ليه؟

5.8K posts

ليه؟ banner
ليه؟

ليه؟

@YSSUUUX

参加日 Kasım 2023
44 フォロー中248 フォロワー
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
حان وقت النوم 😂
العربية
3
0
8
209
مولانا العاشق
مولانا العاشق@mawlana_elashik·
@YSSUUUX حاجات وحاجات فيه حاجات الاستئذان يفسدها وحاجات عدم الاستئذان يبوظها
العربية
1
0
0
47
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
@mawlana_elashik يحرام 😂😂😂 أنا موظفه ف ساعتين واقلب 😭😂😂
العربية
1
0
1
16
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
تم البصمه يتم المرواححححح ☝🏻
العربية
2
0
12
493
𓆃
𓆃@Dexter_xXdXx·
@YSSUUUX كل اللي بيقولوا كدا و معترضين دلوقت اول لم يرتبطوا بيستاذنوا حتي قبل ميدخلوا الحمام
العربية
1
0
0
64
ليه؟ がリツイート
Roro ☾
Roro ☾@rorodelulu·
و بجحه
العربية
0
2
4
276
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
أنا مش ملكه حد غير الواد بتاعي معلش
العربية
5
0
14
627
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
لو عملت بلوك لحد الريبلاي بتاعه يتمسح من التويته بتاعتي ولا مش هيظهرلي علشان عملاله بلوك؟
العربية
2
0
5
549
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
@Mandosam2Sam أسوء شاي شاي الكاتيل ده 🤮 فهماننننن
العربية
1
0
0
45
Mando-sam
Mando-sam@Mandosam2Sam·
سيبك من شاي الكاتيل براد قيمة كوبايتين مياة نص معلقة شاي ومعلقة سكر اول لما يغلي سيبيه يهدا وصبي الشاي ولو حبيتي تزودي سكر ، وعلى الوش ورقتين نعناع، واحلى كوباية شاي هتشربيها في الوجود 🤩
ليه؟@YSSUUUX

@Mandosam2Sam الشاي حلو سادهههه

العربية
0
0
2
60
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
@Mandosam2Sam ياعم ربنا يسمعنا عنك كل خير يارب 💗💗
العربية
0
0
0
27
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
@Mandosam2Sam م مش كل حاجه تبقي بشعر وهي قرعه يعني 🫣😂
العربية
0
0
1
19
Mando-sam
Mando-sam@Mandosam2Sam·
والله صحروا البلد كلها منهم للي كلت دراع جوزها 🫣😂😂
ليه؟@YSSUUUX

@Mandosam2Sam يارب والله لو حد خد باله منها هتبقي قرعه 😂

العربية
0
0
0
34
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
أنا عايزه اقبض 😔
العربية
4
0
17
1.1K
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
يارب ابعد عني وعن اكونتي اكونتات السkس 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
العربية
4
0
21
1.7K
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
@mn_wahmd80843 مش لما اقبض الاول يوه 😂😂😂😂
العربية
1
0
1
27