固定されたツイート
Gabrielle Solis
43.6K posts


@Silas_Merle من که هیچوقت قرار نیست حامله بشم چون میدونم والد بودن سخته ولی تو قول بده تولید مثل نکنی چون کسی به احمقی تو مطمئنا مادر خوب و سالمی برای بچهش نمیشه.
فارسی

@artz_hiva 😂 انگلیس گرمه ولی نه به اندازه ایتالیا. من هیچ وقت بدون کولر و استخر نمیگیرم ولی مثلا پارسال اینقدر گرم بود هر چی حشره بود پناه میورد به استخر! روزی یه بچه رو زنبور نیش زد تا برگشتیم
فارسی

@TheMasterofZ مشکلم پولش نیست مشکلم زمان دلیوریشه
همهشون هفته بعد بود که تموم میشه گرما
فارسی
Gabrielle Solis がリツイート
Gabrielle Solis がリツイート

عه عه عه
جدی توی دی ماه که جا داشت مردم رو قتل عام میکرد، چون شعار خیلی از اونهایی که تو خیابون بودن «جاوید شاه» بود، یه عده اومدن اینجا هشتگ «از دموکراسی بگو» زدن، ولی حتی یه نفرشون الان که باقر داره توافق میکنه براش سوال نیست که پس دموکراسی چی میشه. دریغ از حتی یه هشتگ!
تا زندهایم نمیذاریم خیانتهاتون فراموش بشه.
فارسی
Gabrielle Solis がリツイート
Gabrielle Solis がリツイート

عاشورا !!
من همونیم که هزارتا کاور مشکیو باز کردم داداشمو پیدا کنم
من همونیم که هر کاوری رو باز میکردم دعا میکردم اون نباشه
من همونیم چهره هزاران جوون تیر خورده رو دیدم
من همونیم که گلوله جنگی روی پیشونی هزارها جوون دیدم
من همونیم که توی کهریزک کنار تن بی جوون برادرم ساعت ها عزاداری کردم
من همونیم که تهدیدم کردند پاهای برادرمو میشکنن اگه بخوایم پیش بابام خاکش کنیم
عاشورا؟! با من از عاشورا نگو
من از دل عاشورا اومدم
عاشورای من تن بی جون برادرم و هزاران جووون بی گناه توی کهریزک بود
توی حیاط پزشکی قانونی ها
توی کانتینرهای حمل پیکر
عاشورای من ۱۸-۱۹ دی
من همونیم که از دل اون روزا اومدم
برای برادرم #احمد_خسروانی #IranMassacre2026
فارسی
Gabrielle Solis がリツイート

هر روز به یادتونم… هر روز ویرانمیشم و بعد فکر میکنم باید ادامه بدیم برای شما💔🤍💚 چهآدمهایی رو از دست دادیم😭 آرزویی جز انتقام ندارم
Neo@Realneo101
تولدت مبارک سرو افتاده. #آیدا_عقیلی
فارسی
Gabrielle Solis がリツイート
Gabrielle Solis がリツイート

بالا برید و پایین بیاید، "دکان دو نبش محرم و عاشورا" متعلق به آخوند است. سند و سرقفلی و همهچیزش بهنام ملاهاست.
با محرم و سینهزنی و تشبیه مظلومیت جانفداهای وطن به کشتهشدههای کربلا نمیتوانید این مراسم را از آن خود کنید.
از قدم گذاشتن به راهی که آخوند آسفالتش کرده خودداری کنیم.
نوحه و سینهزنی و حسین حسین و اباالفضل و علیاکبر و زینب و رقیه گفتن، مسیری است که آخوند شیعه و مراجع تقلیدش در انتهای آن دکهی سیگارفروشی باز کردهاند.
قدم زدن در این مسیر، با هر انگیزه و به هر ترتیبی که صورت گیرد، انتهایش به آن دکه و "نفع آخوند" ختم میشود.
با چه منطقی این کار را میکنید؟!
و جدای از اینها، ما ایرانی هستیم و اجدادمان ایرانی بودهاند و سرزمینمان هم "ایران" است. دعواهای ۱۴۰۰سال پیش اعراب (که از قضا دشمن سرزمین ما و ویرانگران آن و قاتلان اجدادمان بودهاند) هیچ ربطی به ما ندارد.
با چه منطقی میهمنپرستترین هموطنانمان را با کشتهشدههای ۱۴۰۰سال پیش اعراب شبیهسازی میکنید؟!
رها کنیم این کار بیمعنی را.
فارسی









