیف‌ترین پروژه‌هایی بوده که در سال‌های اخیر دیدم.
فارسی
249
216
3.6K
83.2K
Sadie がリツイート
Hana Sharifi
Hana Sharifi@DrHanaSharifi·
این عکس تولد نورزهراست بعد از فاجعه دی ماه و جنایت میناب که اتفاقا براش پیام تشکر فرستاد و پدرش در هردو جنایت نقش داره. همه عزادار بودن این هم تولد گرفت هم رقصید هم پخش کرد هم بسیار نزدیک تر به زمان دی بود. وسط جنگ زمانی که مادران ما بدن بی جان کودکانشون رو از زیر اوار می کشدین بیرون . صدها فیلم رقص و شادی از شما با پرچم قاتل این بچه ها هست اما شما نوکرصفت ها فقط مثل سگ هار جلوی شادی بعد از گل رو برای مردم داخل ایران رو میگیرید؟ زبانتون کجا بود اون موقع که همه عزادار بودن و شما به رقص؟ چه قدر از واقعیت ایران دور شدید ؟
Hana Sharifi tweet mediaHana Sharifi tweet media
MO@mo_perau

آقای طارمی برای چی رقصیدی؟ برای وضعیت کشور؟ برای بچه‌های دی؟ برای ما؟ دقیقا برای چی و چرا رقصیدی؟ چقدر دوری از مردم کشورت! خوشحالم که گلت آفساید شد و رقصیدنت مضحک. :) #BELIRN

فارسی
10
37
480
12.5K
Sadie
Sadie@Sadienava7·
@sinaaaary @kooshiar باباشم کشت ولی به اخوند کون داد واسه همین از کل ادوزوسیون اخوند موند! احمقای بیسواد!
فارسی
0
0
0
8
kooshiar
kooshiar@kooshiar·
امام زمان مناطق محروم استایل باباشو کپی کرد. اول با قاتل پدر و مادر و زن و بچه‌اش تفاهم‌نامه امضا کرد. بعدش هم مسئولیت را انداخت گردن پزشکیان مفلوک. تا بتونه جلوی طرفدارای ابلهش سیس مقاومت و قلدری بگیره.
فارسی
61
328
2.9K
33.9K