ليه؟
5.8K posts


@YSSUUUX حاجات وحاجات
فيه حاجات الاستئذان يفسدها وحاجات عدم الاستئذان يبوظها
العربية

ياجدعان هو بتبقي احترام مش مجبره يعني بس علشان انتي بتحبيه وبتحترميه ف بتقوليله عادي متكبروش المواضيع كده
ᗰ@directedbybelle
انتم بتستأذنوا اللي مرتبطين بيه في حاجات؟ احا maybe this is why men hate me LMAO
العربية

العملا اللي بتعامل معاها ف الشغل
salwa@salwar2h
اقسم بالله جايين من تحت اوسخ جاموسه اقسم بالله شوية بهايم ولاد ستين وسخه
العربية
ليه؟ がリツイート

سيبك من شاي الكاتيل
براد قيمة كوبايتين مياة
نص معلقة شاي ومعلقة سكر
اول لما يغلي سيبيه يهدا وصبي الشاي ولو حبيتي تزودي سكر ، وعلى الوش ورقتين نعناع، واحلى كوباية شاي هتشربيها في الوجود 🤩
ليه؟@YSSUUUX
@Mandosam2Sam الشاي حلو سادهههه
العربية


والله صحروا البلد كلها منهم للي كلت دراع جوزها 🫣😂😂
ليه؟@YSSUUUX
@Mandosam2Sam يارب والله لو حد خد باله منها هتبقي قرعه 😂
العربية





