🍀

6.1K posts

🍀 banner
🍀

🍀

@_shabdar

سنگِ تیپا خورده‌ی نارَنجور

参加日 Aralık 2017
299 フォロー中531 フォロワー
🍀
🍀@_shabdar·
@astroinrealtime 🙄😂😂 آخه ببین کیا در میزنن.
فارسی
0
0
0
43
astro in real time
astro in real time@astroinrealtime·
pisces, don’t let fear stop love. open the door.
English
10
8
248
8.9K
🍀
🍀@_shabdar·
متاسفانه عکسای شلمچه و اعتکافم در دسترس نبود؛ به همین راضی باشید.🤣
فارسی
0
0
0
23
🍀
🍀@_shabdar·
من حتی علاقه‌م به یوگا از زمان کاکرو یوگا شروع شد؛ این فوتبالیستایی که شما حرفشونو میزنید هم هیچ‌کدومو نمی‌شناسم.
فارسی
0
0
5
59
🍀
🍀@_shabdar·
@TheycallmeM_H این خونه رو اگه وسط شعله‌های آتیش جهنمم داشتم راضی بودم.
فارسی
0
0
0
71
🍀 がリツイート
Dr. Sabz🌱
Dr. Sabz🌱@VGhaii·
اینقد از من نپرس حالت بده چیکار کنی ، من توصیه‌ی جز باشگاه رفتن بلد نیستم قربونت برم
فارسی
9
2
197
3.7K
🍀
🍀@_shabdar·
@haem157 ببین اینایی که زحمت میکشی تایپ میکنی رو من از وقتی چشم وا کردم شنیدم و نتیجه‌ش شده این. شما به نظرم برو جای دیگه تفت بده
فارسی
1
0
0
34
حسن امامی(آنتی لنگ💙)
@_shabdar آقای ما مهربونتر از این حرفاس که کسیو به حال خودش رها کنه، برای همینم بهشون می‌گن "سفینة النجاة" و "رحمة للعالمین". ما از این می‌ترسیم ایشون دست قاتلشون رو هم بگیرن و شفاعتشون کنن، شما که جای خود دارین. اباعبدالله زیر منت کسی نمی‌مونن حالا یا همین دنیا دستتونو می‌گیرن یا اون دنیا
فارسی
1
0
0
24
🍀 がリツイート
نیا
نیا@niiiya___·
نیلوفر آبی خیلی گل قشنگ و جذابیه ولی حواستون باشه که وارد چه زنجیره‌ای میشید با تقاضای بیش از حد براش که این چند سال خیلی بیشترم شده چون بیشتر اینا از تالاب انزلی میاد
نیا tweet media
فارسی
26
157
4.6K
55.7K
🍀
🍀@_shabdar·
@haem157 صاحب این شبا واسه خودتون، ما رو با شبای بی‌صاحابمون راحت بذارید.
فارسی
1
0
1
37
حسن امامی(آنتی لنگ💙)
@_shabdar بعد از کلمه جاج که استفاده به تعبیر بوده، اصل کلمه یعنی سرزنش روهم آوردم. درضمن، بنده های خدا هم همه جا هستن و همه توییت هایی که توی تایملاینشون بره رو می‌بینن. ان‌شاءالله صاحب همین شب ها دست شماو امثال شمارو هم به وقتش بگیره، چراکه رحمت للعالمینه و همه رو دوست داره، چه من چه شما
فارسی
1
0
0
36
🍀
🍀@_shabdar·
@haem157 اگه میخوای بنده‌های حقیقی خدا ببینن هم جای اشتباهی افاضه فیض فرمودی! اینجا نیستن. در ضمن از امام صادق انتظار نمی‌رفت از کلمه غربی جاج استفاده کنه. :)
فارسی
1
0
0
44
حسن امامی(آنتی لنگ💙)
@_shabdar خدا که هیچ، شما دیگه بنده خدام نیستی ولی باید بقیه بنده های حقیقی خدا هم ببینین تا همونطور که امام صادق فرمودن به جای جاج و سرزنش کردن امثال شما، به عاقبت خودشون بیاندیشن و از خدا بخوان تو راه راست و حق خودشون ثابت قدم بمونن تا اینطور مثل شما بیچاره و عاقبت به شر نشن.
فارسی
1
0
2
42
🍀
🍀@_shabdar·
@haem157 من خدا نیستم، اشتباه گرفتی! حرفاتو ببر واسه خودش کامنت کن.
فارسی
1
0
1
64
حسن امامی(آنتی لنگ💙)
@_shabdar خدایا! درسته از نظرت اینا لیاقت بندگیتو نداشتن و دستشونو رها کردی تا هرکاری که دلشون می‌خواد بکنن ولی من می‌نویسم و امضا می‌کنم تا عمر دارم می‌خوام بنده خودت و نوکر رسول الله، امیرالمؤمنین، مادرمون حضرت زهرا و فرزندانشون باشم. توروخدا منو مثل این بیچاره ها عاقبت به شر نکن.
فارسی
1
0
2
78
🍀
🍀@_shabdar·
@aradkimiagar عه دوربین چرا برگشت؟!
🍀 tweet media
فارسی
0
0
1
186
Arad Kimiagar
Arad Kimiagar@aradkimiagar·
اکثر پسرا بلد نیستن درست تحسین کنن و همه‌ش کلیشه‌های تنبلانه‌ای مثل «چقدر خوشگلی» یا «چه تیپ قشنگی داری» رو تکرار می‌کنن؛ اما تعریف‌هایی که باعث می‌شه یه دختر شب‌ها تو تختش بهت فکر کنه، کدهای دیگه‌ای دارن: رشته توییت🧵
Arad Kimiagar tweet mediaArad Kimiagar tweet media
فارسی
47
12
168
79.8K
Meyti
Meyti@meyti_t·
سگ صادق هدایت برینه به تابستون ما
‎ً@diorismic

فارسی
1
4
279
5.1K
🍀 がリツイート
Atiyeh
Atiyeh@Atie_br·
این قضیه که «چرا ازدواج نمیکنی؟ من همسن تو بودم بچم ۶ سالش بود» هم به نوبه ی خودش جالبه. تو الگو نیستی عزیزم، درس عبرتی.
فارسی
74
735
15.1K
136.5K
🍀 がリツイート
Kofi Sark ➐
Kofi Sark ➐@kofiwest_gh·
The kind room decor I’m obsessed with.
Kofi Sark ➐ tweet mediaKofi Sark ➐ tweet mediaKofi Sark ➐ tweet mediaKofi Sark ➐ tweet media
English
2
65
919
24.3K
🍀 がリツイート
بولو
بولو@_fbluae·
من خیلی آدم one love for life ای هستم ولی خب متاسفانه بد نسلیه.
فارسی
5
141
1.4K
37.1K
🍀 がリツイート
🍄
🍄@khariatmahz2·
فکر میکنم بزرگ ترین حسرتی که بسیاری از زنان دارند میزان بی احترامی است که در حین اشتیاق به عشق پذیرفته اند
فارسی
2
48
873
17.1K
🍀 がリツイート
آقا روباهه
آقا روباهه@mmdabay·
جا داره همینجوری که دارین گه میزنین تو رابطه هاتون بگم: خیلی پیش نمیاد یکی دوستون داشته باشه٫ حواستون باشه
فارسی
60
115
2.9K
60K